Husk meg
Brukernavn
Passord

Tommy Svindal Larsen noe for oss?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 07 mai 07, 10:55
Ser at han er på vei bort fra Odd

---------------------------

RednWhite

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 07 mai 07, 11:29
Hvis du har fått med deg hvorfor han vil vekk fra Odd, så vet du samtidig hvorfor han er uaktuell for FFK...

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 07 mai 07, 11:35
Ja, han er absolutt ikke aktuell for FFK. han er lysten på tysk fotball og vi har ikke penger!

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 07 mai 07, 15:37

Opprinnelig postet av Costanza
Hvis du har fått med deg hvorfor han vil vekk fra Odd, så vet du samtidig hvorfor han er uaktuell for FFK...

Har fått med meg det Holters, har også fått med meg at noen i en annen tråd roper på Daniel Braaten (som sentral midtbane!!!!). Hva i h...e skal vi med ham? Da er det bedre å sette inn resurser på å hente noe vi har bruk for. Men men, noen vet jo så mye om hvem som er håpløse å prøve å hente........ Fortsatt mener jeg TSL er en spiller vi hadde hatt god bruk for. Hvor realistisk det er å få ham hit vet jeg ikke... Typen av spiller er ihvertfall noe vi hadde hatt god bruk for.

RednWhite

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 07 mai 07, 16:19
Gamle avdankede stjernespillere er ikke noe for FFK. La Vålerenga og Strømsgodset slåss om dem.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 07 mai 07, 17:03
Opprinnelig postet av HotDream
Har fått med meg det Holters

...?

Har du lest forumets retningslinjer?

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 07 mai 07, 22:50

Opprinnelig postet av Holters
Har fått med meg det Holters

...?

Sorry Holters, feil adresse på denne

RednWhite

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 08 mai 07, 08:40

Opprinnelig postet av benksliter`n
Gamle avdankede stjernespillere er ikke noe for FFK. La Vålerenga og Strømsgodset slåss om dem.

Neivel, du mener vi ikke  har bruk for TSL? Da tror jeg vi er ett av svært få lag i TL som er så godt besatt på midtbanen at vi ikke trenger "gamle avdankede" Tommy Svindal Larsen.

RednWhite

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 mai 07, 14:33

Neivel, du mener vi ikke  har bruk for TSL? Da tror jeg vi er ett av svært få lag i TL som er så godt besatt på midtbanen at vi ikke trenger "gamle avdankede" Tommy Svindal Larsen.

Han har ikke vist seg som en god spiller i tippeligaen det siste året. Han er snart 34 år. Hvis jeg først skulle velge en "avdanket"("gammel") stjerne,så ville jeg gått for Vidar Riseth. Han hadde vært perfekt for FFK nå på deffensiv midtbane.En kriger på midtbanen og i tillegg meget god hodespiller. Han er 35 år,men holder formen imponerende. Han hadde komplimentert FFK`s midtbane meget godt.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 08 mai 07, 14:47
Endret: 08 mai 07, 14:48

Vi har masse gode fotballspillere i FFK, men det vi mangler er en "bråkete" ledertype. En som alle har repekt for og som "klikker" om ikke alle gir 110% til enhver tid (noe som alltid er tilfelle når FFK spiller borte...). En intelligent utave av Roger Rishold. Eller Martin Andresen. Tommy Svindal Larsen er absolutt en ledertype men jeg vil ha en med enda mer temperament. Ringberg hadde litt av egenskapene jeg savner.

"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 08 mai 07, 17:02

Han har ikke vist seg som en god spiller i tippeligaen det siste året. Han er snart 34 år. Hvis jeg først skulle velge en "avdanket"("gammel") stjerne,så ville jeg gått for Vidar Riseth. Han hadde vært perfekt for FFK nå på deffensiv midtbane.En kriger på midtbanen og i tillegg meget god hodespiller. Han er 35 år,men holder formen imponerende. Han hadde komplimentert FFK`s midtbane meget godt.

Er enig i at Vidar Riseth hadde vært god å ha, men vi burde kanskje først og fremst ønske oss noen som har tenkt å bytte klubb?

RednWhite

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 09 mai 07, 00:30

Mange kan være interessert i å bytte klubb, bare det er nok $$$ involvert.

Har man 10 mill å bruke på Sveriges svar på Tarik, så burde det være mulig å bruke en slant på noe fornuftig også.  

For Svindal Larsen kan det kanskje friste mer med europacupspill enn med nedrykk, for Vidar Riseth kan kanskje mye spilletid virke forlokkende. Frist dem med en interessant lønning, så kan vel ingenting utelukkes?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914