Tarik ilgger på 2. plass
Opprinnelig postet av Fjedjik
hmmm et litet apropo : Tarik har fått gult kort i begge bortekampene til nå, får han det i neste så er han ikke med hjemmekampen etter...hmmm litt tidlig på sesongen å begynne å snakke om karantener, men det er allerede reelt
Har ikke PAC fått 2 æv a ?? Mer krise det.
Ingen krise om PAC har to.
Neste hjemmekamp uansett benken.
Når det gjelder korta til Tarik, tror jeg kort hyppighet hans forsvinner dersom dommerene nå ( etter medieomtale) er blitt mer skjerpa på hvordan han behandles.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Når det gjelder korta til Tarik, tror jeg kort hyppighet hans forsvinner dersom dommerene nå ( etter medieomtale) er blitt mer skjerpa på hvordan han behandles.
Tar du ut laget dracula? Og hva er grunnen til at PAC sitter på benken i neste hjemmekamp?
RednWhite
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av dracula
Tar du ut laget dracula? Og hva er grunnen til at PAC sitter på benken i neste hjemmekamp?
PAC har vel gjort d græit han vel?
pippisangen kommer sæi;)
Opprinnelig postet av HotDream
Dracula mener det er bedre med en midtstopper på Backplass... Enn en erfaren og rimelig god back som har fått rævva støtte av midtstopperne og har vært satt til å passe på spillere som er en meter høyere.
For da er det jo riktig så lurt å skylde på PAC.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914