Stem på årets komet i Tippeligaen.(Fofana)
Stem på årets komet i tippeligaen. VG
Du kan stemme på Fofana fra FFK. Jeg har naturligvis gitt Fofana en 6`er
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Ser ut som det blir :
1.Austnes,Aalesund
2.Konan,Rosenborg
3.Fofana,FFK
Dersom han kan holde seg skadefri kommer Austnes til å overraske mange i år.
..jeg syns godt vi kan kjøpe han når AaFK rykker ned
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Sunnmøringer assa, de har ikke tro på sine egene nei. De har overtro.. Austnes er vel en helt ok spiller, men kommer ikke til og bli noen komet i TL. Ok rask og ok teknisk, skårer lite mål og har vel aldri så vidt jeg vet markert seg i TL de forige gangene Aafk var i TL.
..fordi han alltid hadde skadeproblemer.
Opprinnelig postet av algern0n
Sunnmøringer assa, de har ikke tro på sine egene nei. De har overtro.. Austnes er vel en helt ok spiller, men kommer ikke til og bli noen komet i TL. Ok rask og ok teknisk, skårer lite mål og har vel aldri så vidt jeg vet markert seg i TL de forige gangene Aafk var i TL...fordi han alltid hadde skadeproblemer.
Austnes hadde ikke skadeproblemer i fjor. 10 mål på 30 kamper og 66 plass på VG-børsen. Jeg tror Mattias Andersson vil bli en større hit i Tippeligaen 2007. 19 mål på 30 kamper og 2 plass på VG-børsen. Var selv å så han lekte seg med Sparta i Sarpsborg(7-3 til Godset og 2 mål av Andersson). Begge spiller for øvrig på venstre kant.
Opprinnelig postet av benksliter`n
Sunnmøringer assa, de har ikke tro på sine egene nei. De har overtro.. Austnes er vel en helt ok spiller, men kommer ikke til og bli noen komet i TL. Ok rask og ok teknisk, skårer lite mål og har vel aldri så vidt jeg vet markert seg i TL de forige gangene Aafk var i TL...fordi han alltid hadde skadeproblemer.
Austnes hadde ikke skadeproblemer i fjor. 10 mål på 30 kamper og 66 plass på VG-børsen. Jeg tror Mattias Andersson vil bli en større hit i Tippeligaen 2007. 19 mål på 30 kamper og 2 plass på VG-børsen. Var selv å så han lekte seg med Sparta i Sarpsborg(7-3 til Godset og 2 mål av Andersson). Begge spiller for øvrig på venstre kant.
Jeg snakket om de sesongene han var i tippeligaen og ikke imponerte.
(og grunnen til at jeg vil nevne han som en mulig mann for FFK er at jeg tror AaFK går ned igjen mens Godset blir værende, noe som gjør at han er et mer realistisk mål for oss en f.eks. Andersson som du nevner, og jeg stemnte høyere på han enn på Austnes på den der kåringen )
Men skal selvfølgelig bli spennede og følge han.
Jeg snakket om de sesongene han var i tippeligaen og ikke imponerte.
(og grunnen til at jeg vil nevne han som en mulig mann for FFK er at jeg tror AaFK går ned igjen mens Godset blir værende, noe som gjør at han er et mer realistisk mål for oss en f.eks. Andersson som du nevner, og jeg stemnte høyere på han enn på Austnes på den der kåringen )
Tror dette mediastuntet til Per Joar Hansen,er en måte å få opp optimismen i Aalesund.Det berømte halmstrået. Austnes herjet riktig nok mot Molde,men det blir andre boller når han møter Tippeligalag. Han gjør det nok brukbart,men landslagsspiller som de himler om i Aalesund,det er han ikke enda.
