Reservelags kamp?
Er det kamp idag på nye stadion?
Opprinnelig postet av keiko99
ja
Dårlig den linken du la ut keiko99, må scrolle nedover lenge før man så informasjonen.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rune Haugen
ja da ser du dårlig, for jeg ser den med en gang jeg klikker på den på venstre sideOpprinnelig postet av keiko99
jaDårlig den linken du la ut keiko99, må scrolle nedover lenge før man så informasjonen.
Høyre mener duOpprinnelig postet av Rune Haugen
ja da ser du dårlig, for jeg ser den med en gang jeg klikker på den på venstre sideOpprinnelig postet av keiko99
jaDårlig den linken du la ut keiko99, må scrolle nedover lenge før man så informasjonen.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
sorry høyre
I Internet Explorer som jeg bruker på denne maskin står det ikke noe på høyre siden. Men langt nede på venstre siden står den. Mulig du kjører Firefox keiko99 ??
Kampinformasjon
Neste kamp
FFK 2 - Nybergsund
30.04.2007 18:00Fredrikstad Stadion
blind eller.....
prøvde Internet Explorer til høyre der ogsåOpprinnelig postet av keiko99
sorry høyreI Internet Explorer som jeg bruker på denne maskin står det ikke noe på høyre siden. Men langt nede på venstre siden står den. Mulig du kjører Firefox keiko99 ??
prøvde Internet Explorer til høyre der ogsåOpprinnelig postet av keiko99
sorry høyreI Internet Explorer som jeg bruker på denne maskin står det ikke noe på høyre siden. Men langt nede på venstre siden står den. Mulig du kjører Firefox keiko99 ??
På den andre maskin min hvor jeg bruker Firefox, så står det til høyre ja. Men på den nye Lap top`en jeg har hvor jeg bruker Internet Explorer er det sånn som jeg beskriver. Der er det ingenting på høyre siden. og den Lap top`en er helt ny.
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Høyre side på min explorer
Min også. Håper alle som har mulighet møter opp på stadion i dag, deilig vær er det også!
Opprinnelig postet av Marie
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Høyre side på min explorer
Min også. Håper alle som har mulighet møter opp på stadion i dag, deilig vær er det også!
Jeg kommer.
Opprinnelig postet av torkr
blir en tøffere kamp i dag enn siste hjemmekamp tror jeg.....
Nybergsund skal ha et 2.divisjons beste lag, med der er vår kjente Dag Frode Hornseth.
34 | 0-1: Dag Frode Hornseth |
Sikkert godt for han det, litt kjedelig for ffk2
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Referat fra kampen på www.plankehaugen.no om noen er interessert. Jevn kamp. Er flere av juniorene som fortjener å være med i troppen til Tromsø-kampen heller enn Gardar, Heavy og Toth sånn det ser ut i øyeblikket. Kouadio herjer heller ikke.
"Lasse Staw, Miikka Multaharju, Agim Shabani, Dardan Mehmeti, Christian Halvorsen, Serge Konan Kouadio, Martin Elvestad, Mihaly Toth(Fabian Andersen fra `74), Hermanni Vuorinen(Faton Hoti fra `65), Gardar Johansson og Øyvind Hoås(Brian West fra `46)"
Med dette laget bør vi "#¤&T!"¤#!#"%¤"%"#¤ spille ut Nybergsund eller hva eff gjengen med bønder heter for noe... Halve laget er jo fra A-stallen...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Referat fra kampen på www.plankehaugen.no om noen er interessert. Jevn kamp. Er flere av juniorene som fortjener å være med i troppen til Tromsø-kampen heller enn Gardar, Heavy og Toth sånn det ser ut i øyeblikket. Kouadio herjer heller ikke."Lasse Staw, Miikka Multaharju, Agim Shabani, Dardan Mehmeti, Christian Halvorsen, Serge Konan Kouadio, Martin Elvestad, Mihaly Toth(Fabian Andersen fra `74), Hermanni Vuorinen(Faton Hoti fra `65), Gardar Johansson og Øyvind Hoås(Brian West fra `46)"
Med dette laget bør vi "#¤&T!"¤#!#"%¤"%"#¤ spille ut Nybergsund eller hva eff gjengen med bønder heter for noe... Halve laget er jo fra A-stallen...
det er bare etpar-tre av de som spiller (litt) på alaget da.....
nybergsund er ikke noe dårlig fotballag det se, vi har med en haug med juniorer og rykka opp før sessongen....
forventel vi skal cruise gjennom andredivisjon du kanskje??
nybergsund er ikke noe dårlig fotballag det se, vi har med en haug med juniorer og rykka opp før sessongen....
forventel vi skal cruise gjennom andredivisjon du kanskje??
