FFK sanger
---------------------------
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Takker!
Men hva med de gode gamle inspillingene. "Fredrikstad gutter våre veier....", "....fotballenke..." og hva de nå heter?
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av kingleh
Støtt heller opp om klubben ved og kjøpe cd`n. den koster ikke all verden
kan jeg låne en femtilapp ?? :P
Opprinnelig postet av torkr
kan jeg låne en femtilapp ?? :P
Hvor gammal er du egentlig ?? Til og med 10-åringer får vel nok lommepenger nå til dags.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av torkr
kan jeg låne en femtilapp ?? :PHvor gammal er du egentlig ?? Til og med 10-åringer får vel nok lommepenger nå til dags.
kanskje jeg skulle ordne sånn at alle pengene jeg eier går rett til ffk++, det jo penga mine de vil ha....
husk at ikke alle sitter igjen med mye etter de blir flådd i aristokraten og spytter det lille de har i ffk.......
Opprinnelig postet av totkr
kanskje jeg skulle ordne sånn at alle pengene jeg eier går rett til ffk++, det jo penga mine de vil ha....
husk at ikke alle sitter igjen med mye etter de blir flådd i aristokraten og spytter det lille de har i ffk.......
Nå må du ikke overdrive.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Nå må du ikke overdrive.
Det koster å være kar. Jeg har satt opp et enkelt regnestykke for meg selv nå (måtte samboeren ikke se dette):
12 hjemmekamper(inkl. cup)
8 bortekamper (inkl. cup)
TV-kamper (årsavgift/enkeltbillett)
Diverse supporterutstyr (skjerf, ymse til småtassen hjemme, drakt)
Reise, mat, overnattinger, etc. (øl er holdt utenfor)
Medlemsskap i klubb
Havner nok et sted mellom 15-25.000 per år, avhengig av hvilke bortekamper som prioriteres...
Siden PH har sagt at de ikke ønsker å tjene penger på CD`en, hadde det vel vært bedre om de ikke produserte en fysisk CD i det hele tatt - eller bare satte seg og lagde hjemmesvidde utgaver som de kunne solgt for 10 spenn.
Målet er å få flest mulig til å kunne sangene, vel? Da hører de hjemme på internett...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914