Husk meg
Brukernavn
Passord

Snart braker det løs

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 04 apr 07, 17:56
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Helt klart at ny stadion ikke gjør det lettere å vinne borte. Kanskje blir det vanskeligere å vinne hjemme også.

Begrunnelsene for å tippe oss ned er temmelig tynne da. Men jeg synes det ble sagt bra på Bakrommet i går, at det nok er mest usikkerheten om hvor man egentlig har FFK i år som gjør at mange tror vi rykker ned.

Selv om det var den viktigste spilleren i fjør høst som forsvant, er det ganske blindt å mene (som en del eksperter a la Semb) gjør, at FFK har blitt et svakere lag av å selge én spiller og hente inn fem nye. Skulle Brenne bety mer enn Martinsen, Prytz, Fofana, Kouadio og Martyn til sammen? Tullball!  

Og vi har fremdeles den mest rutinerte treneren i TL. Andre får mene hva de vil, jeg tror at rutine betyr en del i dette gamet her. Faktisk tror jeg den største usikkerheten ved RBK og VIF er at de har unge uerfarne trenere som har til gode å vise at de klarer å holde ryggen rak i motgang. Kan godt være de klarer det, men de har til gode å vise det. Så langt har de bare skummet fløte, og det skal bli spennende å se hvor godt de takler presset utover sesongen.

Du skriver fornuftig hele tiden,svært fornøylig lesning

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 04 apr 07, 18:17
Endret: 04 apr 07, 18:17
Snart braker det løs ja, og nervene kommer  snikende. Spenningen stiger, og jeg sitter her å irriterer meg over at seriestarten ikke er før påske. Billetten til LSK kampen ligger i skapet. drakt og skjerf er vasket og gjort klart, stemmen renses etter alle kunstens regler.. Jeg er klar!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Seriestarten nærmer seg....

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 04 apr 07, 21:04

Opprinnelig postet av paco
Du skriver fornuftig hele tiden,svært fornøylig lesning

Er da i godt selskap, i så måte..

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914