Husk meg
Brukernavn
Passord

TV2s forfølgelse av Morgan Andersen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 08 apr 07, 23:25

Jeg synes at TV2 er ute etter Morgan Andersen. Bare se på TV2 i kveld: Først en god og fin dokumentar om Ismael og Konan. Denne dokumentaren ga et godt og positivt bilde av Morgan, både som person og problemløser. Det JEG reagerer på er at i Tv2-sprten 2135 kommer en sak hvor reporteren er "ute etter" Morgan. Spør om han anger på noe av det han har gjort. Morgan svarer at han ikke har noe å angre fordi han har handlet i god tro og med gode intensjoner. Så kommer det i reportasjen noe gammelt oppgulp fra NISO, Lyn og Mikel-saken. (Med et lite kremt mellom hvert innsalg for dere som så det, vanskelig å forklare) Med denne "klippingen" vil bare reporteren skape storm rundt Morgan og trekke han ned i gjørma.

Er det her taktikk fra TV2 etter at vi fikk et så godt inntrykk av Morgan noen timer før?

---------------------------

Vuorinen på topp!!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 08 apr 07, 23:38
Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Jeg synes at TV2 er ute etter Morgan Andersen. Bare se på TV2 i kveld: Først en god og fin dokumentar om Ismael og Konan. Denne dokumentaren ga et godt og positivt bilde av Morgan, både som person og problemløser. Det JEG reagerer på er at i Tv2-sprten 2135 kommer en sak hvor reporteren er "ute etter" Morgan. Spør om han anger på noe av det han har gjort. Morgan svarer at han ikke har noe å angre fordi han har handlet i god tro og med gode intensjoner. Så kommer det i reportasjen noe gammelt oppgulp fra NISO, Lyn og Mikel-saken. (Med et lite kremt mellom hvert innsalg for dere som så det, vanskelig å forklare) Med denne "klippingen" vil bare reporteren skape storm rundt Morgan og trekke han ned i gjørma.

Er det her taktikk fra TV2 etter at vi fikk et så godt inntrykk av Morgan noen timer før?

hehe dette er ikke værre enn missunnelse,tenk dere en avdanka hockeyspiller fra stjernen som kommer fra intet og røsker trusene av profilerte fotball faglige personer her til lands.Han hadde en sinnsyk respekt blandt norske fotball klubber gjennom Niso så plutselig var han på andre siden av bordet.han har en kompetanse som forhandler få andre kan drømme om og vinner de fleste saker uansett om media forhåndsdømmer han.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til: 09 apr 07, 01:50
Men ifølge Rune Hauge er han uredelig..

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 09 apr 07, 08:59

Nei, det kan jeg tror jeg ikke at det er. Men Morgan er en kar som sier hva han mener og har blitt (rettmessig eller ikke) en omstridt person. Det kan du også se i de mange diskusjonene her på forumet, som kom i kjølvannet av hans ansettelse i FFK.  Det er lett å lage innslag som får Morgan til å se ut som en snilefisk og luring som bare skaper negative hendelser i sine ansettelsesforhold.

Faktum er vel at Morgan har en god CV, som desverre er farget av et par enkeltstående hendelser, som kommer til å hefte ved Morgan til evig tid.

Morgans arbeid i NISO ble skjemmet av en enkeltstående sak med en tvist om reiseregninger (noe jeg mener faktisk er hans eneste reelle skrape i lakken - foreløpig - siden vi får avvente resultatet av anmeldelsen). I tillegg er det nok mange som husker Eggens karakteristikk av Morgan ("Asfaltert fra nakken og opp") under en klassisk arbeidsgiver vs. arbeidstaker-konflikt.

Morgans arbeid i Lyn, som jeg oppfatter som godt, ble skjemmet av Mikel-saken. En "fæl sak" som dro inn 30-40 millioner til Lyn... Morgans raske exit trakk vel heller ikke i positiv retning. Morgan var nok, fornuftig nok, veldig sugen etter å jobbe for FFK, men burde kanskje vært flink nok til å holde tunga rett i munnen. Når det er sagt har vi ikke noe offentlig kjennskap til årsaken til hans raske exit - og vi kan bare spekulere i den reelle årsaken.

I FFK har Morgan "ryddet på loftet" og bidro sterkt til å redde en klubb som var i ferd med å synke til bunns. En konsekvens av ryddejobben var Eggens avgang. Ingen grunn til å ta den årsak/sammenheng-diskusjonen igjen, men det er vel hevet over enhver tvil at Eggen og Morgan ikke var bestiser...

For media er Morgan helt perfekt; en spissformulert person som kaller en spade for en spade og som ikke er redd for å ta i et tak når han skal rydde i dritten andre har skapt. Slike mennesker er skapt for den norske tabloidfaunaen og vi vil garantert se flere oppslag om Morgan som ikke er positivt vinklet.

Derfor er det hyggelig at TV2 også presenterer en positiv historie. Men jeg tror altså ikke at de måtte "ta igjen" ved å lage en negativ historie seinere. Men TV2 burde helt klart holdt seg unna den unødvendige kryssklippinga med "hostinga". Det er et virkemiddel de ikke behøver bruke...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 09 apr 07, 09:08

All pr. er god pr.

under 9 timer igjen til kampstart...iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Heia FFK

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 09 apr 07, 13:07
Jeg kjenner en som hadde en prat med Morgan angående TV2. Innslaget på sporten var sammenklipte klipp fra dokumentaren som IKKE BLE VIST.Dermed styrker det min teori om at TV2 vil dra Andersen ned i gjørma igjen etter at det  ble vist noe positivt...

Vuorinen på topp!!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 09 apr 07, 13:20
Dette lukter det personforfølgelse av. Å gjenta reportasjer på den måten TV2 gjør,får meg til å undre hva slags mørkemenn som sitter bak roret i TV2-skuta

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 apr 07, 13:33
Jeg kjenner en som hadde en prat med Morgan angående TV2. Innslaget på sporten var sammenklipte klipp fra dokumentaren som IKKE BLE VIST.Dermed styrker det min teori om at TV2 vil dra Andersen ned i gjørma igjen etter at det  ble vist noe positivt...

Du vet at TV2 hadde 22-23 timer med råmateriale som ikke ble vist i dokumentaren...?

Har du lest forumets retningslinjer?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 09 apr 07, 14:51

Opprinnelig postet av Holters

Du vet at TV2 hadde 22-23 timer med råmateriale som ikke ble vist i dokumentaren...?

Han tror nok det var et kvarter med Morgan, der Morgan nyser og hoster og ser rar ut - og at de minuttene ble redigert inn i et negativt innslag.

Det er et par her inne som burde tatt en tur i medisinskapet; massiv paranoia kan kureres, vet dere.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914