Husk meg
Brukernavn
Passord

Shaaban - lite profesjonell?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 06 mai 07, 22:28
Tenkte på en ting, hørte at Shaaban hadde gjort to gedigne tabber idag.. I fjor husker jeg en keeper som gikk ut og sa at FFK var lite profesjonelle (spillerne).. Iår lurer jeg på om det er Shaaban det er no galt med sammen med forsvaret... Han har riktignok hatt norn gode redninger, men samtidig har han også gjort noen tabber... Er ikke den tabbekvoten nok nå? Hvis han vil til utlandet så må han vel skjerpe seg? Skjer med at han har sine tabber og sånn da?? Hmm...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 06 mai 07, 22:33
Alle har dårlige dager. Det har noen ganger også jeg. Tror Shaaban hadde litt sol i øynene i dag også..

FFK, i 50 mot toppen.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 06 mai 07, 22:34

Vært litt for usikker i sesonginnledningen ja, men det betyr jo ikke at han er lite profesjonell. Håper han rister av seg tabbene og blir den stabile keeperen vi vet han kan være.

Håper det berømte "hylekoret" ikke begynner å skrike etter ny keeper eller noe nå ass, da blir jeg deppa.

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 06 mai 07, 22:38
Nei nei, ikke ny keeper, vet got hvordan shaaban kan være på sine beste dager.. Bare håper det kommer seg etterhvert, for det her kan ikke fortsette.. Både laget og Shaaban.. De holdt på akkurat samme måte ifjor..

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 06 mai 07, 22:50
På 3-1 er jo Shaban mer intressert i å redde seg sjøl unna stolpen enn å ta ballen....ikke gidder han å hoppe heller. Merkelig oppførsel...

Bjørkøy som Statsminister!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 06 mai 07, 23:15
Endret: 06 mai 07, 23:17

Opprinnelig postet av TgfkaFFK
På 3-1 er jo Shaban mer intressert i å redde seg sjøl unna stolpen enn å ta ballen....ikke gidder han å hoppe heller. Merkelig oppførsel...

Helt utrolig klønete!!! Han snurrer rundt i luften og har ryggen mot ballen,like før ballen går i mål.

Kanskje for å se til at han ikke treffer stolpen?

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 06 mai 07, 23:18
ja da rami feil det skjønner han sikkert selv, men jeg velger også å si at forsvaret må heve seg. Vi kan ikke vinne en kamp uansett hvor god keeper har om ikke forsvaret tar seg sammen. Nei Rami jeg håper du legger dette bak deg og slår tilbake mot stabæk til helgen sammen med forsvaret.

http://keiko99.net

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 06 mai 07, 23:27
jeg synes nå det er et høyst relevant spørsmål om ikke Staw eller Bråthen skal få prøve seg hvertfall en kamp. Folket her er flinke til å snakke om at Tarik i fjor måtte få spilletid, og at Fofana i år må få spilletid, for da vil talentet blomstre. Noe som forøvrig er helt korrekt.

Vel, nå har det seg slik at FFk har bemektiget seg to av landets største unge keeper-talenter. Trenger ikke de og å blomstre? Det kan ikke være noe videre motiverende for disse to å se at Shabaan får gjøre blunder på blunder uten en gang å høre et knyst om benken. Ikke minst for Staw, som på toppen av det hele har fått enda en å konkurrere mot i kampen om å bli førstekeeper.

Jeg vil m.a.o gjerne se en sulten ung keeper i neste match, for akkurat nå virker Shabaan hverken motivert eller konsentrert for å spille Tl-fotball, og det er ingen tjent med.

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 07, 23:31

Hverken Staw eller Braathen er i nærheten av å holde det nivået Shaaban vanligvis holder, og derfor skal Shaaban fortsette å spille.

Ser ikke på det som noe diskusjonstema engang.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 06 mai 07, 23:36
Endret: 06 mai 07, 23:36
Det er et høyst relevant diskusjonstema inntil Shabaan igjen leverer på det nivået han har inne. det har han ikke vært i nærheten av.

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 07 mai 07, 00:35

Skal vi fortsett å slippe inn 3-4 mål hver bortekamp er det vel like greit å la en ungutt få tippeligaerfaring? Så får vi ihvertfall noe igjen for turen?

At Rami må benkes hvis tabbemåla fortsetter er vel åpenbart? Det koster FFK 2-3 millioner å score ett mål (hvis du tar budsjettet og deler på antall scorte tippeligamål). Da kan ikke Shaban drive å slippe inn tullemål  mål for 10 mil på 3 kamper?

Bjørkøy som Statsminister!

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 07 mai 07, 01:04
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Skal vi fortsett å slippe inn 3-4 mål hver bortekamp er det vel like greit å la en ungutt få tippeligaerfaring? Så får vi ihvertfall noe igjen for turen?

At Rami må benkes hvis tabbemåla fortsetter er vel åpenbart? Det koster FFK 2-3 millioner å score ett mål (hvis du tar budsjettet og deler på antall scorte tippeligamål). Da kan ikke Shaban drive å slippe inn tullemål  mål for 10 mil på 3 kamper?

