Billetter Brann- FFK
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
jeg skal oppover.. Flyr opp 15 mai kl 11.00 Leve som konge i et døgn vaffal, leid suite og skaffa plass på vip losjen på stadion
åååå, guud som jeg gleder meg..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha
Har du lest forumets retningslinjer?
jeg og FFK forever flyr opp 16 mai og flyr tilbake 17 mai... Men vi har ikke fått svar på billettene da. For vi har ikke kampbillett..
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Kampbilletter kjøper du bare på stadion. Null stress for bortesupportere i Bergen. Vi blir nok ikke mer enn 3-400 ffksupportere, maks. Mye betalte du for flybillettene?
It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av Kristian B
Kampbilletter kjøper du bare på stadion. Null stress for bortesupportere i Bergen. Vi blir nok ikke mer enn 3-400 ffksupportere, maks. Mye betalte du for flybillettene?
Har fått kampbilletter hit denne gangen Kristian B.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
billettene kjøpes i bergen..
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Guillermo
Jeg var på Aristokraten i går og kjøpte kampbilletter.
Opprinnelig postet av Guillermo
Jaran Berg har skrevet her inne at kampbillettene er til salgs i Aristokraten. Men selvfølgelig kan man kjøpe billetter i Bergen også.
Betalte 750 kr t/r... 500 kroner mer enn turen til Marseille senere i år
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Billettene gikk forresten raskt unna her i Bergen i dag. Tror det gikk 42 minutter før de var utsolgt.
Opprinnelig postet av iBergen
Er det slik at vi er garantert 5% av billettene(rundt 1000) uansett? Slik at det ikke er noe å stresse med å få tak i billetter for en som bor i Bergen og ikke kommer seg innom Aristokraten.
Billettene gikk forresten raskt unna her i Bergen i dag. Tror det gikk 42 minutter før de var utsolgt.
Så på tv2 nå at folk hadde stått 8 timer i kø til kampen mot ffk,hehe moro det
Opprinnelig postet av iBergen
Er det slik at vi er garantert 5% av billettene(rundt 1000) uansett? Slik at det ikke er noe å stresse med å få tak i billetter for en som bor i Bergen og ikke kommer seg innom Aristokraten.
"Dersom Fredrikstad sine supportere ikke benytter seg av hele den kvoten av billetter som Brann er pliktig til å holde av, så kan Brann frigi noen ekstra plasser til kampen. Om dette skjer, så vil vi naturligvis informere om dette her på brann.no"
Sitert fra brann.no
Jeg studerer i Bergen selv, men får noen hjemme i Fr.stad til å skaffe meg billett, bare for å være på den sikre siden.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914