Dumt spørsmål, men er det lov å ha med kamera.
---------------------------
Fredd
Å ta med et filmkamera på kamp er heller ikke lov.
Ei heller er det lov å det med et fotoapparat som har mulighet for å ta opp film - noe de aller fleste nye, moderne digitale fotokameraer har. Du kan faktisk bli nektet adgang eller få utstyret beslaglagt pga dette.
Å ta stillbilder derimot er faktisk lovlig.
Har du lest forumets retningslinjer?
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Vanlig digitalt fotoapparat er det som regel ingen som bryr seg om tror jeg, kan ikke bruke de film snuttene en får med de til noe særlig uansett....
vanlige stillbilder er selvfølgelig lov...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Vanlig digitalt fotoapparat er det som regel ingen som bryr seg om tror jeg, kan ikke bruke de film snuttene en får med de til noe særlig uansett....
Man kan fange stemningen og legge det ut på youtube.Ikke at jeg ser helt poenget, men det er visst ganske vanlig.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
"Med den nye TV-avtalen er det ikke bare å ta frem video-kameratet eller fotoapparatet på stadion.
Den nye TV/Medie-avtalen sette klare begrensninger for fotografering og filming inne på stadion."
dette skrev Norsk Supporterallianse ifjor... men tviler på at vaktene vil ta ifra deg/dere "vanlig" kamera :-)
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914