Reservelags kamp?
Er det kamp idag på nye stadion?
Opprinnelig postet av keiko99
ja
Dårlig den linken du la ut keiko99, må scrolle nedover lenge før man så informasjonen.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rune Haugen
ja da ser du dårlig, for jeg ser den med en gang jeg klikker på den på venstre sideOpprinnelig postet av keiko99
jaDårlig den linken du la ut keiko99, må scrolle nedover lenge før man så informasjonen.
Høyre mener duOpprinnelig postet av Rune Haugen
ja da ser du dårlig, for jeg ser den med en gang jeg klikker på den på venstre sideOpprinnelig postet av keiko99
jaDårlig den linken du la ut keiko99, må scrolle nedover lenge før man så informasjonen.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
sorry høyre
I Internet Explorer som jeg bruker på denne maskin står det ikke noe på høyre siden. Men langt nede på venstre siden står den. Mulig du kjører Firefox keiko99 ??
Kampinformasjon
Neste kamp
FFK 2 - Nybergsund
30.04.2007 18:00Fredrikstad Stadion
blind eller.....
prøvde Internet Explorer til høyre der ogsåOpprinnelig postet av keiko99
sorry høyreI Internet Explorer som jeg bruker på denne maskin står det ikke noe på høyre siden. Men langt nede på venstre siden står den. Mulig du kjører Firefox keiko99 ??
prøvde Internet Explorer til høyre der ogsåOpprinnelig postet av keiko99
sorry høyreI Internet Explorer som jeg bruker på denne maskin står det ikke noe på høyre siden. Men langt nede på venstre siden står den. Mulig du kjører Firefox keiko99 ??
På den andre maskin min hvor jeg bruker Firefox, så står det til høyre ja. Men på den nye Lap top`en jeg har hvor jeg bruker Internet Explorer er det sånn som jeg beskriver. Der er det ingenting på høyre siden. og den Lap top`en er helt ny.
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Høyre side på min explorer
Min også. Håper alle som har mulighet møter opp på stadion i dag, deilig vær er det også!
Opprinnelig postet av Marie
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Høyre side på min explorer
Min også. Håper alle som har mulighet møter opp på stadion i dag, deilig vær er det også!
Jeg kommer.
Opprinnelig postet av torkr
blir en tøffere kamp i dag enn siste hjemmekamp tror jeg.....
Nybergsund skal ha et 2.divisjons beste lag, med der er vår kjente Dag Frode Hornseth.
34 | 0-1: Dag Frode Hornseth |
Sikkert godt for han det, litt kjedelig for ffk2
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914