Ny sportslig administrator i FFK
Per Morten ansatt som sportslig administrator.
Per Morten Haugen (bildet) skal fortsatt være med i FFKs trenerteam, men har nå fått stillingen sportslig administrator. Han skal blant annet ha ansvaret for klubbens sportslige planlegging skriver www.fredrikstadfk.no/default.asp
Hvem er det som har hatt denne jobben i FFK før han?
Først gikk Ahlsen fra å være Eggens høyre hånd til den nye, spenstige stillingen "ressurstrener". Nå tolker jeg det dithen at trønderens venstre hånd, spøkelseskladden Per Morten Haugen, har blitt degradert til en annen abstrakt stilling. Ut fra stillingbeskrivelsen virker det som en typisk jobb som sekretær eller personlig assistent.
Kanskje like greit. Det har vel hele tiden vært Tom Freddy Aune som supporterne har knyttet de største forvetningene til av trioen Ahlsen, Haugen og nevnte Aune.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av Holters
Dette lukter årets andre soleklare degradering.Degradert til en annen abstrakt stilling??? Han har fått jobben som Sportslig administrator,Hvor har du fått ordet "sekretær" fra?
Først gikk Ahlsen fra å være Eggens høyre hånd til den nye, spenstige stillingen "ressurstrener". Nå tolker jeg det dithen at trønderens venstre hånd, spøkelseskladden Per Morten Haugen, har blitt degradert til en annen abstrakt stilling. Ut fra stillingbeskrivelsen virker det som en typisk jobb som sekretær eller personlig assistent.
Kanskje like greit. Det har vel hele tiden vært Tom Freddy Aune som supporterne har knyttet de største forvetningene til av trioen Ahlsen, Haugen og nevnte Aune.
Opprinnelig postet av paco
Degradert til en annen abstrakt stilling??? Han har fått jobben som Sportslig administrator,Hvor har du fått ordet "sekretær" fra?
Ja? "Sportslig administrator" er den abstrakte stillingen jeg sikter til.
Han skal "planlegge" sesongen sammen med hovedtrener, være "kontaktperson" mot spillere, drive med oppfølging, rapportering og forsikringer, samt oppgaver i forbindelse med overganger og spillerkontrakter, og ellers administrative oppgaver.
Høres ut som en sekretær-/kontorjobb spør du meg.
Opprinnelig postet av djpete
Hvor lenge har han igjen av kontrakten sin?
Mener å huske ut 2008.
www.performance07.no
Opprinnelig postet av ffkfmv
Det blir jo det samme som Sportssjef det da Holters. Er ikke så veldig abstrakte de jobbene Bjarmann, Østenstad , Jostein Flo osv har..
Stillingsbeskrivelsen til Per Morten tilsier vel en helt annen type stilling enn de du nevner innehar. Samme inntrykk jeg iallefall; vi setter deg til det frem til kontrakten din går ut...
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av ffkfmv
Det blir jo det samme som Sportssjef det da Holters. Er ikke så veldig abstrakte de jobbene Bjarmann, Østenstad , Jostein Flo osv har..
Stillingsbeskrivelsen til Per Morten tilsier vel en helt annen type stilling enn de du nevner innehar. Samme inntrykk jeg iallefall; vi setter deg til det frem til kontrakten din går ut...
Kanskje han er har prøvetid på manager/sportsjef-rolle? FFK trenger nok noen som kan avlaste Morgans rolle her.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914