Shaaban - lite profesjonell?
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
FFK, i 50 mot toppen.
Vært litt for usikker i sesonginnledningen ja, men det betyr jo ikke at han er lite profesjonell. Håper han rister av seg tabbene og blir den stabile keeperen vi vet han kan være.
Håper det berømte "hylekoret" ikke begynner å skrike etter ny keeper eller noe nå ass, da blir jeg deppa.
It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha
Jeg tror du du kan være sikker på at Rami Shaaban er profesjonell som idrettsutøver og i tilnærmingen til kamp.
Har du lest forumets retningslinjer?
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Bjørkøy som Statsminister!
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 06 mai 07, 23:15
Endret: 06 mai 07, 23:17
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
På 3-1 er jo Shaban mer intressert i å redde seg sjøl unna stolpen enn å ta ballen....ikke gidder han å hoppe heller. Merkelig oppførsel...
Helt utrolig klønete!!! Han snurrer rundt i luften og har ryggen mot ballen,like før ballen går i mål.
Kanskje for å se til at han ikke treffer stolpen?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Vel, nå har det seg slik at FFk har bemektiget seg to av landets største unge keeper-talenter. Trenger ikke de og å blomstre? Det kan ikke være noe videre motiverende for disse to å se at Shabaan får gjøre blunder på blunder uten en gang å høre et knyst om benken. Ikke minst for Staw, som på toppen av det hele har fått enda en å konkurrere mot i kampen om å bli førstekeeper.
Jeg vil m.a.o gjerne se en sulten ung keeper i neste match, for akkurat nå virker Shabaan hverken motivert eller konsentrert for å spille Tl-fotball, og det er ingen tjent med.
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Hverken Staw eller Braathen er i nærheten av å holde det nivået Shaaban vanligvis holder, og derfor skal Shaaban fortsette å spille.
Ser ikke på det som noe diskusjonstema engang.
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Skal vi fortsett å slippe inn 3-4 mål hver bortekamp er det vel like greit å la en ungutt få tippeligaerfaring? Så får vi ihvertfall noe igjen for turen?
At Rami må benkes hvis tabbemåla fortsetter er vel åpenbart? Det koster FFK 2-3 millioner å score ett mål (hvis du tar budsjettet og deler på antall scorte tippeligamål). Da kan ikke Shaban drive å slippe inn tullemål mål for 10 mil på 3 kamper?
Bjørkøy som Statsminister!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Skal vi fortsett å slippe inn 3-4 mål hver bortekamp er det vel like greit å la en ungutt få tippeligaerfaring? Så får vi ihvertfall noe igjen for turen?
At Rami må benkes hvis tabbemåla fortsetter er vel åpenbart? Det koster FFK 2-3 millioner å score ett mål (hvis du tar budsjettet og deler på antall scorte tippeligamål). Da kan ikke Shaban drive å slippe inn tullemål mål for 10 mil på 3 kamper?
Hehe.. Jeg tror keeperne ville fått nervesammenbrudd hvis de tenkte slik på det i allefall. Man jobber sammen som en enhet, og alle må selvsagt bidra. Shaban var kanskje ikke helt i sin livs form i dag, men forsvaret gjorde det lett for motstanderen komme til i dag også. Synes det blir feil å straffe enkeltpersoner for slike kollektive fiaskoer.
Men diskusjonen er allikvel interessant. Feltarbeidet til Shaban blir jeg aldri trygg på, og mener at Bråthen ikke bør være langt unna å starte snart. Viktig å vise de unge at det nytter å prester i kamp og på treninger, at man blir satt på benken hvis man tabber seg ut for mye.
Synes det blir vanskelig å si om Shaban har gjort dette ennå. Skal vi la Grønis ta seg av dette?
Nå er det da strengt tatt ikke Shaaban sin feil at vi har sluppet inn ti mål på 3 bortematcher. Er vel heller forsvaret og spesielt midtbanen som må ta skyld for den begredelige bortestatestikken.
Nå går vi en meget tøff tid i møte med bortekamper i Bergen og Trondheim, samt hjemme mot Stabæk og Enga. Å sette inn på en uerfaren tenåring fremfor Shaaban, til en av disse matcha vil ikke være noe annet enn håpløst, spør du meg.