Hehe.. Jeg tror keeperne ville fått nervesammenbrudd hvis de tenkte slik på det i allefall. Man jobber sammen som en enhet, og alle må selvsagt bidra. Shaban var kanskje ikke helt i sin livs form i dag, men forsvaret gjorde det lett for motstanderen  komme til i dag også. Synes det blir feil å straffe enkeltpersoner for slike kollektive fiaskoer.

Men diskusjonen er allikvel interessant. Feltarbeidet til Shaban blir jeg aldri trygg på, og mener at Bråthen ikke bør være langt unna å starte snart. Viktig å vise de unge at det nytter å prester i kamp og på treninger, at man blir satt på benken hvis man tabber seg ut for mye.

Synes det blir vanskelig å si om Shaban har gjort dette ennå. Skal vi la Grønis ta seg av dette?

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 07 mai 07, 01:05

Nå er det da strengt tatt ikke Shaaban sin feil at vi har sluppet inn ti mål på 3 bortematcher. Er vel heller forsvaret og spesielt midtbanen som må ta skyld for den begredelige bortestatestikken.

Nå går vi en meget tøff tid i møte med bortekamper i Bergen og Trondheim, samt hjemme mot Stabæk og Enga. Å sette inn på en uerfaren tenåring fremfor Shaaban, til en av disse matcha vil ikke være noe annet enn håpløst, spør du meg.

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 07 mai 07, 01:15
ja.. Det er jo et moment det og. Med en dårlig opplevelse, si et par tabber som gjør at vi taper, mot et av disse lagene kan vi jo ødelegge Staw/Bråthen helt, i verste fall.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 07 mai 07, 05:09
Tror nok ingen av de to nevnte unguttene ser det slik, de er sultne og vil spille. Rami har ikke vert mer en en ordiner keeper siden han kom hit, bra på landslag midels på klubb. Og for de som skryter av feltarbeide har vi noen ungutter om går rundt han både i spenst og mot. vil også tippe at enten har vi to ungutter som 1. og 2. valg i løpet av vårsesangen, eller så blir en av de yngste leid ut.

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 07 mai 07, 12:55

Opprinnelig postet av Anne
Tror nok ingen av de to nevnte unguttene ser det slik, de er sultne og vil spille. Rami har ikke vert mer en en ordiner keeper siden han kom hit, bra på landslag midels på klubb. Og for de som skryter av feltarbeide har vi noen ungutter om går rundt han både i spenst og mot. vil også tippe at enten har vi to ungutter som 1. og 2. valg i løpet av vårsesangen, eller så blir en av de yngste leid ut.

Det er vel derfor han har blitt tatt ut til det svenske landslaget da.................................

Tror problemet er sammensatt. Rami har ikke dagen, dårlig forsvar og dårlig midtbane.

Snakket med Morgan i går og han var fortvilet over den bakre rekken som slapp Tromsø altfor lett til.

Bortekomplekset blir jo ikke borte nå vi hele tiden drar det fram heller.............

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 07 mai 07, 13:34
Rami har ikke annet en en dårlig dag på jobb, synes han får litt mye uberettiga kritikk, heldigvis vet vi topp nivået hans og er det noen som er smertelig klar over hva han er god for, samt hva han må trene på så er det han selv og Jerry. Tror ikke Grønis hadde latt Rami stå i mål om han ikke hadde vært klar over hans kvaliteter. Det som virkelig trengs er mere defansiv samhandling og terping på defansive oppgaver for enkeltspillerne, når spillere som Kvisvik og Ramberg ikke gjør jobben sin vil hele laget slit pga midtbanens slurving. Samme gjelder for forsvarsrekka, de faller for tidlig av og får ikke satt presset på spillerne til TIL i mellomrommet, da blir det enkelt for TIL og skape sjanser. Alt i alt tapte FFK pga slurv og ukonentrasjon, noe som er helt tydelig. + etter kampen er att FFK leverer til tider fin angrepsfotball til og med på bortebane, - er vel at Gerrbrandt blir skadet, bare han ikke blir borte over lengre tid. Samtidig burde nok Vidar få litt mere tid på seg til og bli vant med tempoet, han fungerer greit idag og, men blir alt for cowboy i duelspillet og selger seg alt for tidlig, taper også endel på hodet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 07 mai 07, 13:40
Her kan vi se tabbemålene. Dette er bare andre gangen jeg ser det. Hva er det Rami og PAC driver med??? Hvordan er det mulig for en toppkeeper i Norge å slippe inn nikken til Årst??? Trodde PAC at han spilte midtstopper???

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 07 mai 07, 13:53
Rami har vært dårlig i hver kamp iår, mange kamper ifjor også, men mange ville ikke se det da. Jeg sa dette ifjor også, Rami er på landslaget av en grunn, han kom inn for en bedre keeper som var skadet, tipper Rami ikke er så ofte å se på det svenske landslaget så mye lenger..

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 07 mai 07, 15:40

Herregud, folk får det til å virke som om Shaaban er helt udugelig. Nikken til Årst skulle han ha tatt, men for meg virker det veldig som om han får sola midt i trynet. Hele situasjonen virket jo helt merkelig. Sier ikke at mannen ikke har en del å gå på, men det er MANGE spillere som bør benkes før Rami Shaaban.

Ikke ta helt av her nå...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914