Tarik er verdt millioner
I følge fxt, som har lagt fram de ti heteste salgsobjektene i årets Tippeliga...
I følge FXT, er Tarrik verdt mellom 12 - 20 millioner kroner...
http://www.fxt.no/article949066.ece link til saken...
Hva synes dere folkens? enig/uenig?
---------------------------
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
Opprinnelig postet av SirLion
I følge fxt, som har lagt fram de ti heteste salgsobjektene i årets Tippeliga...
I følge FXT, er Tarrik verdt mellom 12 - 20 millioner kroner...
http://www.fxt.no/article949066.ece link til saken...
Hva synes dere folkens? enig/uenig?
Hvis Tarik må starte flere kamper fra benken på grunn av at man skal ha Bjørkøy på høyre, så blir han ikke mye verdt.
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
Opprinnelig postet av SirLion
Tror Tarrik blir fast i startellvern iår også... Nå har også fredrikstad blad fått det med seg :P
Hvor skal vi plassere Iren hen da ?? På benken ?? Det er vel meninga at han skal spille sentralt ?? Holters har tro på at Tarik må smake benken oftere i år. Jeg har heller tro på denne oppstillingen på midten : Kvisvik - Martyn - Jonna - Tarik. Da havner Ramberg på benken. Hvis ikke Martyn innfrir så er Ramberg inne igjen. Men hvor skal vi gjøre av Berg ?? Han er vel den eneste midtbanespilleren vi har med defensive fibre i kroppen ??
Det blir sikkert skader og dritt. Kvisvik kommer sikkert bare til å spille halvparten av kampene på grunn av skade og dårlig form, Tarik må sikkert spille spiss rett som det er etc. Blir nok rikelig med kamptid både på Ramberg og Berg.
Bjørkøy som Statsminister!
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Jeg synes egentlig at Tarik er et større talent enn Roberts, som etter min mening, ikke har vist noe som helst. Lurer litt på hvorfor han er så høyt opp på lista... Ellers er jeg ganske enig.
Du må lese artikkelen, vettu. Ikke bare skumme igjennom:
"Det er jo for eksempel ingen som legger ut 20 millioner for Glenn Roberts i dag, men skulle han slå til og «eksplodere», blir jo salgssummen minst i en slik størrelsesorden. Derfor er det alltid vanskelig å anslå pris på talenter. Kontraktslengde spiller jo også inn. "
Tarik er verdt summen IDAG. Roberts KAN bli verdt summen, HVIS han slår til.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Jeg synes egentlig at Tarik er et større talent enn Roberts, som etter min mening, ikke har vist noe som helst. Lurer litt på hvorfor han er så høyt opp på lista... Ellers er jeg ganske enig.
Du må lese artikkelen, vettu. Ikke bare skumme igjennom:"Det er jo for eksempel ingen som legger ut 20 millioner for Glenn Roberts i dag, men skulle han slå til og «eksplodere», blir jo salgssummen minst i en slik størrelsesorden. Derfor er det alltid vanskelig å anslå pris på talenter. Kontraktslengde spiller jo også inn. "
Tarik er verdt summen IDAG. Roberts KAN bli verdt summen, HVIS han slår til.
Tarik verdt 20 mill. nå ?? Ikke få meg til å le. Si 12 mill. kanskje, og da sier jeg bare kanskje.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Tarik verdt 20 mill. nå ?? Ikke få meg til å le. Si 12 mill. kanskje, og da sier jeg bare kanskje.
Leste du artiklen, der det står 12-20 millioner?
Ikke det at dette er en aprilspøk, men man skal da aldri stole blindt på det som står i avisen.
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Leste du artiklen, der det står 12-20 millioner?
Ja, hva så ?? Men jeg tviler at det er reelt pr.dags dato. Men at han kan bli verdt det er en annen sak. Mest sannsynlig er vel dagens pris rundt 7-10 mill.
Opprinnelig postet av T.Olsen
Leste du avisen i går? Det stod at man må betale om man bare er en i bilen når man krysser Fredrikstadbroa
Ikke det at dette er en aprilspøk, men man skal da aldri stole blindt på det som står i avisen.
Nei, man skal selvsagt ikke stole blindt på det som står i avisen(e). På ingen måte.
Men er det noen tvil om at Tarik leverte varene ifjor? Det er heller ikke noen tvil om at han har vært ønsket hos Chelsea og Portsmouth (ungdomsavdelinger eller ikke). Han er ung, rask, tør utfordre, er rimelig teknisk og scorte - etterhvert - en del fine mål ifjor (4 cupmål, 5 seriemål og 5 serieassists).
Artiklen/bloggen er også skrevet av en person som sannsynligvis vet mer om fotballspillere, -overganger og -talenter enn de fleste av oss her inne (åja, jeg vet; det er som å banne i kjerka; ingen er da flinkere enn oss?). Her er noe av hva han har gjort:
"Karlsen har også vært talentspeider i klubber som Grasshopper-Club Zurich (1996-98), Watford FC (1998-00) og Bayer 04 Leverkusen (2000-04), og han står bak mange spillerkjøp for de nevnte klubbene. Han var mannen som fikk den brasilianske stjernen Lucio til Leverkusen. "
PS! Det at vedkommende har "et navn" eller "en cv" gjør ikke automatisk at alt han mener er korrekt. Jeg har selv kritisert Karlsen tidligere - og gjør det gjerne igjen hvis jeg mener han tar feil.
Artiklen/bloggen er også skrevet av en person som sannsynligvis vet mer om fotballspillere, -overganger og -talenter enn de fleste av oss her inne (åja, jeg vet; det er som å banne i kjerka; ingen er da flinkere enn oss?). Her er noe av hva han har gjort:
"Karlsen har også vært talentspeider i klubber som Grasshopper-Club Zurich (1996-98), Watford FC (1998-00) og Bayer 04 Leverkusen (2000-04), og han står bak mange spillerkjøp for de nevnte klubbene. Han var mannen som fikk den brasilianske stjernen Lucio til Leverkusen. "
FFK burde i disse dager når administrasjonen har blitt utvidet til et stort antall fulltidsansatte, virkelig ha tenkt tanken og gjort alvor av å ansette en sånn type, som speider. Virker som om klubben ikke kjenner godt nok til spillermarkedet, og kvaliteten på ledige/potensielle spillere.
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
FFK burde i disse dager når administrasjonen har blitt utvidet til et stort antall fulltidsansatte, virkelig ha tenkt tanken og gjort alvor av å ansette en sånn type, som speider. Virker som om klubben ikke kjenner godt nok til spillermarkedet, og kvaliteten på ledige/potensielle spillere.
Det kommer nok. Men jeg tror ikke vi vil se en slik rolle i FFK før vi er sikre på å beholde plassen neste år også. Det å ha en egen speider koster penger - jeg har anslått kostnadene til 1,5-2 millioner per år (minst) tidligere. Det kan tenkes at det å bruke 2 millioner per år øremerket unge talenter vil være mer verdt enn å ha en speider som skal dra verden rundt for å finne talenter - iallefall så lenge vi har regler som regulerer antall utlendinger (og disse reglene vil ikke bli mindre strenge etterhvert).
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914