Husk meg
Brukernavn
Passord

Er ikke Kvisvik god nok?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 09 apr 07, 22:45

Ja, da har vi ett jævlig stort problem! Alt må ikke handle om det defensive, vi må også ha noen som kan gjøre det lille ekstra ekstra fremover. Etter min mening handler altfor mye om at vi skal bli så gode hjemover. Det hjelper fint lite hvis vi er piss dårlig fremover. I dag fantes det overhodet ikke en rød tråd i det offensive. Og da er det ikke resultatet som skremmer meg mest, men spillet......

Håper inderlig vi ser Kvisvik, Pryts på banen og Fofana på topp mot Lyn. Må si jeg synes synd på Grønhagen, hvis mange forventer øvre halvdel av dette laget........

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 09 apr 07, 22:49
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ja, da har vi ett jævlig stort problem! Alt må ikke handle om det defensive, vi må også ha noen som kan gjøre det lille ekstra ekstra fremover. Etter min mening handler altfor mye om at vi skal bli så gode hjemover. Det hjelper fint lite hvis vi er piss dårlig fremover. I dag fantes det overhodet ikke en rød tråd i det offensive. Og da er det ikke resultatet som skremmer meg mest, men spillet......

Håper inderlig vi ser Kvisvik, Pryts på banen og Fofana på topp mot Lyn. Må si jeg synes synd på Grønhagen, hvis mange forventer øvre halvdel av dette laget........

Det at vi ikke skapte noe forover kan vi takke den sentrale midtbanen for . Både Ramberg og Jonna var for dårlige. Vi skal liksom fore spissene våre med sjanser også da. De fikk knapt noe å jobbe på. Og det var like dårlig med jobbinga foran 4 bak også, og da må det gå som det gikk i dag.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 09 apr 07, 22:53
Ja, nettopp.... Kvisvik er en del av midtbanen som kan fore spissene. Han kan ta tak i ballen, holde på den og gjøre noe konstruktivt med den. Han blir heller ikke stresset av en feil eller to. Han er gull verdt og jeg håper inderlig han snart er i gang......

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 09 apr 07, 22:50
Kvisvik er mer enn god nok... men han har slitt med skuldra si :(  Håper han er tilbake i slag mot Lyn altså

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 09 apr 07, 22:53
kvisvik bør rett inn på laget mot Lyn!

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til: 10 apr 07, 00:35

Jeg har prøvd å sagt det..

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 11 apr 07, 23:01
hva er egentlig sammenhengen mellom overskrift og innhold her?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 11 apr 07, 23:46
Det er vel at trådstarter tror at Kvisvik var vraket mot LSK, noe som ikke var tilfellet, han var skadet...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 11 apr 07, 23:57

Opprinnelig postet av Bob Page
Det er vel at trådstarter tror at Kvisvik var vraket mot LSK, noe som ikke var tilfellet, han var skadet...

Selvfølgelig tror jeg ikke det. Vet veldig godt at han har vært ute med skade. Men det er nemlig sånn som en del inne har nevnt og ment at Kvisvik skulle få slite med å komme med selvom han var skadefri. Har hørt fra folk at Kvisvik ikke har hatt noen stor stjerne hos Grønhagen, for der har jo alt handlet om å bli bedre defensivt. Det har nesten blitt sånn at jeg tror at noen synes det er bedre å spille 0-0 enn å vinne 3-2.........

Kvisvik kreativitet, ro og glimt i øyet er noe vi virkelig trenger og som sprer noe til medspillerene. Dessuten han er ikke en spiller som gjømmer seg hvis han gjør en feil eller to, men vil aller helst ha ballen så fort som mulig igjen og prøve på nytt. Synes Kvisvik bør starte på lørdag jeg. Tre uker borte er vel ikke så mye, og noen arbeidshest blir han aldri alikevel.......

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 12 apr 07, 00:10
Der er vi helt enig. Merket Raymons fravær på Åråsen ganske godt i det offansive spillet. Håper bare ikke Grønnis ikke blir en ny Drillo..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 12 apr 07, 09:37

Selvfølgelig tror jeg ikke det. Vet veldig godt at han har vært ute med skade. Men det er nemlig sånn som en del inne har nevnt og ment at Kvisvik skulle få slite med å komme med selvom han var skadefri. Har hørt fra folk at Kvisvik ikke har hatt noen stor stjerne hos Grønhagen, for der har jo alt handlet om å bli bedre defensivt. Det har nesten blitt sånn at jeg tror at noen synes det er bedre å spille 0-0 enn å vinne 3-2.........

Kvisvik kreativitet, ro og glimt i øyet er noe vi virkelig trenger og som sprer noe til medspillerene. Dessuten han er ikke en spiller som gjømmer seg hvis han gjør en feil eller to, men vil aller helst ha ballen så fort som mulig igjen og prøve på nytt. Synes Kvisvik bør starte på lørdag jeg. Tre uker borte er vel ikke så mye, og noen arbeidshest blir han aldri alikevel....... 

Kvisvik sier jo selv at han håper på å komme inn de siste 20 minuttene av kampen, og om han ikke er mer restituert enn at han selv tror han holder maks 20 minutter så blir det for dumt å skylde på kjemien mellom Kvisvik og Grønhagen om Kvisvik ikke starter til lørdagen.

Når det er sagt så håper jeg at Kvisvik snart er klar jeg også. Jeg er enig i at han var dypt savnet på Åråsen.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 12 apr 07, 09:48

kvisvik er faktisk ikke noen bankers på laget i år, men etter prestasjonen til stadheim på åråsen, burde i hvert fall ikke den mannen holde kvisvik utenfor laget.

med ffk til champions league!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 12 apr 07, 12:35
Opprinnelig postet av knut

kvisvik er faktisk ikke noen bankers på laget i år, men etter prestasjonen til stadheim på åråsen, burde i hvert fall ikke den mannen holde kvisvik utenfor laget.

Eneste jeg kan se som kan holde Kvisvik ( skadefri ) utenfor, er Konan. Men det er altfor tidlig for han å danke ut Kvisvik. Det er min mening. Neste år kanskje, men bare kanskje.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 12 apr 07, 14:06

Kvisvik er så absolutt god nok for et lag som FFK.

De fire som spilte på midten mot LSK var Stadheim, Ramberg, Bjørkøy og Elyounoussi.

Med unntak av Stadheim er alle disse gode nok for tippeligaspill,

men ingen av dem har pasningsevnen som skal til, og det er noe FFK skal få merke.

Raymond derimot, har evnen til å slå de mest geniale pasningene,

okei, han har ikke bra fart og kondis, men det har resten av midtbanen.

Det er ikke rart at de offensive spillerne bare får til ting på egenhånd, når de ikke får riktige pasninger.

Men dette er noe som kan ta tid, og vi får bare vente til Raymond er klar for 90 minutter igjen!

Da tror jeg flere forsvar vil få slite med Fofana, Hoås/Toth og Tarik!!!

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914