Opprinnelig postet av Kristian B
Hverken Staw eller Braathen er i nærheten av å holde det nivået Shaaban vanligvis holder, og derfor skal Shaaban fortsette å spille.
Ser ikke på det som noe diskusjonstema engang.
Jeg synes alltid dette skal være et diskusjonstema så lenge en spiller er så langt under pari! Både Staw og Braathen er veldig gode på sitt beste, og det er ikke farlig å benke Shaban til fordel for en av disse en kamp eller to for å vise Shaban at det ikke hjelper å ha spilt for Arsenal når man ikke ofrer seg 100% HVER kamp!
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
Shaban hadde et par blemmer idag, korrekt det.
Men.... glem ikke redningene som sikra seieren over Lyn bl.a
Problemet for en keeper er at tabbene synes så altfor godt og de huskes lenge, mens klasseredninger går i glemmeboka.
Et annet moment er jo også at keepertabber ofte gir mål imot ( det huskes), mens f.eks Fonfana sin miss for åpent mål i samme kamp glemmes.
Konklusjon: Shaban har ikke vært patent i hele år, mens har vel ikke egentliig fler feil enn flere av de andre spillerne.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Det Rami trenger er støtte fra 10000 syngende FFK-supportere, ikke de smålige oppstøtene vi har for vane å slenge i retning spillere som gjør seg bort. Rami er den beste keeperen i klubben, og derfor er det riktig at han står.
Ære være Plankebyen
Poenget er jo å gi en klar beskjed om at man ikke har klippekort i klubben og at man faktisk må kjempe for å være blant de 11 utvalgte. Hvordan tror du det er for våre to unge keepere, hvis Rami kan stå så ræva han bare vil, og allikevel få spille?? Får Rami smake flis et par kamper, så bør han ihvertfall få en "faen heller" holdning. "jeg skal ikke la de to yplingene ta plassen min..
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
Poenget er jo å gi en klar beskjed om at man ikke har klippekort i klubben og at man faktisk må kjempe for å være blant de 11 utvalgte. Hvordan tror du det er for våre to unge keepere, hvis Rami kan stå så ræva han bare vil, og allikevel få spille?? Får Rami smake flis et par kamper, så bør han ihvertfall få en "faen heller" holdning. "jeg skal ikke la de to yplingene ta plassen min..
Enig. Bråthen stod bra da Shaban ble skada. Og Staw er på u-landslaget. Det er jo ikke noen vits i å la Shaban få klippekort bare fordi han har et kjent navn.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av keiko99
Den som er best på trening for stå...
ja, et godt utgangspunkt det, men det hjelper lite når man ikke klarer å levere varene i i kamp!! og for at de unge lovende skal ta steget opp må de få lov til å prøve seg!!
Opprinnelig postet av Husgutt
Enig i den forøvrig. Men om Shaban er best på trening hele uka så forstår jeg hvorfor han får fortsette å stå i mål.
Opprinnelig postet av Anne
Tror nok ingen av de to nevnte unguttene ser det slik, de er sultne og vil spille. Rami har ikke vert mer en en ordiner keeper siden han kom hit, bra på landslag midels på klubb. Og for de som skryter av feltarbeide har vi noen ungutter om går rundt han både i spenst og mot. vil også tippe at enten har vi to ungutter som 1. og 2. valg i løpet av vårsesangen, eller så blir en av de yngste leid ut.
Det er vel derfor han har blitt tatt ut til det svenske landslaget da.................................
Tror problemet er sammensatt. Rami har ikke dagen, dårlig forsvar og dårlig midtbane.
Snakket med Morgan i går og han var fortvilet over den bakre rekken som slapp Tromsø altfor lett til.
Bortekomplekset blir jo ikke borte nå vi hele tiden drar det fram heller.............
Herregud, folk får det til å virke som om Shaaban er helt udugelig. Nikken til Årst skulle han ha tatt, men for meg virker det veldig som om han får sola midt i trynet. Hele situasjonen virket jo helt merkelig. Sier ikke at mannen ikke har en del å gå på, men det er MANGE spillere som bør benkes før Rami Shaaban.