Nei... Men jeg forventer at spillere som Kouadio, Toth, Vuorinen, Johansson, Hoås, Multe og West (7 spillere!) gjør noe mer enn bare å dasse rundt - det er iallefall inntrykket jeg fikk etter å ha lest kamprapporten. Selv om et par av de ble byttet inn/ut og West kanskje var brukbar...
forventel vi skal cruise gjennom andredivisjon du kanskje??Nei... Men jeg forventer at spillere som Kouadio, Toth, Vuorinen, Johansson, Hoås, Multe og West (7 spillere!) gjør noe mer enn bare å dasse rundt - det er iallefall inntrykket jeg fikk etter å ha lest kamprapporten. Selv om et par av de ble byttet inn/ut og West kanskje var brukbar...
var ikke det du sa i første innlegget da ....
Opprinnelig postet av Jello B
Enig med Thoresen. Gardar, Vourinen og ikke minst Toth gjør et slett inntrykk. B. Wests innhopp var heller ikke all verden. Disse gutta burde vel være motivert for noe mer innsats, om de ønsker en plass i 1. elveren.
Fortsatt misbruk av spillere. Gardar på kant er bare tull, i likhet med Hermanni som denne gangen ble flytta over på den andre siden. Disse 2 er spisser for pokker, ikke kantspillere. Kan heller sette Hoås ut på kant da i hvertfall. Han har jo greid seg der med brukandes hell.
Det er noe med andrelag, og det å storspille. Andre lag synes selvfølgelig det er stort å møte gode spillere, som lever av å spille fotball, og gir 110% i sånne kamper. Drømmen er selvfølgelig å drible en som tacklet Martin Andresen 3 dager før, eller slå midtsoppern i lufta, som to dager før slo Frode Kippe i en hodeduell....
Fredrikstadspillerne som skal dra lasset (de som spilte A-kampen noen dager før) er ikke like motiverte når de skal spille mot amatører, og yter ikke like mye. Det er lett å si at de skal være proffe, og gjøre jobben sin (som er å gi 100%, uansett hva motstandern heter), men det er noe psykisk, som får guttane til å gi mer på førstelaget. Dessuten hjelper det ikke når kun 1% (120 i steden for 12.000) av supporterne møter opp til b-kamper, følelsen blir ikke den samme da.
Slik er det forøvrig i alle norske klubber, så ingen grunn til panikk. For eksempel RBK2 (som nesten holder tippeligastandard, i alle fall høy 1.div standard), slåss aldri i toppen av 2. div.
Men ikke fortvil folkens. FFK2 rykker ikke ned! Opp kan vi heller ikke rykke! Så om vi blir nummer 2 eller 10 spiller vel ingen rolle?
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hoås er den som er nærmest spissplas på laget, og bør derfor spille der han skal spille på A laget også i B kamper. Toth kan vel strengt talt ikke spille noen andre plasser. West er også kun aktuell som spiss og må også spille i den rollen. Så lenge ledelsen anser Hoås og West som nærmest plass på laget er det helt riktig å bruke dem i disse rollene....
Åssen kan dem andre få vist seg fram da da ?? Går vel for fanken an å rullere litt. Er ikke noe poeng i å vinne 2.div. avdelingen heller.
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 01 mai 07, 08:54
Endret: 01 mai 07, 12:08
Nei... Men jeg forventer at spillere som Kouadio, Toth, Vuorinen, Johansson, Hoås, Multe og West (7 spillere!) gjør noe mer enn bare å dasse rundt - det er iallefall inntrykket jeg fikk etter å ha lest kamprapporten. Selv om et par av de ble byttet inn/ut og West kanskje var brukbar...
var ikke det du sa i første innlegget da ....
Hvis du forsøker å gjøre deg dum klarer du det overraskende bra. Hva er det jeg sier i det andre innlegget som er motstridende med det første?
Hoås er den som er nærmest spissplas på laget, og bør derfor spille der han skal spille på A laget også i B kamper. Toth kan vel strengt talt ikke spille noen andre plasser. West er også kun aktuell som spiss og må også spille i den rollen. Så lenge ledelsen anser Hoås og West som nærmest plass på laget er det helt riktig å bruke dem i disse rollene....Åssen kan dem andre få vist seg fram da da ?? Går vel for fanken an å rullere litt. Er ikke noe poeng i å vinne 2.div. avdelingen heller.
FFK driver ikke barneidrett.... Skal vel mye til om ikke ett par av dem forsvinner fort overgangsvinduet åpner. Dessuten Gardar har vel spilt her og der han. Som sagt, Toth må jo alle forstå ikke kan brukes på andre plasser......
Akkurat nå, så virker det som Tarik, Fofana, West Og Hoås er i førersetet angående topplassene. Da bør også dem to som til enhver tid ikke starter holde kampformen vedlike på 2 div laget, og på dem plassene dem er aktuelle for A- laget på..... Når man har 8 forholdsvis dyre spisser, må nødvendigvis noen ut i kulda, eller eventuelt spille i uvante posisjoner. Selvom Gardar og Heavy ikke har spilt så mye, tror jeg Grønhagen har god oversikt over hva dem står for. Og han mener nok som oss, bomkjøp.......
