Husk meg
Brukernavn
Passord

Såkallte Fotballeksperter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 01 mai 07, 07:59

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article79874.ece

Hmm, hvorfor er det slik at fotballeksperter mener at Start kan ta medalje, med en fin start og med flere forsterkninger på vei til klubben eller tilbake fra skade.

Hmm, hva skal vi da si om FFK`s start og videre vei i serien, med Piiroja, Bertelsen, West, Berg og tildels Kvisvik ute med skader i starten av sesongen???

Må jo bare bli bra det!!!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 01 mai 07, 09:03

Jeg vil tro ekspertene mener Start har en bedre stall enn FFK og at det er derfor de vil komme høyere på tabellen. Det er vel ikke noe verre enn det...  Om det er riktig eller ikke kan man diskutere til man blir blå, men det er iallefall klart at Start har en sterkere sentral midtbane enn oss med Dassen og han lille Strømbrom eller hva han nå heter.

Utsagnet til Semb er bare piss; alle lag med flyt kan jo ta medalje. Semb er ute og helgarderer. Hvis Start ikke får medalje kan han bare si at "jaja, de fikk jo ikke flyten".

Hvis man tenker sånn er det naturlig at Semb også vil kunne si at FFK også, med flyten inne, kan ta medalje.

FFKs start har vært omtrent som forventet, synes jeg. Vi har tatt de poenga jeg forventet å ta. Det som er mest overraskende til nå har vært Vålerenga (mye dårligere enn ventet) og Sandefjord (bedre enn ventet).

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 01 mai 07, 09:16

Sandefjord var gode på våren i fjor også da.

sånn jeg vil si det har vi møtt 2 gode lag LSK og LYN

og 2 dårlige aafk og viking.

Men rasker vi med oss mye poeng i starten slipper vi peset om nedrykk strid oxo.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 01 mai 07, 11:01
Endret: 01 mai 07, 11:02
Opprinnelig postet av denialsander

men det er iallefall klart at Start har en sterkere sentral midtbane enn oss med Dassen og han lille Strømbrom eller hva han nå heter.

Er du så bombesikker på det ?? Når de er i form så er de sikkert det, men hittil er det marginalt spør du meg.

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 01 mai 07, 11:23
Opprinnelig postet av Rune Haugen

men det er iallefall klart at Start har en sterkere sentral midtbane enn oss med Dassen og han lille Strømbrom eller hva han nå heter.

Er du så bombesikker på det ?? Når de er i form så er de sikkert det, men hittil er det marginalt spør du meg.

Ja, det er jeg "bombesikker" på. Doffen og Strømstad er av hakket høyere klasse enn Ramberg/Berg/Jonna sentralt på midten.  Jonna har ikke vist allverden i år og Ramberg er ustabiliteten selv. Når det er sagt, så har vel ikke midtbanen til Start vært like solide som tidligere. Men på papiret er Starts midtbane, med to faste landslagsspillere, bedre enn FFKs.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 01 mai 07, 12:43
Endret: 01 mai 07, 13:32

Men på papiret er Starts midtbane, med to faste landslagsspillere, bedre enn FFKs.

Dette er jeg enig i. På papiret ja, men hittil har disse 2 ikke vist seg fram ennå. Slik som sesongen har vært til nå, så har det vært marginale forskjeller på disse og våre midtbanespillere.

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06

Lagt til: 01 mai 07, 13:10
Synes Start er ganske oppskrytt jeg. De gjorde det ganske bra den sesongen de rykket opp, og Hareide i typisk "Hareide-stil" plukket ut start-spillerne til landslaget. Alle fikk da øynene opp for Start som et lag proppet med stjernespillere. Greit at Starts-midtbane var høyt delaktig i Starts sukksess, men hadde resten av Start-laget stagnert slik at de hadde måtte kjempet i bunnen tror jeg det fort ville blitt andre boller.

Start er et godt lag, men ikke så veldig mye bedre enn FFK i mine øyne. Derfor finner jeg det ganske provoserende at Umbro utroper Start som det beste "Umbro-laget" i Norge.

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 01 mai 07, 17:06

Opprinnelig postet av ari_lg

Start er et godt lag, men ikke så veldig mye bedre enn FFK i mine øyne. Derfor finner jeg det ganske provoserende at Umbro utroper Start som det beste "Umbro-laget" i Norge.

2004: Start rykker opp fra 1. divisjon. FFK på 10. plass.
2005: Start på 2. plass. FFK på 11. plass.
2006: Start på 6. plass. FFK på 8. plass.

FFK har vunnet en cupfinale...

Med unntak av supersesongen 2005 har ikke Start noe særlig å slå i bordet med, nei. Men de har fått landslagsprofilene som Umbro vil bruke for alt det er verdt i markedsføring...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914