– Jeg syntes han spilte flere gode kamper i fjor også, og i vinter har jeg fått flere gode rapporter på ham. Derfor tok jeg meg en tur for å se Molde-AaFK for et par uker siden, og jeg tok turen kun for å sjekke opp Joakim. Da spilte han midtspiss, litt bak Tor Hogne Aarøy, men han var meget god i den rollen også. Så vegen fram trenger ikke være lang for Austnes, om han holder koken framover, sier Hareide til Sunnmørsposten
Tottenhams talentspeider i norden
– Det er direkte merkelig at Åge Hareide velger 35-årige Jan Derek Sørensen framfor Joakim. Jeg kunne ikke tro det! Etter min mening finnes det ikke bedre kantspillere i norsk fotball enn denne gutten, sier King, og nikker bort mot AaFK-spilleren.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Landslagstrener Åge Hareide om Joakim Austnes
– Jeg syntes han spilte flere gode kamper i fjor også, og i vinter har jeg fått flere gode rapporter på ham. Derfor tok jeg meg en tur for å se Molde-AaFK for et par uker siden, og jeg tok turen kun for å sjekke opp Joakim. Da spilte han midtspiss, litt bak Tor Hogne Aarøy, men han var meget god i den rollen også. Så vegen fram trenger ikke være lang for Austnes, om han holder koken framover, sier Hareide til Sunnmørsposten
Tottenhams talentspeider i norden
– Det er direkte merkelig at Åge Hareide velger 35-årige Jan Derek Sørensen framfor Joakim. Jeg kunne ikke tro det! Etter min mening finnes det ikke bedre kantspillere i norsk fotball enn denne gutten, sier King, og nikker bort mot AaFK-spilleren.
Hareide- Landslagstreneren med de mest populistiske uttakene. Her bør du ikke ha spilt mange gode kamper eller bli omtalt mye i pressen,før du er aktuell for Norges førsteelver.
Talentspeider? Det Norske landslaget er vel ikke en talentfabrikk for Tottenham?
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 06 apr 07, 19:55
Endret: 06 apr 07, 19:56
Poenget er vel at Tottenhams mann i skandinavia kanskje har både peiling og oversikt over hvem som er noe og hvem som ikke er noe, og at dersom han sier at Austnes er den beste kantspillern i norsk fotball så kan det tyde på at hans egenskaper er litt mer enn et mediestunt fra en desperat Perry.
Austnes må først bevise det i Tippeligaen. En kan ikke ta ut en spiller på landslaget pga et par gode treningskamper i vinter/vår uansett om du er talentspeider/landslagssjef. Han skilte seg heller ikke ut i Adecco-ligaen i fjor. Vi får bare vente å se når Tippeligaen starter.
Poenget er vel at Tottenhams mann i skandinavia kanskje har både peiling og oversikt over hvem som er noe og hvem som ikke er noe, og at dersom han sier at Austnes er den beste kantspillern i norsk fotball så kan det tyde på at hans egenskaper er litt mer enn et mediestunt fra en desperat Perry.Austnes må først bevise det i Tippeligaen. En kan ikke ta ut en spiller på landslaget pga et par gode treningskamper i vinter/vår uansett om du er talentspeider/landslagssjef. Han skilte seg heller ikke ut i Adecco-ligaen i fjor. Vi får bare vente å se når Tippeligaen starter.
Det syns jeg absolutt man kan. Du tar ut de beste spillerne i landet, og om vinteren spiller de aller fleste bare treningskamper. Resultater i treningskamper må taes med en klype salt, men det er fult mulig å vurdere en spillers egenskaper utifra en treningskamp (det er jo også litt av poenget med de).
Poenget er vel at Tottenhams mann i skandinavia kanskje har både peiling og oversikt over hvem som er noe og hvem som ikke er noe, og at dersom han sier at Austnes er den beste kantspillern i norsk fotball så kan det tyde på at hans egenskaper er litt mer enn et mediestunt fra en desperat Perry.Austnes må først bevise det i Tippeligaen. En kan ikke ta ut en spiller på landslaget pga et par gode treningskamper i vinter/vår uansett om du er talentspeider/landslagssjef. Han skilte seg heller ikke ut i Adecco-ligaen i fjor. Vi får bare vente å se når Tippeligaen starter.
Det syns jeg absolutt man kan. Du tar ut de beste spillerne i landet, og om vinteren spiller de aller fleste bare treningskamper. Resultater i treningskamper må taes med en klype salt, men det er fult mulig å vurdere en spillers egenskaper utifra en treningskamp (det er jo også litt av poenget med de).
Da håper jeg ikke vi har/får en landslagstrener som tenker som deg.
Da håper jeg ikke vi har/får en landslagstrener som tenker som deg.
En som til envher tid mener han bør ta ut den beste troppen tilgjengelig og bryr seg mer om faktiske egenskaper enn renome?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914