Selvom Gardar og Heavy ikke har spilt så mye, tror jeg Grønhagen har god oversikt over hva dem står for. Og han mener nok som oss, bomkjøp.......
Eller at de er gode nok, men behøver mer tid...
Hvis du forsøker å gjøre deg dum klarer du det overraskende bra. Hva er det jeg sier i det andre innlegget som er motstridende med det første?
lol... det er forskjell på å spille ut bøndene fra nybergsund og "ikke dasse rundt" da din halvape.....
men du kan jo forvente de kan sette utpå 11 spillere og forvente de skal spille ut topplaget, ta deg deg en tur å se hvordan spillerne blir brukt f.ex først, kanskje jeg tar deg seriøst.....
MOD: Fjernet unødvendig mange siteringer. Det er ikke nødvendig å sitere 5 nøstede innlegg
lol... det er forskjell på å spille ut bøndene fra nybergsund og "ikke dasse rundt" da din halvape.....
men du kan jo forvente de kan sette utpå 11 spillere og forvente de skal spille ut topplaget, ta deg deg en tur å se hvordan spillerne blir brukt f.ex først, kanskje jeg tar deg seriøst.....
Halvape er lugnt. Er det den den som er i slekt med Lemuren?
Jeg så ikke kampen mot Nybergsund, det har du rett i. Og, som jeg skrev, var kommentaren min basert på hva jeg leste av referat og kommentarer på plankehaugen.no og her inne.
Det jeg forventer av spillere som er å anse som A-lagsspillere (som de 7 ovenfor nevnte) er at de skal være bedre teknisk, taktisk, fysisk trent og mer inspirert enn de spillerne på Nybergsund som er faste 2. divisjonsspillere.
Jeg har selvsagt forståelse for at enkelte spillere suger bælle fordi de spiller på "feil plass", men allikevel bør deres innsats, teknikk, spilleforståelse, bevegelseskapasitet, osv. være SYNLIG bedre enn de som "bare" spiller i 2. divisjon.
Jeg forventer ikke at FFK2 skal "herje" i 2. divisjon. Men jeg forventer at de som spiller der viser antydning til interesse av å gjøre det bra - så bra at de skal fortjene en plass på A-laget... Hvis innsatsen er dårlig på FFK2, hvorfor skulle den plutselig bli bra på FFK?
De spillerne som ikke er proffe nok til å yte alt (lov å ikke ha dagen, ikke dominere, osv - men de bør vise at de vil!) bør jaggu ikke spille på 2. laget engang. Det er nok av sultne juniorspillere som vil vise seg frem...
Jeg forventer ikke at FFK2 skal "herje" i 2. divisjon. Men jeg forventer at de som spiller der viser antydning til interesse av å gjøre det bra - så bra at de skal fortjene en plass på A-laget... Hvis innsatsen er dårlig på FFK2, hvorfor skulle den plutselig bli bra på FFK?
Åssen skal de greie å fortjene seg til en plass på A-laget hvis man spiller på en uvant plass ?? Bruke hele året for å tilvenne seg den nye plassen kanskje ?? Hjelper ikke å ha full tenning når du ser at det skurrer hele tia, man mister motet da se.
Åssen skal de greie å fortjene seg til en plass på A-laget hvis man spiller på en uvant plass ?? Bruke hele året for å tilvenne seg den nye plassen kanskje ?? Hjelper ikke å ha full tenning når du ser at det skurrer hele tia, man mister motet da se.
Skjønner det er litt psykologi i sving her - det er naturlig nok ikke lett å motivere seg til å yte på en plass man ikke kjenner godt. Men jeg synes allikevel at man, som profesjonell, skal gi jernet uansett.
Hvem av disse spillerne (Toth, Vuorinen, Hoås, Gardar, Kouadio, West og Multe) var det som spilte på feil plass?
Hvem av disse spillerne (Toth, Vuorinen, Hoås, Gardar, Kouadio, West og Multe) var det som spilte på feil plass?
Gardar og Vuorinen
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Gardar og Vuorinen
Nemlig, på hver sin kant. Jeg synes faktisk mest synd på Hermanni. Hittil så har han blitt benytta på begge sider. Og Multe ser jeg heller ikke på som noen ideel back-type.
Nemlig, på hver sin kant. Jeg synes faktisk mest synd på Hermanni. Hittil så har han blitt benytta på begge sider. Og Multe ser jeg heller ikke på som noen ideel back-type.
Mmm. Multe er vel en typisk kantspiller som kan bekle alle roller (ving, kant på midten og back). Tror ikke han er ukjent fra backposisjon fra tidligere.
Men både Gardar og Vuorinen er vel target-men som definitivt burde spille spiss... Får håpe de kan få spilletid i rett posisjon så vi kan se om de er brukbare eller ikke...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914