Tarik skadet.
ser at tarik sliter med en strekk. syns det er synd. for han var en av de bedre i lyn kampen. men hvem blir sett på som erstatter hvis han ikke kan spille?
jeg mener vel at kouadio kanskje kunne fått prøvd seg. vet ikke helt hvor han pleier å spille. men han har fart å teknikk til å herje på høyrekanten. noen andre typiske kantspillere har vi vel ikke.
Opprinnelig postet av scheien
ser at tarik sliter med en strekk. syns det er synd. for han var en av de bedre i lyn kampen. men hvem blir sett på som erstatter hvis han ikke kan spille?
jeg mener vel at kouadio kanskje kunne fått prøvd seg. vet ikke helt hvor han pleier å spille. men han har fart å teknikk til å herje på høyrekanten. noen andre typiske kantspillere har vi vel ikke.
Multe er vel typisk kantspiller, og det primært på høyre siden.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Multe er vel typisk kantspiller, og det primært på høyre siden.
Håper på Kouadio! Multe var horribel til tider mot Lyn..
---------------------------
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Opprinnelig postet av Guillermo
Håper på Kouadio! Multe var horribel til tider mot Lyn..
syns han klarte seg greit defansivt. men syns pasningene hans er elendig. det la jeg merke til ifjor når han spilte på høyrekant. han kom til 5 innlegg som var elendige.. så jeg ville heller hatt kouadio der. + at det er greit å bruke han fordi han må ha et visst antall kamper per sesong for å få fornya arbeidstillatelsen. da er det jo greit å ta han inn i en kamp som tarik er skada.
Multe var den dårligste mot lyn...herregud, han klarerte til en annen lyn spiller hver gang jo...ække mulig og si han gjorde en ok kamp...
han kan gå rundt på 17. mai med et tilbuds skilt rundt halsen for min del
Heia FFK
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
enig med Lex.. Multe er forferdelig som venstreback og har vært skyld i mange av målene imot.. Vidar og Patrick må jo hele tida ut og hjelpe han der ute.. rundingsbøye..
Det er ikke snakk om å ha han på venstreback her. Denne gangen gjelder det høyre kant Husgutt.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt
enig med Lex.. Multe er forferdelig som venstreback og har vært skyld i mange av målene imot.. Vidar og Patrick må jo hele tida ut og hjelpe han der ute.. rundingsbøye..Det er ikke snakk om å ha han på venstreback her. Denne gangen gjelder det høyre kant Husgutt.
Vet jo det. Sier bare han er ræva som back.. Intet mer, intet mindre..
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Jeg håper uansett at Tarik er frisk nok til å spille mot ålesund!
Opprinnelig postet av JJunior
Ifølge f-b.no så er ikke Tarik skadet allikevel.
Jeg håper uansett at Tarik er frisk nok til å spille mot ålesund!
Genialt at Bjørn Dahl ikke kjenner til sine egne sitater hos fredrikstadfk.no.
- Vi får flere svar i morgen. Det er for tidlig å si om han kan spille mot Aalesund eller ikke, sier medesinsk ansvarlig i FFK, Bjørn Runar Dahl.
- Det kan være snakk om en irritasjon, og det kan gå raskt å få bukt med denne skaden. Vi får se hvordan det står til fredag, før vi kan si om Tarik må ta en pause, sier Bjørn Runar Dahl.
fredrikstadfk.no/default.asp
www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article
Har du lest forumets retningslinjer?
Norgesmester
Her er hva saken gjelder Husgutt. Dette er innledningstråden. Og han spør på slutten om vi har noen typiske kantspillere. Hvorfor da trekke inn Multe som venstre back. Det har liten interesse i denne tråden. Jeg vil tippe at Multe er en god del bedre på høyre kant. Men at han er noen stor spiller, det svarer jeg nei på.
Han er ikke god som ving heller Rune, synes nå jeg...om det er greit for deg da....
Du snakker om og holde seg til saken...hallo
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Han er ikke god som ving heller Rune, synes nå jeg...om det er greit for deg da....
Du snakker om og holde seg til saken...hallo
Hva er det du bæblær om ?? Jeg har vel ikke skrevet at han er god som ving. Men han er bedre der enn på v.back. Sånn som ståa er så er jo han et alternativ på h.flanke siden er typisk kantspiller på høyre. For min del så kan de selge spilleren. Kan heller bruke junior da jo, f.eks. Faton Hoti.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914