"Grønis" tente...
Ser at spillerene faller tilbake til gamle synder slik de gjorde i fjor, dvs ta det "kuli" etter en seier. Bra at Grønnis er en helt annen type enn Eggen. Det var etter min menig et av de største "problemene" med Eggen at han var for snill med spillerene. Her har vi fått en trener som vet hvor skapet skal stå...
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Tv2 !! Øy ! Ikke kødd med han Morgan gett !
CUPVINNER 06
Dette var positivt ja! Flott at han tar tak! Håper ikke dette er ett engangs tilfelle, det er viktig at spillerne holder fokus på jver trening og hver kamp, er jo derfor de er der, de tjener tross alt gode penger på det de driver med.
Akkurat på det punktet var vel eggen svakest, tror det skulle mye til før han "klikka", selvom han hadde noen perioder han også. Jeg tror det er sunt at de får kjenne litt på å ha en hissig trener, såklart ikke helt nordli type, men litt kjeft må de få når de ikke yter!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
UEFA KØPPEN 2007?!
Herlig, "Grönis"!!! Etter min mening har mye av grunnen til at FFK har slitt i bunnen av TL de siste årene vært på grunn av holdningsproblemer! FFK vinner 3-1 over Lyn på ny stadion, skal møte tabelljumbo Aalesund i neste kamp, og føler seg rett og slett som Barcelona.. Noe søm bør nevnes er jo: Lyn fikk en spiller utvist, måtte bytte ut spissen deres(Lynrask, løper 40meter på litt i overkant av 4 sek.), er slappe, har ikke press på ballfører. Ang. kampen mot Aalesund bør dette nevnes: FFK har helt klart et bortekompleks, forsvaret har slitt i de to første kampene, det er uvant å spille på kunstgressog Tarik Elyounoussi er kanskje ute med strekkskade.. Selvfølgelig går det an å fokusere på det positive, det er viktig og også gjøre det, men noe av det første man bør lære for å bli profesjonell idrettsutøver er at alt kan bli bedre.. Vinner FFK 10-0 over Rosenborg, så kan det bli bedre! Uansett om Shaaban redder 10 straffer, kan han bli bedre! Så stå på FFK, tren knallhardt, ikke hvil.. Da tror jeg FFK kommer seg opp av "nedrykkssumpa"! Bra at du tar tak, Grönhagen!
Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?
Drillo- Håndball er hands..
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Norgesmester
Har en stigende følelse av at FFK har klart det kunststykke å finne en bedre trener enn vi har hatt de siste fem årene.
Det må jeg innrømme at jeg var veldig skeptisk til. Men alt ved Grønhagen, fra første omtale til foreløpig siste reportasje nå peker i retning av at vi kanskje har fått Skandinavias mest undervurderte trener (for tiden) til klubben vår.
Uansett hvem som er kaptein tror jeg også det er gunstig å ha kombinasjonen Rami Shaaban + en erfaren svensk trener som sentrale figurer troppen.
Det er ultratypisk at gode kamper følges opp med dårlig innsats, ikke bare for FFK. En forbedring på det området, sammen med en større trygghet på bortebane kan godt gi positivt utslag på en jevn tabell. Nå er ikke FFK ferskinger i TL lenger heller, de burde være modne for å feste et bedre grep om bortekampene nå!
Gasen i botten, Grønnis!
Dog synes jeg det er jævlig tidlig å begynne å mumle om at han om mulig er en av skandinavias beste trenere osv. samt bøtter av lovprisninger. Vi har spillt 2 kamper, hvorav fasiten er 0-3 mot LSK i en kamp så blodfattig og horribel fra FFK`s synspunkt at noen og enhver kunne begynne å mumle om nedrykk, samt en utrolig festlig kamp på nye stadion som vi riktignok vant, men som avslørte til tider særdeles rufsete forsvarspill og rimelig jevnt spill mot et lag med ti mann.
Misforstå meg rett, Grönnis skal få all den kred han kan tåle og mer til, men den skal han få når poengene er ferdigfordelt en gang utpå høsten, og FFK har kapret en sterk 5-6 plass som lå hårfint fra royal league. Inntil da sparer jeg de helt store superlativene.
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
"Grønnis" har så langt gjort en OK jobb, hverken mer eller mindre etter min mening.
Synes det er positivt at han forlanger intensitet på trening og jeg håper også at han krever full innsats på B-laget.
Tidligere har det jo vært slik at "Stjernene" (i egne øyne) ikke har giddet å levere i disse kampene.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Snæbbis
Dog synes jeg det er jævlig tidlig å begynne å mumle om at han om mulig er en av skandinavias beste trenere osv. samt bøtter av lovprisninger.
Nå nå. Banne litt mindre og lese litt bedre, hva? Det står ingen steder i mitt innlegg at Grønnis er en av Skandinavias beste trenere. Jeg påstår han er en av de mest undervurderte, hvilket er noe helt annet.
Vuorinen på topp!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914