Husk meg
Brukernavn
Passord

Intervju med spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 apr 07, 22:58

Hei!

Jeg fikk en ide, og lurte på hvordan Holters, Costanza & co stilte seg til forslaget...

Det jeg lurte på, var hva dere synes om ukentlige spillerintervjuer, noe ala hjemme hos reportasje, som f.eks i gågata med John Anders Bjørkøy, Hjemme hos Kvisvik på Saltnes, Kjøretur med Shaaban til sverige o.s.v..

Hva synes dere om det? Hadde ikke det vrt kult å starta med??

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 apr 07, 23:03
Tanken er god. Men vi som driver siden har dessverre ikke tid til sånt og dessuten bor vi spredd utover landet et godt stykke fra Fredrikstad...

Men hvis noen har lyst til å ta opp stafettpinnen, så er det bare å kjøre på!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 apr 07, 23:15
skulle egentlig ikke skrive noe om fotball i år :P siden jeg snart skal ta fagbrevet..  men det hadde vært kult :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 apr 07, 23:15
hadde vært knallbra... hvor har det forresten blitt av fiskehjørnet med zoran og holters? det var jo noe av det samme..

---------------------------

Frihet for Ultras!


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 25 apr 07, 23:26

Helt enig i at det hadde vært utrolig kult!

Men det  tar jo veldig mye tid og krefter fra dem som skal gjennomføre det.. Var vel noe lignende en gang, med Øyvind Hoås, men kokte bort etterhvert det og. .. Men det var kanskje at han hadde en slags blogg her? hmmm.. hehe

Men om noen har lyst til å gjennomføre det, så tror jeg alle blir lykkelige! ( selv om jeg tror det er veeldig vanskelig)

---------------------------

Ny stadion, og ny tippeligasesong, 2007! =)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 apr 07, 23:35
Øyvind Hoås hadde en liten dagbok her en kort periode. Det stemmer. Tor Trondsen hadde det også. Men det ble vanskelig å følge opp og ble vel aldri noen stor suksess... Roger Risholt var imidlertid en suksess som skribent her. Han skrev mye og langt i sin dagbok før han forsvant fra klubben...

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 25 apr 07, 23:42

Opprinnelig postet av Costanza
Øyvind Hoås hadde en liten dagbok her en kort periode. Det stemmer. Tor Trondsen hadde det også. Men det ble vanskelig å følge opp og ble vel aldri noen stor suksess... Roger Risholt var imidlertid en suksess som skribent her. Han skrev mye og langt i sin dagbok før han forsvant fra klubben...

ahaaaSå det vil si at hvis noen har tid og lyst, så er det jo bare å ta kontakt med noen spillere! kanskje det er en som har lyst til å skrive litt her?... =)

---------------------------

Ny stadion, og ny tippeligasesong, 2007! =)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 apr 07, 23:48
Endret: 25 apr 07, 23:49
Opprinnelig postet av Anne_ffk

ahaaaSå det vil si at hvis noen har tid og lyst, så er det jo bare å ta kontakt med noen spillere! kanskje det er en som har lyst til å skrive litt her?... =)

Flere spillere har vel sagt seg villige til å stille opp så vidt jeg vet (dog, de fleste er vel ikke lengre i klubben), har i hvert fall skrevet det i nettintervjuer, men det er vel som mye annet, det begynner bra, så forsvinner det ut i sanden, dessverre. Fredrikstadfk.no hadde jo noe lignende med Markus Ringberg, som til tider var underholdende tidtrøyte, men også det ble borte etter hvert.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 apr 07, 06:03
Endret: 26 apr 07, 06:06
På hjemmesiden til www.mk.no/start.asp er det to spillere og en oppmann som har spillerdagbøker, FFK kunne vel klart å fått til noe ligende de også.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 apr 07, 14:21

Opprinnelig postet av ajg
hadde vært knallbra... hvor har det forresten blitt av fiskehjørnet med zoran og holters? det var jo noe av det samme..

Var ikke det på Plankehaugen sine sider da ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 26 apr 07, 17:55
Nå er det slikt at fisken er helt borte og det er ikke noe vits å dra ut og fiske. Har vært par turer med Raio men med båten og der hjælp litt med dorg da. Har snakket med folket i klubben og det blir flere fiskehistorier men må nesten vente til slutten av Mai måned når makrellen kommer. Greit med intervju men det er jo trossalt fiske vi skal ha og slikt det er nå er det bare bortkastet tid spør du meg....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 apr 07, 19:55

Opprinnelig postet av Klokan
Nå er det slikt at fisken er helt borte og det er ikke noe vits å dra ut og fiske. Har vært par turer med Raio men med båten og der hjælp litt med dorg da. Har snakket med folket i klubben og det blir flere fiskehistorier men må nesten vente til slutten av Mai måned når makrellen kommer. Greit med intervju men det er jo trossalt fiske vi skal ha og slikt det er nå er det bare bortkastet tid spør du meg....

Snakket dere noe om, når han er klar for kamp?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 26 apr 07, 21:28
Endret: 26 apr 07, 21:30

snakka med ham forrige søndag og han ville prøve seg allerede mot Viking men det tror jeg han får ikke lov til. Er klar for fight om en uke  eller to vel. Prøver eller s ikke å snakke så mye om fotball jeg. FIkk en fin omvisning på stadion i hvertfall. He he he ..........

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 01 mai 07, 21:08
Opprinnelig postet av Bob Page
Var ikke det på Plankehaugen sine sider da ?

Det var et samarbeid. Zoran og jeg tok med en spiller ut på fisketur. Det var for øvrig utrolig hyggelig!

De to sakene ligger her.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340