Husk meg
Brukernavn
Passord

På tide å forlenge kontrakten til Hoås?!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 18 apr 07, 14:24
Endret: 18 apr 07, 18:10
leste i f-b idag at hoås sin kontrakt går ut den sesongen her, er han verdt å forlenge med?!Jeg syns det, hadde vært litt trist å niste han nå som han lissom skulle slå igjennom, hva syns dere?

---------------------------

CUPVINNER 06

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 18 apr 07, 14:32
Endret: 18 apr 07, 14:33
Det er nok ingen fare for at Hoås blir snappet opp av en annen Tippeligaklubb, så god er han ikke. Ennå. Utlandet er også ganske utenkelig. I tillegg virker han ganske fornøyd med tingenes tilstand, så det er vel ingen grunn til å forhaste seg.

Hvis han,som du sier, skulle få sitt gjennombrudd er det bare å tilby han en feit kontrakt til sommeren. Om han derimot ikke overbeviser de neste månedene tipper jeg han er ferdig i klubben.

Ære være Plankebyen

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 18 apr 07, 14:34

Opprinnelig postet av Per Egil
Det er nok ingen fare for at Hoås blir snappet opp av en annen Tippeligaklubb, så god er han ikke. Ennå. Utlandet er også ganske utenkelig. I tillegg virker han ganske fornøyd med tingenes tilstand, så det er vel ingen grunn til å forhaste seg.

Hvis han,som du sier, er i ferd med å slå igjennom er det bare å tilby han en feit kontrakt til sommeren. Om han derimot ikke overbeviser de neste månedene tipper jeg han er ferdig i klubben.

ganske så korrekt resonert, men uansett vil nok ikke hoås få en "feit" kontrakt som de best betalte i klubben. men han MÅ prestere jevnt og godt framover skal det bli ny kontrarkt i det hele tatt.

UEFA KØPPEN 2007?!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 18 apr 07, 14:38
Endret: 18 apr 07, 14:41

FFK har følgende spisser(eller som kan brukes som spisser): Tarik,West, Fofana, Vuorinen, Gardar, Toth, Kouadio og Hoås. Det er helt klart for mange, og noen vil nok forsvinne til sommeren. Tarik, Fofana og Kouadio vil garantert være spillere for fremtiden. Av de andre spissene er det Vuorinen og Hoås som er yngst og har størst utviklingspotensiale. Hvis Hoås fortsetter med å være i startoppstillingen så vil han nok bli tilbudt ny kontrakt senest til sommeren.

Toth vet alle hva står for. Han er en kriger som gir alt, men er hverken spesielt rask eller giftig(nå skal det sies at spisser sjelden er like målfarlige i 4-5-1/4-3-3 som i 4-4-2).

West er både rask og målfarlig når han er skadefri.

Gardar og Vuorinen får nok bare tiden frem til sommeren på å bevise at de er noe å satse på fremover.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 18 apr 07, 14:39

Opprinnelig postet av Per Egil

Hvis han,som du sier, skulle få sitt gjennombrudd er det bare å tilby han en feit kontrakt til sommeren. Om han derimot ikke overbeviser de neste månedene tipper jeg han er ferdig i klubben.

enig i det, bør vente litt å se hvordan han spiller denne sesongen..

CUPVINNER 06

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 18 apr 07, 14:43
Opprinnelig postet av TothNR1

enig i det, bør vente litt å se hvordan han spiller denne sesongen..

Grönhagen vurderer han som en av to spisser i startelveren. Hvis han har klokketro på gutten så vil det være billigere å signere ham nå, enn om han har gjort suksess frem mot sommeren.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 18 apr 07, 14:46
faktisk har vi så overflod av spisser at 2 av disse: toth, gardar og vuorinen er overflødige. toth har vel også kontrakt ut ses, så han er nok ferdig, gammel mann blitt. vuorinen er rett og slett en svak spiller. gardar var et panikk kjøp. gardar og vuorinen ut i sommer. toth/hoås og west/fofana holder leenge ut ses.så hente inn erstatter(e) for toth og (hoås). kan ikke hente flere spisser nå før vi har ryddet kraftig opp i stallen.

UEFA KØPPEN 2007?!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 18 apr 07, 14:55
Endret: 18 apr 07, 14:56

Opprinnelig postet av bateman
faktisk har vi så overflod av spisser at 2 av disse: toth, gardar og vuorinen er overflødige. toth har vel også kontrakt ut ses, så han er nok ferdig, gammel mann blitt. vuorinen er rett og slett en svak spiller. gardar var et panikk kjøp. gardar og vuorinen ut i sommer. toth/hoås og west/fofana holder leenge ut ses.så hente inn erstatter(e) for toth og (hoås). kan ikke hente flere spisser nå før vi har ryddet kraftig opp i stallen.

