Husk meg
Brukernavn
Passord

"Grønis" tente...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 19 apr 07, 09:38

Link

Ser at spillerene faller tilbake til gamle synder slik de gjorde i fjor, dvs ta det "kuli" etter en seier. Bra at Grønnis er en helt annen type enn Eggen. Det var etter min menig et av de største "problemene" med Eggen at han var for snill med spillerene. Her har vi fått en trener som vet hvor skapet skal stå...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 19 apr 07, 09:58
Godt å høre om ja..at han tok fra dem karamallen de suttet på mener jeg..

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Tv2 !! Øy ! Ikke kødd med han Morgan gett !

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 19 apr 07, 13:55
er morro å se at grønis vil ha full skjerping på alle treninger. spillerne må ha et spark i ræva. hvis ikke så faller intensiteten.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 19 apr 07, 14:17
dette er akuratt det som var feil ifjor, at det var for slappe instillinger på trening, så ikke ut som eggen gjorde noe spesielt med det, det var jo det rami klaga på på sommern. Selv om man vinner en kamp så er man ikke verdens beste lag.

CUPVINNER 06

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 19 apr 07, 15:00

Dette var positivt ja! Flott at han tar tak! Håper ikke dette er ett engangs tilfelle, det er viktig at spillerne holder fokus på jver trening og hver kamp, er jo derfor de er der, de tjener tross alt gode penger på det de driver med.

Akkurat på det punktet var vel eggen svakest, tror det skulle mye til før han "klikka", selvom han hadde noen perioder han også. Jeg tror det er sunt at de får kjenne litt på å ha en hissig trener, såklart ikke helt nordli type, men litt kjeft må de få når de ikke yter!

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 19 apr 07, 17:35
er det noe fredrikstad`s spillere trenger i ny og ne så er det et spark i ræva. virkelig gledelig at grønnis går foran som sjef. Spillerne er ekstremt dyktige til å snakke med media om at de gjør alt i sin makt å snu bortetrenden, men de burde egentlig kun snakke med beina. taper FFK etter en heroisk bortekamp på søndag hvor alle ga alt, vil jeg være meget fornøyd. heller tape ufortjent 0-1, enn å rane til seg en seier. på kort sikt taper vi 3poeng, men henter igjen dette på lang sikt hvis innsatsen oppretteholdes i de neste serierundene.

UEFA KØPPEN 2007?!

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 19 apr 07, 19:06

Herlig, "Grönis"!!! Etter min mening har mye av grunnen til at FFK har slitt i bunnen av TL de siste årene vært på grunn av holdningsproblemer! FFK vinner 3-1 over Lyn på ny stadion, skal møte tabelljumbo Aalesund i neste kamp, og føler seg rett og slett som Barcelona.. Noe søm bør nevnes er jo: Lyn fikk en spiller utvist, måtte bytte ut spissen deres(Lynrask, løper 40meter på litt i overkant av 4 sek.), er slappe, har ikke press på ballfører. Ang. kampen mot Aalesund bør dette nevnes: FFK har helt klart et bortekompleks, forsvaret har slitt i de to første kampene, det er uvant å spille på kunstgressog Tarik Elyounoussi er kanskje ute med strekkskade.. Selvfølgelig går det an å fokusere på det positive, det er viktig og også gjøre det, men noe av det første man bør lære for å bli profesjonell idrettsutøver er at alt kan bli bedre.. Vinner FFK 10-0 over Rosenborg, så kan det bli bedre! Uansett om Shaaban redder 10 straffer, kan han bli bedre! Så stå på FFK, tren knallhardt, ikke hvil.. Da tror jeg FFK kommer seg opp av "nedrykkssumpa"! Bra at du tar tak, Grönhagen!

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 19 apr 07, 20:41
konge!!  Dette er noe jeg har savna lenge..  Veldig uproft at spillerne, men dette har vært et problem.. Disse gutta har endel å lære av Bjørndalen for å si det sånn.

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 19 apr 07, 20:48
Bra oppsummert Lemmy. Det at Grønhagen tar tak i dette kan gi oss en del poeng vi hadde tapt ellers!

Norgesmester

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 19 apr 07, 22:06

Har en stigende følelse av at FFK har klart det kunststykke å finne en bedre trener enn vi har hatt de siste fem årene.

Det må jeg innrømme at jeg var veldig skeptisk til. Men alt ved Grønhagen, fra første omtale til foreløpig siste reportasje nå peker i retning av at vi kanskje har fått Skandinavias mest undervurderte trener (for tiden) til klubben vår.

Uansett hvem som er kaptein tror jeg også det er gunstig å ha kombinasjonen Rami Shaaban + en erfaren svensk trener som sentrale figurer troppen.

Det er ultratypisk at gode kamper følges opp med dårlig innsats, ikke bare for FFK. En forbedring på det området, sammen med en større trygghet på bortebane kan godt gi positivt utslag på en jevn tabell. Nå er ikke FFK ferskinger i TL lenger heller, de burde være modne for å feste et bedre grep om bortekampene nå!

Gasen i botten, Grønnis!

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 19 apr 07, 23:55
Nå skal jeg si meg enig i at Grönnis så lagt har vist gode takter, og fremstår som en god trener. Det er absolutt bra at han tar tak i spillerne på trening på denne måten.

Dog synes jeg det er jævlig tidlig å begynne å mumle om at han om mulig er en av skandinavias beste trenere osv. samt bøtter av lovprisninger. Vi har spillt 2 kamper, hvorav fasiten er 0-3 mot LSK i en kamp så blodfattig og horribel fra FFK`s synspunkt at noen og enhver kunne begynne å mumle om nedrykk, samt en utrolig festlig kamp på nye stadion som vi riktignok vant, men som avslørte til tider særdeles rufsete forsvarspill og rimelig jevnt spill mot et lag med ti mann.

Misforstå meg rett, Grönnis skal få all den kred han kan tåle og mer til, men den skal han få når poengene er ferdigfordelt en gang utpå høsten, og FFK har kapret en sterk 5-6 plass som lå hårfint fra royal league. Inntil da sparer jeg de helt store superlativene.

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 20 apr 07, 08:53

"Grønnis" har så langt gjort en OK jobb, hverken mer eller mindre etter min mening.

Synes det er positivt at han forlanger intensitet på trening og jeg håper også at han krever full innsats på B-laget.

Tidligere har det jo vært slik at "Stjernene" (i egne øyne) ikke har giddet å levere i disse kampene.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 20 apr 07, 09:12
I og med at troppen skal slankes til 18 utespiller, så trenger de som ikke er i første 11`eren å trykke til i de mulighetene de får, både i B kamper og på trening, noe som burde være motivasjon, altså slankingen. Resultatene kommer nok..

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 24 apr 07, 00:12

Opprinnelig postet av Snæbbis

Dog synes jeg det er jævlig tidlig å begynne å mumle om at han om mulig er en av skandinavias beste trenere osv. samt bøtter av lovprisninger.  

Nå nå. Banne litt mindre og lese litt bedre, hva? Det står ingen steder i mitt innlegg at Grønnis er en av Skandinavias beste trenere. Jeg påstår han er en av de mest undervurderte, hvilket er noe helt annet.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 24 apr 07, 14:21
Snakket med en spiller og han sa at denne såkalte utblåsningen var "no big deal" og at man trenger å høre sånn for å prestere bedre...

Vuorinen på topp!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914