West overfalt av Gjøvik/Lyn-spiller
www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php
Idiotisk takling uansett kampsituasjon, og desto mer idiotisk med tanke på at det stod 6-1 til Fredrikstad og det gjenstod 10 minutter av kampen.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Sjekk bildene selv:
Idiotisk takling uansett kampsituasjon, og desto mer idiotisk med tanke på at det stod 6-1 til Fredrikstad og det gjenstod 10 minutter av kampen.
Ut i fra bildene skulle man tro at Gjøvikspilleren hadde blitt betalt for å ta ut BW. Håper han fikk se det røde kortet....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Norgesmester
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Holters
Sjekk bildene selv:
Ut i fra bildene skulle man tro at Gjøvikspilleren hadde blitt betalt for å ta ut BW. Håper han fikk se det røde kortet....
Han fikk ikke noe rødt kort. Ikke nok med det, men denne dommeren var meget dårlig gjennom hele kampen.Jeg er vant til slike i 4-5 div., men i 2 .div. har slike dommere ingenting å gjøre.
en ser jo at gjøvik-lyn spilleren smiler når han ser at west ble takla hardt.
syke fyr!
Opprinnelig postet av aavdst
Men hvordan har det gått med West? Er han kampklar? Eller ute pga denne taklingen?
fredrikstadfk.no publiserte følgende Brian West sitat etter kamp:
– Jeg fikk meg en smell i benet jeg akkurat har blitt frisk i, men jeg tror det gikk bra. Kjennes greit ut nå.
Så forhåpentligvis er han klar for ett innhopp til helgen.
Har du lest forumets retningslinjer?
Skulle gjerne gitt nr. 3 på Gjøvik/Lyn en på tygga eller en rett i taska. For en kødd!
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Martin
en ser jo at gjøvik-lyn spilleren smiler når han ser at west ble takla hardt.
syke fyr!
Å påsta at han smiler blir vel litt spekulativt? Ser at det er en stygg takling, men syns ikke akkurat han smiler på noen av bildene..
Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914