Ikke ta helt av her nå...
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Rami har vært dårlig i hver kamp iår, mange kamper ifjor også, men mange ville ikke se det da.
Nuvel. Sammen med et oppoffrende forsvar holdt Rami oss lenge inne i kampen på Åråsen. Hjemme mot Lyn hadde han to matchvinnende redninger. Mot Ålesund var han kanskje ikke på topp, men spilte deler av kampen med lett hjernerystelse. Han hadde noen krøkkete innvolveringer mot Viking, men fotparaden da Viking presset som verst var det klasse over.
Kanskje glasset ikke er halvtomt allikevel?
Ære være Plankebyen
Dårlig keeperspill av Rami. Men når jeg ser målene, så er det jo dårlig forsvarspill hele veien. To ganger header de jo inn ballen, uten markering. Hva er det for noe? Det er lovlig å tape en hodeduell, men vi kan i det minste forlange at de går opp! Snuskete forsvarspill, rett og slett!
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av kjell
Dårlig keeperspill av Rami. Men når jeg ser målene, så er det jo dårlig forsvarspill hele veien. To ganger header de jo inn ballen, uten markering. Hva er det for noe? Det er lovlig å tape en hodeduell, men vi kan i det minste forlange at de går opp! Snuskete forsvarspill, rett og slett!
FFK er meget dårlig ved hodedueller er og døballer imot,selv om vi har Piiroja. Her kunne vi sagt som Rushfeldt før TIL-FFK kampen, at FFK må bli tøffere og mer kyniske i slike situasjoner. Dette gjelder også på offensive døballer.
Opprinnelig postet av Per Egil
Rami er den beste keeperen i klubben, og derfor er det riktig at han står.
Er ikke så sikker på den påstanden jeg. Manges mening om at Rami er en keeper i toppklasse er jeg, og har heller aldri vært enig i. Måte på hvor mange sjanser en mann skal få når vi har to unge og meget lovende keepere på benken. Hadde dette vært hans første dårlige match iår, ville ikke denne diskusjonen engang vært oppe, men det er det en grunn til at den er; Rami har vært skuffende svak i år, og tidvis ifjor. Slipper inn altfor mange enkle mål, samtidig som han er utrolig usikker i feltarbeidet generelt. Rami burde vært ute og plukket siste målet til TIL også. Et høyt innlegg som detter ned på femmeter rett foran mål, er rett og slett keepermat.
Gi plass for en Bråthen, og vis at konkurransen er reel også på keeperplass. Etter min mening burde ikke Bråthen vært benket etter sin innsats mot Aalesund.
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av kjell
Problemet er at vi ikke har "nok" hodesterke spillere til å markere alt og alle. I de fleste kamper har vi spilt med Gerrbrand og Martinsen, som ikke er mer enn OK hodespillere. Dersom de, som f.eks mot Tromsø, markerer to hodesterke spisser, så har vi "ingen" til å markere to midtstoppere og gjerne også en hodesterk midtbanespiller.
Folk må gjerne klage over at feil personer markerer hodesterke spillere, men vi har rett og slett ikke nok spillere med hodespill som spisskompetanse til å dekke opp alle, og de som er igjen må gå i kroppen fremfor å forsøke å vinne hodeduellene. F.eks. ble det Czwartek vs Occean mot LSK, og mot Tromsø ble det Bjørkøy mot Steen. Rått parti.
Sånn blir det når vi har to spirrevipper på topp, som ikke akkurat rydder opp på defensiv dødball, slik f.eks Iversen gjør for Rosenborg. Vi har heller ingen hodesterke midtbanespillere, ala f.eks Scharner eller Gislason.
Legg til at vi generelt mangler grovarbeidere / midtbanekrigere, så blir det spinkelt.
Har du lest forumets retningslinjer?
Jeg syns Bråthen eller Staw bør få spille. Ikke fordi de er bedre enn Shaaban, for det er de ikke. Men det kan være bra for Rami å vite at når man ikke presterer over 3 kamper, er man ikke god nok. Til de som bare kritiserer ham for kampen mot Tromsø, så syns jeg det er rart. Alle kan ha en dårlig dag, men ikke 3-4..
