Korsvoll-FFK2
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av keiko99
lurer bare på en ting. er ikke tamas med i det hele tatt ? jeg liker han ikke og ja han blir borte til sommeren. men hva gjør han nå ? (Fant ikke andre steder og spørre om dette og syns det er for dumt og åpne tråd bare for det)
Er Tamas i FFK fortsatt? Trodde han hadde flyttet på seg. Synes han virker som en sympatisk fyr, så jeg skjønner ikke hva du har imot ham.
Tamas drev å forhandla med Sparta, men ville ha kontrakt et halvt år lengre enn sparta ville tilby. Keiko har helt sikkert ikke imot ham personlig, men mener, som jeg, at han er altfor dårlig for FFK/Tippeligaen....
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det at han forsvinner til sommeren som jeg sier er vel kanskje p.g.a. at vi har stoppere i høyere klasse en han og jeg har ikke noe i mot han.Opprinnelig postet av keiko99
lurer bare på en ting. er ikke tamas med i det hele tatt ? jeg liker han ikke og ja han blir borte til sommeren. men hva gjør han nå ? (Fant ikke andre steder og spørre om dette og syns det er for dumt og åpne tråd bare for det)
Er Tamas i FFK fortsatt? Trodde han hadde flyttet på seg. Synes han virker som en sympatisk fyr, så jeg skjønner ikke hva du har imot ham.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Vuorinen på topp!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914