Dårlig at folk går før kampen er over
Hadde det vært noen få som gikk så hadde det kanskje vært greit, men det var mange og over hele stadion som gikk tidlig.
Kan ikke være veldig motiverende å være spiller, når de leverer varene og se dette.....
Skjerp dere......
---------------------------
Et annet poeng er at det er sinnsykt irriterende at folk som stikker før kampen er over blokkerer siktenfor oss som prøver å få med oss dramatikken i sluttminuttene. Folk er jo så f... glad i å stoppe å prate underveis også.
Any given sunday
Merkelig nok er dette forholdsvis uavhengig av hvordan det går med kampen, jeg var og så Wolverhampton mot Birmingham for ei uke siden, og der var gikk folk til tross for at avslutningen var en meget dramtisk fase av kampen...
Merkelig det der, skjønner lite av det, gitt.
Jeg kunne i prinsippet forstått at folk går hvis man ligger håpløst under, og alt er trist og leit, men når en leder fint, og har godt spill? Nei, helt uforståelig.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Vet ikke hvorfor så mange gikk tidlig, det må vel være pga kø problemene på broen?
Jeg får min del må gå noen min før hver kamp for å unngå den køen slik at jeg rekker toget til Oslo.Utrolig kjiipt, håper de får gjort noe med de enorme køene ved gangbroa
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av A9$h
Kan skjønne at folk som skal rekke ting (som f.eks. toget) går litt før, men tror neppe alle de som gikk, dro av slike årsaker. Jeg må innrømme at jeg brukte max 10 min. fra køen begynte til jeg var over på andre siden, og så dyrbar er ikke tida mi etter kamp, at jeg ikke kan gå i den køen.Vet ikke hvorfor så mange gikk tidlig, det må vel være pga kø problemene på broen?
Jeg får min del må gå noen min før hver kamp for å unngå den køen slik at jeg rekker toget til Oslo.Utrolig kjiipt, håper de får gjort noe med de enorme køene ved gangbroa
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hehe, ja til alle som mente at purken hjalp,nå er vel det motsatte bevist.
Enig - og lett irritert over at vi prøvde oss over Kråkerøybrua...
Er det ingen konkrete planer som skal avhjelpe dette..?
Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!
---
----
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914