Ta feks. målene til LSK. De to første er ganske grei skuring for en keeper og gå ut å plukke. Mot Aalesund var han vel ikke akkurat helt patent da heller. Mot Viking kunne fort seieren gått i dass pga. at han bommet horribelt på to innlegg. Mot Tromsø starter målkalaset med et gedigent utkast som ender i mål. Det kan han på en måte klandres på. Men det 3. målet var utrolig dårlig av ham. Det er så lett å lese utganger på, det har ingen kraft og det bør han ta! Når han etter hvert ser at ballen er på vei inn, hopper han halvhjertet og prøver å ta den. Steinar Sørlie-takter...Det 4. målet kunne han også plukket i feltet.
Men til trådstarter, hva mener du med profesjonell? Det første jeg tenkte var at du mente at han var useriøs, og det er han så absolutt ikke. Han har bra holdninger, og tør å kritisere klubben! Stå på der! Fotballfaglig sett er han heller ikke dårlig, men må(MÅ!) skjerpe seg på innlegg og langskudd.
Selvfølgelig, mye av feilen ligger i det rufsete defensive hodespillet. Vi trenger Piiroja!!! Men hadde han prøvd å komme seg mer ut på dødballer, hadde ikke spillerne fått heade så enkelt. I tillegg er det jo rutinert å gå ut i feltet på en måte, sjansen er STOR for at dommeren blåser frispark i keeperes favør.. Men stå på Rami! Håper du får en kamp på benken, studerer feilene og tar dem til deg, og kommer tilbake som vi kjenner deg på det beste!
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Opprinnelig postet av Lemmy
Dette er bare tull. Aldri i verden om Shaaban slapp inn to tabbemål fordi han følte seg for trygg på plassen sin. Rami må benkes hvis vi har noen bedre alternativer. Ikke for å statuere et eksempel.Jeg syns Bråthen eller Staw bør få spille. Ikke fordi de er bedre enn Shaaban, for det er de ikke. Men det kan være bra for Rami å vite at når man ikke presterer over 3 kamper, er man ikke god nok.
Jeg syns jo at når man ikke presterer over flere kamper, så bør man byttes ut. Vi har to unge, sultne landslagskeepere, som bare venter på å få spille.
Du skal aldri si aldri når det gjelder FFKspillere, mener at det er mye skumle holdninger som er ute og går.. Får Shaaban stå over en kamp, skjønner han at Grönis(Knutsson er vel kanskje med i vurderingen av hvem keeper som står også) mener alvor.
Vi er så priviligerte at vi har tre landslagskeepere, da bør det være naturlig at alle får prøve seg litt, spesielt hvis prestasjonene skulle være variable hos en av dem.
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
Opprinnelig postet av Holters
Legg til at vi generelt mangler grovarbeidere / midtbanekrigere, så blir det spinkelt.
Den eneste vi har av krigertypen på midtbanen er Ciaran Martyn. Vet ikke helt hvor sterk han er på hodet enda, men han virker iallfall ganske godt bygd for fysisk spill. Jonna løper mye og er vel mulig å kalle en grovarbeider (han er ikke akkurat et teknisk underverk eller den som slår de mest geniale pasningene), men noen voldsom kriger er han ikke.
Ramberg og Kvisvik? De må være FFKs svar på "Helan og Halvan". Vel, Ramberg springer vel en del, men han er omtrent like kraftfull som en 8 grams kinaputt på 20 meters avstand. *poff*
Jeg savner en spillertype som Gashi, Grindheim eller Gislason i klubben, ja... En som er FFKs svar på Roy Keane, gjerne litt mer hodesterk, men som legger igjen de verste villmannstrekka i garderoben (vil ikke ha folk som bevisst skader spillere).
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Berg var en sterk bidragsyter i den defensive ankerrollen i våre beste bortekamper i fjor, men dessverre har han vært mye plaget av skader. En sentral midtbane med Berg og Martyn på bortebane utover sesongen høres ut som en idé som bør testes ut, med Bjørkøy på høyre midtbane.
