virker som "exspertene" ikke har peiling
Jeg har seriøst nistet all respekt for disse "exspertene" som dømmer FFK ned, Alle har dette argumentet: At FFK er meget svekket i forhold til ifjor. Jeg vet at Simen Brenne var en utrolig vitkig brikke i FFK laget, men var han virkelig HELE FFK? Det andre med at Eggen har stukki, så mener jeg at Grønnis er en tryggere trener, som sikkert alle vet så har vi vært veldig gode defensift i vinter. og jeg så på noen klipp fra tv2 sporten, og det FFK forsvaret jeg så da var skremmende. Også kommer jeg ikke over hvor mye dritt som ble hentet, som zkeres, Når Eggen henter en som ikke får fornyet kontrakt med tippeligaens dårligste lag..(på den tiden) så sier det litt. og jeg mener FFK har vist at dem klarer seg uten Brenne i start kampen når vi vant 4-0....
Mod: Stenger denne da vi har en parallell og velfungerende tråd om eksepertenes tabelltips her.
---------------------------
CUPVINNER 06
FFK klarer seg fint uten brenne! Han var jo ikke god i hele fjor sesongen!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
En ting som jeg enda ikke har sett en ekspert påpeke:
Det er mye snakk om at vi har skiftet fra 4-3-3 til 4-4-2 og at det blir vanskelig for spillerne å omstille seg. Det jeg har lyst til å si da er at kanskje vår største profil (Raymond) er en fyr som trives VELDIG mye bedre som kant i en midtbanefirer enn som indreløper eller ving i 4-3-3. Jeg mistenker at dette blir Raymonds klart beste sesong for oss så langt.
Å la Karl Petter Suppegjøken komme med en slik påstand er jo bare helt fantastisk av media...
En dårligere komentator enn det skal du faen meg lete lenge etter...
Jeg tror personlig at de tar feil... Mener vi har handlet like godt som mange andre lag, så dette er bare piss...
La døm preke...DØM TAR FÆIL...
Heia FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914