Husk meg
Brukernavn
Passord

Følelsen for FFK...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06

Lagt til: 02 apr 07, 13:36

Jeg er glad i fotball. Koser meg når jeg er på kamper. Har vært på kamper i flere land. Jeg har sansen for flere engelske lag. Tidligere fulgte jeg Tottenham, men likte også både Arsenal og United. Og har stor sans for Liverpool og supporterne. Men når jeg ser kamper holder jeg automatisk med de svakeste, de som er underdogs. Jeg har derfor aldri klart å holde med bare en klubb. I Norge har jeg gledet meg over RBK’s framgang i Champions leage osv. Og Vålerenga med Rekdal som ga alt for å overleve syns jeg var fascinerende. For ikke å snakke om Hammarby i vårt naboland. Jeg er derfor en person som rent generelt bare syns fotball er fin underholdning. Det er så ukomplisert i ellers komplisert verden. Det er bare 22 mann og en ball som skal i mål. Deilig avkobling.

Men når det gjelder FFK er jeg ikke like likegyldig. Følelsen av å støtte ETT lag blir ikke vanskelig. Det er jo laget i byen min. Det var her jeg gikk på kamper som guttunge. Det er her i byen jeg har levd hele mitt liv. Derfor gråt jeg av glede når FFK rykket opp. Det var ekte følelser. Ikke som med Tottenham eller landslaget eller andre klubber som jeg krampaktig har prøvd å holde med. Nei, det er en mye dypere følelse. Når jeg ser kamper med FFK er jeg ikke like objektiv. Jeg ser ikke dommeravgjørelsene like objektivt som med andre lag. Jeg får en subjektiv oppfatning av den enkle grunn at jeg holder med laget mitt. Det skrives mye både positivt og negativt om Morgan, Høili og andre høye herrer. Men jeg har litt sansen for disse som er fra byen. Disse som er stolte av stedet de kommer fra og gjør en innsats for laget og byen. Når jeg ser Tarik (som er av utenlands opprinnelse) løper ut på banen så er det en Trosvik gutt som er fra distriktet. Det er også Ramberg, Kvisvik og flere andre. Det er noe spesielt når lokale gutter lykkes.

Jeg gleder med til seriestart. Jeg koser meg når jeg ser kamper. Noen går før full tid, men det kunne ikke falle meg inn. Har jeg kjøpt billett vil jeg ha valuta for penga og få med meg alt. Vel, taper vi, går ikke verdenen min under for det. Nei, fortball er fortsatt gøy. Det er bare en ball som skal i mål og 3 poeng som skal vinnes. Men likevel, jeg har en dyp dyp følelse for laget mitt som er FFK…..

Håper det også er plass på forumet for slike tanker som jeg har ….

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 02 apr 07, 14:02
Det syns jeg absolutt det bør være...

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 02 apr 07, 14:07
Kjenner igjen følelsen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06

Lagt til: 04 apr 07, 09:23
Da FFK møtte Lyn på Ullevaal var jeg i Egypt. Fulgte spent med på mobilen mens meldlingene tikket inn.
Dagen etter var vi Kairo og det var da jeg tok dette bildet (som jeg kan anbefale som wallpaper). Jeg var ekstremt heldig med lyset og mitt lille kompaktkamera fikk et blinkskudd. Vel, jeg pyntet litt på det i ettertid som dere kan se og har det nå som bakgrunnsbilde på PC`n min. Det er tilpasset min skjerm så jeg vet ikke hvordan det ser ut på andre skjermer....

http://www.eyewitness.no/Pyramider_FFK.jpg

Uff, dette var kanskje litt off-topic men.....

MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07

Lagt til: 04 apr 07, 17:06
Føler mye mere følelser da FFK spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914