Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK og baller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 15 apr 07, 16:51
hvis jeg har skjønt rett så brukte FFK vanelige umbro baller før kampen mot lillestrøm, jeg legger ikke skyld på det at vi tapte....men jeg syns det er lurt å bruke f.eks nike baller på trening før vi møter VIF,

---------------------------

CUPVINNER 06

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 apr 07, 16:55
Endret: 15 apr 07, 16:56
Nå er det dette med utstyrsavtaler og slikt da. Skal FFK løpe rundt og kjøpe baller fra all verdens leverandører som motstanderne kan finne på å benytte?

Personlig tror jeg det er viktigere å få spillere tilbake fra skade, samt at midtbanen vår får litt mer hår på brystet og gror noen skikkelig manneballer. Men igjen, det er jo meg da.

Har du lest forumets retningslinjer?

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 15 apr 07, 17:30

Opprinnelig postet av Holters
Nå er det dette med utstyrsavtaler og slikt da. Skal FFK løpe rundt og kjøpe baller fra all verdens leverandører som motstanderne kan finne på å benytte?

Personlig tror jeg det er viktigere å få spillere tilbake fra skade, samt at midtbanen vår får litt mer hår på brystet og gror noen skikkelig manneballer. Men igjen, det er jo meg da.

poeng der..men nike sponset VIF med puma baller osv, det hadde ikke vært noe problem å få en sportsbutikk i byen til å sponse ffk med baller

CUPVINNER 06

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914