Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik og taklinger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 29 apr 07, 23:10
så på klippa på tv2..jeg blir utrolig bekyrma og skremt for jævla tafatte dommerne er, hvis dem ikke snart skjerper seg med å gi kort så skader Tarik seg alvorlig....Tarik er kanskje Norges største talent, og det er sånne sjalu drittunger som prøver å ødlegge for`n

---------------------------

CUPVINNER 06

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 29 apr 07, 23:15

Helt tafatt av en dommer å ikke slå hardt ned på dette!! Nå er det på tide at de gjør noe før karrierer kan bli ødelagt..!!!!

Er nesten så en sitter med hjertet i halsen hver gang Tarik har ballen og en motstander nærmer seg!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 29 apr 07, 23:21
Bra at faktisk tv2 tok opp og komenterte dette som en alvorlig sak de også. Bra tv2.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 29 apr 07, 23:29
Ganske tydelig andre lags spillere kjører grisetaklinger for å prøve å skremme Tarik.

Foreløpig får de jo lov til det, skammelig.
Syns generelt norske dommere er noen jævla kjærringer som ikke tør å vise de ut.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 29 apr 07, 23:31
Dommeren gjorde mye rart idag igjen pluss den ene linjemannen.hmmm

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 29 apr 07, 23:38
er morro å se at de tar det opp i tv2. nå skulle vi spilt mot ti mann i to kamper på rad. er fryktelig at ikke dommerne tar sånne taklinger alvorlig. får håpe de gjør det utover nå.,

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 06 mai 07, 22:55

tv2 tok opp taklingene mot tarik idag også. de sa det var 3 helga på rad at tarik blir taklet stygt uten at de får rødt kort. sa også at det var utrolig at han ikke har fått brekt bena.

martin knutsen tok en stygg hvor han fikk gult, burde vært rødt. så tok han en takling til som han ikke fikk noe. som skulle vært et gult kort til.

trur dere dommerne blir sånn at de ikke tør å gi rødt for å favorisere tarik siden tv2 tar det opp? eller er det motsatt at de kommer til å gi rødt kort på sånne taklinger fremover?

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 06 mai 07, 23:33
Neste gang tar jeg affære selv og hopper ut på banen og tar knea på det mennesket som hopper inn i den type horrible taklinger som vi har vært vitne til mot vårt supertalent.

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 06 mai 07, 23:54
Nå har det vært så stor fokus på taklingene på Tarik i media. Så jeg tipper at han neste som kvester bena hans får rødt kort.      Faen mæ på tide også :-)

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 07 mai 07, 00:20
I Tromsø kampen skulle strengt tatt Knutsen hatt rødt kort, strake bein og knotter frem mot Traik.. Skjønner lett visst han vil bort fra TL og norsk fotball, mere destruktiv og ræva liga skal mann lete lenge etter!!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 07 mai 07, 01:08
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
I Tromsø kampen skulle strengt tatt Knutsen hatt rødt kort, strake bein og knotter frem mot Traik.. Skjønner lett visst han vil bort fra TL og norsk fotball, mere destruktiv og ræva liga skal mann lete lenge etter!!

Er så fantastisk enig. Er det en grunn til at Norge ikke har flere utenlandsproffer så er det fordi vi ikke greier å produsere nok tekniske spillere med internasjonalt snitt. De faller igjennom i Norge hvor det er lov til å være ekstra rå mot slike. Derfor vil Norge alltid forbli et u-land i fotball hvis ikke forholdene forandrer seg!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 07 mai 07, 09:29
Tviler jeg sterkt på, desverre. Dommersjefen gikk jo ut etter forrige runde å lovet at dommerene skulle skjerpe seg, men ingenting skjedde jo ..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 15 mai 07, 16:12
ser at mange av de som får kort mener tarik faker. Slik jeg ser det hopper han evt. unna for å unngå å brekke bena. Samtlige av de taklingene som har skapt kontoverser har vært farlige og evt. kort fullt fortjent

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06

Lagt til: 17 mai 07, 13:18
Her er det en til som mener han filmer..

Skriver at han håpet på at Tarik brakk bena, hvor provoserende er ikke det?

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914