Husk meg
Brukernavn
Passord

Korsvoll-FFK2

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 23 apr 07, 23:05
synes jeg så han trene på spenst på Søndag før kampen, ligna veldig og hadde på seg FFK treningsdrakt.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 23 apr 07, 23:16
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av keiko99
lurer bare på en ting. er ikke tamas med i det hele tatt ? jeg liker han ikke og ja han blir borte til sommeren. men hva gjør han nå ? (Fant ikke andre steder og spørre om dette og syns det er for dumt og åpne tråd bare for det)

Er Tamas i FFK fortsatt? Trodde han hadde flyttet på seg. Synes han virker som en sympatisk fyr, så jeg skjønner ikke hva du har imot ham.

Tamas drev å forhandla med Sparta, men ville ha kontrakt et halvt år lengre enn sparta ville tilby. Keiko har helt sikkert ikke imot ham personlig, men mener, som jeg, at han er altfor dårlig for FFK/Tippeligaen....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 apr 07, 23:47
Endret: 23 apr 07, 23:48
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av keiko99
lurer bare på en ting. er ikke tamas med i det hele tatt ? jeg liker han ikke og ja han blir borte til sommeren. men hva gjør han nå ? (Fant ikke andre steder og spørre om dette og syns det er for dumt og åpne tråd bare for det)

Er Tamas i FFK fortsatt? Trodde han hadde flyttet på seg. Synes han virker som en sympatisk fyr, så jeg skjønner ikke hva du har imot ham.

Det at han forsvinner til sommeren som jeg sier er vel kanskje p.g.a. at vi har stoppere i høyere klasse en han og jeg har ikke noe i mot han.

http://keiko99.net

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 24 apr 07, 09:01
jeg og FFK forever var der vi.. Kosta faen meg 70 spenn å komme inn. Måtte snike oss inn da jeg bare hadde 20 spenn. Lønn i morra. hehe.. Satt derfor " i skævven"... Denne kampen burde vi ha vunnet ja og det var ganske skuffende det hele.. Heavy får faen til en dritt, ikke en gang i 2 divisjon..Hvordan kan denne fyren ha vært toppscorer????

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 24 apr 07, 17:55
Jeg aner ikke, men bare vent, han kommer seg... Jeg er bombesikker på det!

Vuorinen på topp!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914