Kamptråd: LSK - FFK (1. serierunde)
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
FFK og Leeds United
fy faen så svak 2 omgang. Hvem har sagt at vi har kjøpt gull fra afrika? Så ikke mye til gullungene til Morgan i dag.
Og bartulf fra Finland. Hvem har kjøpt den "spissen" Han er bare lattelig.
Nei dette var tungt. At vi taper mot Lsk javel, men vi har ikke et skudd på mål , ikke en målsjangse.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Håper på dette laget hjemme mot Lyn:
Staw, Cwartek, Gerrbrand, Martinsen, Prytz, Tarik, Bjørkøy, Martyn, Kouadio, Fofana, Hoås
Sett ut Shabaan og la han se at det ikke nøttær med slik opptreden på laget - Makan.
Resten ble jeg skuffet og kanskje litt rystet over å se hvor dårlige var.
Opprinnelig postet av JonFT
Jeg savner Piiroja alt jeg. Tror ikke han hadde latt seg slå i hodeduellen som førte til 1-0. Blir tøft å komme tilbake etter dette, vi har jo ikke akkurat skapt mye fremover.
Det var Czwartek som tapte både på 1-0 og 2-0. Hodeløst å sette ham på Sungodt og Occean.
Har du lest forumets retningslinjer?
Det forstod ikke jeg heller...burde ikke en av midtstopperene tatt en av de...
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Opprinnelig postet av Topscorer
fy faen så svak 2 omgang. Hvem har sagt at vi har kjøpt gull fra afrika? Så ikke mye til gullungene til Morgan i dag.
Ivorianerne - sammen med Tarik og Martinsen - var da vitterlig det eneste positive fra denne kampen. Langt verre med alles "yndling" Bjørkøy, posisjoneringen til Czwartek, usynlige Stadheim og ikke minst elendige Ramberg. Vi ble knust på midtbanen. Det var hovedproblemet.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av JonFT
Jeg savner Piiroja alt jeg. Tror ikke han hadde latt seg slå i hodeduellen som førte til 1-0. Blir tøft å komme tilbake etter dette, vi har jo ikke akkurat skapt mye fremover.
Det var Czwartek som tapte både på 1-0 og 2-0. Hodeløst å sette ham på Sungodt og Occean.
Ja virkelig HODELØST. Helt horibelt av trenerapparatet.
Opprinnelig postet av Holters
Enig i denOpprinnelig postet av Topscorer
Ivorianerne - sammen med Tarik og Martinsen - var da vitterlig det eneste positive fra denne kampen. Langt verre med alles "yndling" Bjørkøy, posisjoneringen til Czwartek, usynlige Stadheim og ikke minst elendige Ramberg. Vi ble knust på midtbanen. Det var hovedproblemet.
Forferdelig av Ramberg. Har vi ingen andre å bruke på midten. Er det noen som vet når Kvisvik kommer tilbake og om iren skal spille neste kamp.
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Første seriekamp er alltid spesielt og kan ende opp alle veier,masse nerver hos FFK i dag så dette tar jeg med knusende ro.Kommer sterkere tilbake mot Lyn som ser ut til og være i scoringsform
Jeg mener sterkt at ved å ta to steg ut både på 1- og 2-0 målet burde Shabaan ha avverget disse målene.
Han skal ha for at han stod bra ellers, men feltarbeidet hans er ikke godt nok rett og slett.
www.performance07.no
Vi sliter...fy faen så tafatt... ramberg møkka dårlig... spiss....hmmmm det hadde vi ikke i dag...
faen i hællvette så skuffende...
forsvar...hadde ikke det heller....
¨`¨¨`¨``.-.-.¨¨``<
Heia FFK
Neste uke kommer ett godt Lyn lag på besøk.
Får vi en målsjanse da tro?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914