Sånt system skulle vi også hatt!?
Dette må vi vel kunne håpe på at blir en realitet for oss også etterhvert! Hadde vært fint å slippet posten og billettservice og alt det styret der... Jeg har sesongkort så får meg er det ikke så farlig, men det er jo noen av oss som ikke har det også!!
På den måten kunne vil kanskje lettere ha utsolgt stadion på alle hjemmekamper...
www.rbk.no/incoming/article78383.ece
---------------------------
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Åssen fungerer dette ?? Skal man printe billetter på et A-4 Ark ?? Veldig skjørt dette da.
Jepp. Det fungerer i hvert fall slik når jeg bestiller billett til konserter i Oslo. Men det funker bra. Er bare å brette A4-arket sammen...
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Dette må vi vel kunne håpe på at blir en realitet for oss også etterhvert! Hadde vært fint å slippet posten og billettservice og alt det styret der... Jeg har sesongkort så får meg er det ikke så farlig, men det er jo noen av oss som ikke har det også!!
På den måten kunne vil kanskje lettere ha utsolgt stadion på alle hjemmekamper...
"Her kan man 24 timer i døgnet ikke bare velge hvilket felt man vil sitte på, men også hvilket sete man vil ha. Og når det er gjort, er det bare å skrive ut billetten hjemme. Enklere blir det ikke."
Her ligger vi lysår etter. Vi kan ikke velge hvilket sete vi vil ha, ikke engang hvilket felt vi vil ha. Det syns jeg er for dårlig av FFK i 2007, med ny stadion og det hele. Skjønner ikke hvorfor man skal benytte den dårligste løsningen, som billettservice, når det finnes andre muligheter.
Virker som dette bare føyer seg inn i rekka av at man dr... i fansen, bare penga strømmer inn...
Tidligere kunne man ihvertfall velge hvilket felt man ønsket å sitte på, men de siste sesongene har man ikke kunnet det. Blir for dårlig når du kun kan velge hvilken tribuneside du kan få tildetlt billett.
Som du skriver, på billettluka.no som Lillestrøm bruker, kan man velge det setet man vil ha. Hvorfor kan ikke FFK få til en sånn løsning?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914