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Holters
Legg til at vi generelt mangler grovarbeidere / midtbanekrigere, så blir det spinkelt.Den eneste vi har av krigertypen på midtbanen er Ciaran Martyn. Vet ikke helt hvor sterk han er på hodet enda, men han virker iallfall ganske godt bygd for fysisk spill. Jonna løper mye og er vel mulig å kalle en grovarbeider (han er ikke akkurat et teknisk underverk eller den som slår de mest geniale pasningene), men noen voldsom kriger er han ikke.
Ramberg og Kvisvik? De må være FFKs svar på "Helan og Halvan". Vel, Ramberg springer vel en del, men han er omtrent like kraftfull som en 8 grams kinaputt på 20 meters avstand. *poff*
Jeg savner en spillertype som Gashi, Grindheim eller Gislason i klubben, ja... En som er FFKs svar på Roy Keane, gjerne litt mer hodesterk, men som legger igjen de verste villmannstrekka i garderoben (vil ikke ha folk som bevisst skader spillere).
Helt enig med deg. Vi må ha en stor deffensiv midtbanekriger i FFK + en ny høyreback. Ser faktisk ut som det er der det trykker mest nå.
Andrevalgene må bli venstre kant midtbane som har god løpskapasitet(god deffensiv og offensiv) og en stor sterk spiss som er meget god på hode.
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg synes du glemmer Christian Berg, denialsander.
Berg var en sterk bidragsyter i den defensive ankerrollen i våre beste bortekamper i fjor, men dessverre har han vært mye plaget av skader. En sentral midtbane med Berg og Martyn på bortebane utover sesongen høres ut som en idé som bør testes ut, med Bjørkøy på høyre midtbane.
Vi trenger enda en gode deffensive midtbanespillere i troppen. Hadde vært bra om denne spilleren kan bekle både sentral midtbane og venstre kant på midtbanen.
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg synes du glemmer Christian Berg, denialsander.
Jeg glemte han ikke, men jeg tok bare for meg de spillerne vi brukte i forrige match.
Jeg burde selvsagt ha tatt med Berg, men jeg sliter liksom med å finne en god beskrivelse av ham?
Han løper, forstyrrer motstanderne, bryter en del fremspill, men for meg er han er liksom ikke den karen med hør på brystet som motstanderne har solid respekt for. Han er ikke spesielt krigeraktig og ikke spesielt hodesterk. Men han er det ubemerkede limet som får tilført FFK defensiv tyngde - og som folk på tribunen ikke skjønner hvor viktig er...
Jeg mener ikke på noen som helst måte å underminere hvor viktig Berg var i fjor og hvor viktig jeg tror han vil være for oss i år. Etter Aalesundkampen hadde jeg lyst til å lage et innlegg som het "Christian, HVOR ER DU?!"...
Vi har jo andre midtbanespillere også, der ingen aspirerer etter å bli kalt krigere eller hodesterke: Stadheim (Åja, du er der oppe, ja?! En spinkel påle av en kar som ikke har skremt noen i de hodeduellene jeg har sett), Multe (løper og løper og løper, uten at det blir hverken tyngde, krigerstemning eller duellstyrke. Dog har han fått underkjent en scoring med hodet, som burde vært mål), Elvestad (177 lav og vekt som en bokser i BanTam.-klassen. Det lukter ikke blod, svette og tårer her heller).
Kouadio kan vel spille på midten han også. Men han er like høy som Elvestad og veier enda mindre...
FFK har aldri vært eksponenter for tunge, høye og massive krigsmaskiner. Det håper jeg heller aldri vi vil bli - men realitetene i dagens fotball er at lag som ikke har duellsterke og sterke hodespillere vil få skambank av (altfor) mange motstandere...
Opprinnelig postet av benksliter`n
Agim Shabani er en god ballspiller. Kanskje han kunne vært det limet mellom midtbane og forsvar?
Mulig. Jeg har ikke sett nok av ham til å bedømme om han er god nok til å kle en rolle som et defensivt midtbaneanker. Vi snakker tross alt om en av de viktigste rollene i et lag, synes jeg.
