Husk meg
Brukernavn
Passord

Program om Morgan/Mikel-saken på TV2 ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06

Lagt til: 02 apr 07, 12:32

Klipp fra (16. Jan 2007): http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article72645.ece

Morgan Andersen tenner når Aftenposten antyder at saken kan ha likheter med "Mikel-saken" han var involvert i som Lyn-direktør.

- Det skulle ikke forundre meg om du drar den slutningen med tanke på hvordan Aftenposten dekket den saken, men om du gjør det, så gjør du det bare for å være jæv. . . TV 2 har vært med oss hele veien, og skal lage en dokumentar om dette som vil bli sendt før seriestart. Da vil du få se, sier Andersen.

----------------------------

Er det noen som vet noe mer om dette?
Blir det noe dokumentarprogram fra TV2 om Morgan og om Mikel saken før seriestart?

Det er jo nå ikke mange dagene igjen til seriestart så om det blir noe progam så burde det jo blitt annonsert nå. Det stormer jo alltid rundt Morgan og det hadde vært veldig interessant å se hva som faktisk skjedde i denne perioden. TV2 har tidligere vært flinke til å lage slike programmer. Eller er dette utsatt/kanselert pga politiettforskningen som fortsatt pågår?

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 02 apr 07, 12:37
Endret: 02 apr 07, 12:38
TV2 har lenge fulgt ivorianerne som nå spiller for FFK og skal lage en dokumentar om disse. Det er rotet rundt overgangen til Kouadio og Fofana Aftenposten ønsket å lage en sak på ved å trekke paraleller til Mikel-saken. Dette fikk Morgan til å fyre.

Når denne dokumentaren skal sendes er vel fortsatt uvisst.

---------------------------

Ære være Plankebyen

GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06

Lagt til: 02 apr 07, 12:40
Takk for raskt svar. Da hadde jeg (og muligens flere med meg) misforstått artikkelen. Det blir spennende å se programmet når det kommer...

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 02 apr 07, 12:41

For et totalt u-interesant tema.

Mistet vel litt av verdien når overgangen til våre gikk i orden.....synd for de som prøver å ødelegge for FFK da.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
PH er ultras nok for meg.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 02 apr 07, 12:42
Opprinnelig postet av Brukernavn

For et totalt u-interesant tema.

Mistet vel litt av verdien når overgangen til våre gikk i orden.....synd for de som prøver å ødelegge for FFK da.

Den paralellen mener jeg...mistet verdien

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
PH er ultras nok for meg.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 apr 07, 12:46
Endret: 02 apr 07, 12:48
Opprinnelig postet av GoFFK
Er det noen som vet noe mer om dette?

Blir det noe dokumentarprogram fra TV2 om Morgan og om Mikel saken før seriestart?

Jeg tipper Costanza er den mest egnende her inne til å svare på dette, så du får vente på et godt svar fra ham, men jeg forsøker meg likevel.

Slik jeg har forstått det, så har TV2 fulgt ivorianerne til FFK over lang tid. Jeg tror tanken var en dokumentar om fotballakademiet ASEC Mimosa i Elfenbenkysten. Jeg er usikker på om dette arbeidet startet før eller etter overgangen til FFK, men jeg tror faktisk arbeidet med dokumentaren var påbegynt før FFK hentet spillerne.

TV2 skal ha vært og filmet både i Elfenbenkysten og i Norge da ivorianerne kom til landet. Didier Ya Konan er også et produkt fra dette fotballakademiet. Traore er også fra elfenbenkysten, så jeg tipper det blir stoff om disse spillerne også. Kanskje avventer man for å se hvor store suksesser disse spillerne blir i Norge, for så å lage en spin-off rundt suksessen.

Jeg har ingen verdens anelse om når denne dokumentaren skal gå på lufta. Kanskje Costanza vet?

Har du lest forumets retningslinjer?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 apr 07, 21:33
Søndag kl. 1930

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914