Husk meg
Brukernavn
Passord

Sånt system skulle vi også hatt!?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 05 apr 07, 11:24
Endret: 05 apr 07, 11:33

Dette må vi vel kunne håpe på at blir en realitet for oss også etterhvert! Hadde vært fint å slippet posten og billettservice og alt det styret der... Jeg har sesongkort så får meg er det ikke så farlig, men det er jo noen av oss som ikke har det også!!

På den måten kunne vil kanskje lettere ha utsolgt stadion på alle hjemmekamper... 

www.rbk.no/incoming/article78383.ece

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 05 apr 07, 11:35
Helt enig dette burde blitt i FFK også.. alt som er enklere selger

http://keiko99.net

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 05 apr 07, 12:05
I og med at de allerede har dette på plass i Stjernehallen burde også FFK kunne klare dette.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 05 apr 07, 12:16
Åssen fungerer dette ?? Skal man printe billetter på et A-4 Ark ?? Veldig skjørt dette da.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 apr 07, 12:20
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Åssen fungerer dette ?? Skal man printe billetter på et A-4 Ark ?? Veldig skjørt dette da.

Jepp. Det fungerer i hvert fall slik når jeg bestiller billett til konserter i Oslo. Men det funker bra. Er bare å brette A4-arket sammen...

kim_andre_c

A-lagspiller

Lagt til: 05 apr 07, 12:23
posten bruker dette systemet når man skal hente en pakke. Netthandelen har brukt dette systemet med å skrive ut henteseddel med stort hell. Alt dette går på strekkoder, så  jeg vil tro at en stekkode er like fin på et A4 ark som det er på en billett fra aristokraten eller billettservice. Poenger et jo at det skal virke og være praktisk, ikke hvor fancy det ser ut...

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 05 apr 07, 12:39
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Dette må vi vel kunne håpe på at blir en realitet for oss også etterhvert! Hadde vært fint å slippet posten og billettservice og alt det styret der... Jeg har sesongkort så får meg er det ikke så farlig, men det er jo noen av oss som ikke har det også!!

På den måten kunne vil kanskje lettere ha utsolgt stadion på alle hjemmekamper... 

www.rbk.no/incoming/article78383.ece

"Her kan man 24 timer i døgnet ikke bare velge hvilket felt man vil sitte på, men også hvilket sete man vil ha. Og når det er gjort, er det bare å skrive ut billetten hjemme. Enklere blir det ikke."

Her ligger vi lysår etter. Vi kan ikke velge hvilket sete vi vil ha, ikke engang hvilket felt vi vil ha. Det syns jeg er for dårlig av FFK i 2007, med ny stadion og det hele. Skjønner ikke hvorfor man skal benytte den dårligste løsningen, som billettservice, når det finnes andre muligheter.

Virker som dette bare føyer seg inn i rekka av at man dr... i fansen, bare penga strømmer inn...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 apr 07, 12:42
Jeg reagerte også litt på at jeg ikke fikk opp detaljert seteplan da jeg var innom (kun pga nysgjerrighet siden jeg har sesongkort) billettservice for å se hvordan de solgte enkeltbilletter til Fredrikstad Stadion. Lillestrøm (som bruker billettluka.no riktignok) har seteplan hvor man får opp en oversikt over alle feltene og kan trykke seg inn på de eksakte setene som er ledige og bestille det man ønsker. Akkurat som når man bestiller kinobilletter på nett. Jeg synes det er merkelig/skuffende at man ikke har fått til denne løsningen også i Fredrikstad.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 05 apr 07, 12:47

Tidligere kunne man ihvertfall velge hvilket felt man ønsket å sitte på, men de siste sesongene har man ikke kunnet det. Blir for dårlig når du kun kan velge hvilken tribuneside du kan få tildetlt billett.

Som du skriver, på billettluka.no som Lillestrøm bruker, kan man velge det setet man vil ha. Hvorfor kan ikke FFK få til en sånn løsning?

kim_andre_c

A-lagspiller

Lagt til: 05 apr 07, 17:14
Endret: 06 apr 07, 15:26
Får man ikke velge plass hvis man går inn til aristokraten heller... Vi trenger ett nytt bilsettsystem!!!! det er ihvertfall helt sikkert!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914