Opprinnelig postet av Per Egil
Kanskje glasset ikke er halvtomt allikevel?
Spørsmålet da må jo være om halvfullt er godt nok?
Agim Shabani er en god ballspiller. Kanskje han kunne vært det limet mellom midtbane og forsvar?
Vel. han er vel primært stopper, en oppgave han utfører med stor pondus, men tror ikke han skal satses på i en def. midtbanerolle.
Hva Rami angår burde ingen stille spørsmålstegn ved hans kvaliteter som keeper. Som flere her nevner er Rami i form en meget god sisteskanse. Utfordringen slik jeg ser det ligger i det mentale. Han er i mine øyne ikke tøff nok i feltet, og han har ( så vidt jeg kan se) en lei tendens til å "falle i staver" i løpet av kampen. Han virker rett og slett ukonsentrert og lite "laddad". Hvorfor dette skjer kan bare han gi en forklaring på, og jeg er ikke sikker på om han oppfatter det slik selv.
Hva feltarbeidet angår er dette en sak Jerry bør ta tak i på trening. Her er det ikke bare spenst og styrke som er avgjørende, men Timingen hans er rett og slett tragisk. Som keeper selv kjenner jeg mine egne begrensninger og velger å holde meg på streken. Dette har jeg også informert mine forsvarskolleger om, slik at de vet at jeg ikke kommer ut i feltet selv om de skulle anse situasjonen som "sikker". Jeg går KUNN når jeg mener det er forsvarlig. Dette bør kanskje Rami også vurdere, på denne måten slipper man missforståelser og skogturer... For saken er grei nok den, går du ut i feltet for å plukke ned et overlegg, ja da må du satse 110%, det nytter ikke å gjøre en halvhjertet innsats, da smeller det, gjerne med baklengs og skade...
Tror forøvrig at kvaliteten på denne typen trening i FFK og klubbene generelt sett er fpr dårlig. Vet at Jerry var veldig glad i en type "trampoline" under trening av spenst og feltarbeid for mange år siden, jeg håper han har lagt denne bort og nå kjører direkte innlegg fra forskjellige posisjoner rundt 16 meter, og da bør det være 2-3 spillere som konstant "plager" keeper inkludert... That makes a real man...
Nytt år, nye muligheter.
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
Jeg leste et innlegg på baksiden ab FB idag om Shaaban.
Her er det:
Gammel skade
Det er en gammel skade som gjør at FFK`s keeper Rami Shaaban ikke tør å strekke seg helt ut når han kaster seg til venstre.Skaden har han slitt med i mange år. Til høyre kaster han seg og redder alt,sier Espen.
Hva i svart f... er dette???
Noen andre som har hørt noe liknende,eller er dette bare "BULL"?
Det du sier stemmer etter det jeg ble fortalt i dag. Dette var noe F-b.no ikke skulle røpe, men det dem har gjort er jo noe jeg kaller svik. Dem lovet å ikke røpe dette ble jeg fortalt i dag. Så gjør dem dette for å skade FFK spør jeg omJeg leste et innlegg på baksiden ab FB idag om Shaaban.
Her er det:
Gammel skade
Det er en gammel skade som gjør at FFK`s keeper Rami Shaaban ikke tør å strekke seg helt ut når han kaster seg til venstre.Skaden har han slitt med i mange år. Til høyre kaster han seg og redder alt,sier Espen.
Hva i svart f... er dette???
Noen andre som har hørt noe liknende,eller er dette bare "BULL"?
Blæh med det. Shaaban gikk ut i full lengde til høyre i dag og reddet IKKE skuddet fra Gunnarson. Ikke for å si at Shaaban burde tatt det, men likevel.
Dessuten er det ikke på strek Shaaban har svakheter. Tvert i mot, på strek er han den beste keeper i Norge. Det er i feltarbeidet han i blant svikter. En fattig trøst at det ikke var det som var problemet i dag.
Fredrikstad Blad skriver mye rart. I blant er de svært så patriotiske, andre ganger får man inntrykk av at de blir skadefro av å skrive stygt om FFK.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914