Vuorinen ble som en veldig ung spiller toppscorer i Finland sist sesong. Dermed mener jeg det er feil å si at han er en  svak spiller. Men, han har ikke prestert i nærheten av sitt beste her, og vil kanskje ikke gjøre det heller. Toth er 32 og dermed ikke for gammel til noe som helst.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 18 apr 07, 14:57
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Gardar og Vuorinen får nok bare tiden frem til sommeren på å bevise at de er noe å satse på fremover.

Hvordan da mener du ? Klubben kan jo ikke akuratt bryte kontrakten med disse to, med mindre andre er villige til å kjøpe de og Gardar og Vourinen er villige til å bytte klubb..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 18 apr 07, 15:15
Han må vise seg fra en langt bedre side før det blir aktuelt, etter min mening.

Hoås har hatt mye tid til å bevise/forbedre sine kvaliteter og alt kan snu, men ser det ikke helt for meg.
At Grönis velger Hoås i startoppstillingen er ikke nødvendigvis noe kvalitetstempel, desverre.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 18 apr 07, 15:20
etter min menin så er hoås åårhundrets største kløne. jeg fatter ikke hvorfor de lar den mannen spille

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 18 apr 07, 15:42
fordi han har et godt potensiale, og er god nok (etter min mening)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 18 apr 07, 15:43

Opprinnelig postet av hedvalen
etter min menin så er hoås åårhundrets største kløne. jeg fatter ikke hvorfor de lar den mannen spille

Om du var fotballtrener på TL nivå så ville du kanskje forstått. Det er ikke bare Drillo og Grönhagen som har hatt tro på Hoås. Han var også fast inventar på U-21 laget.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 18 apr 07, 15:44
Opprinnelig postet av Bob Page

Hvordan da mener du ? Klubben kan jo ikke akuratt bryte kontrakten med disse to, med mindre andre er villige til å kjøpe de og Gardar og Vourinen er villige til å bytte klubb..

Leie ut til sine gamle klubber f.eks. Begge ønsker nok å spille fotball.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 18 apr 07, 16:03

hoås har så stor feil % i det han gjør at det er helt skremmende. masse feil passninger og vinner sjeldent på hode tross høyden

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 18 apr 07, 17:40
Jeg har hvert en av de som har klaget på Hoås men ser nå at laget spiller bedre med han på banen.Han binner opp et par mann og gir rom til de andre,en spiller som det er hvert og satse videre på

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 18 apr 07, 18:50
Hoås var en del småsyk i nesten hele de 2 foregående sesongene, samt at han har hatt en del skader. I tillegg har han møtt til tider stor motgang fra både media og supportere. Dette har jo bedret seg betraktelig nå heldigvis, og jeg synes Hoås viser seg som meget sterk med det humøret og oppgangen han viser nå om dagen.
Jeg har også lagt merke til at folk flest synes han har en annen attitude på banen denne sesongen enn de to foregående årene. 

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 18 apr 07, 19:04
Endret: 18 apr 07, 19:04
Opprinnelig postet av hedvalen

hoås har så stor feil % i det han gjør at det er helt skremmende. masse feil passninger og vinner sjeldent på hode tross høyden

Ajaj, så det var du som satt bak meg på FFK-Lyn-kampen?! For du låter akkurat ut som han som gjorde det: Han klaga, klaga, klaga og klaga.

Men når Hoås gjorde noe bra (og hvis du ser kampen i reprise, vil du nok oppdage at det skjedde ganske ofte) var det stille som i graven. Da var ikke Hoås bra, nei. Da var det bare stillhet.

Det er mange som er negative til Hoås, men PRØV bare å ta av de negative brillene, så kan det hende at verden ser litt bedre ut.

Jeg sier ikke at Hoås er mr. Perfekt Spiss. Det er han på ingen måte. Men at han har potensiale og at han forbedrer seg - og også gjør mye bra - det burde være hevet over enhver tvil...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06

Lagt til: 18 apr 07, 19:17

Signer i vei syns da jeg.

Hoås har som fler her og bemerker, talent. Han viser og først nå det frem på banen, og endelig for`n si.

Må si at Gardar og Hermanni kjenns som svake kort. Greif finnen er ung, men Hoås er vel pr d.d. bedre?

Har hatt sans for Hoås siden han kom, spennende spiller med masse talent osv.

Problem med skader og mye harselas av "oss" har tydelig holde gutten igjen.

Men for all del vent til kontrakten er på vei ut, bare det ender i signering.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 18 apr 07, 20:01
Endret: 18 apr 07, 20:02
Enig der ja Vourinen har skuffet meg stort ,hadde så store forhåpninger til han men jeg håper fortsatt på Gardar og det ser ut til at Grönhagen har forhåpninger til han også.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914