FFK best betale er...
I følge VG er John Anders Bjørkøy FFKs best betalte spiller med godt over 1,5 millioner i året inkludert sign-on-fee etter at han skrev under på sin fireårskontrakt. Han er best betalt sammen med Rami. Når det gjelder lønnen til Raymond må han ha full uttelling med bonuser for å runde èn million kroner i årslønn. Terje Høili sier i samme sak at ingen i FFK tjener to millioner eller mer. Jeg tipper det høyeste er 1,5 -1,6.
Som ellers mener at snittet på lønnsbudsjettet til spillerne ligger midt på treet.
Han kommenterer videre om lønnsutvuiklingen er ok?
-Har vi noe valg? Skal vi være med, så har vi ikke det. Vi er inne i den sirkelen og det må skje noe helt spesielt om det skal bli forandring, svarer FFK-investoren.
-Jeg forsøker å være så positiv som mulig. Drives det fornuftig så er sponsorene med. Det er opp til klubben hvor ivrige jeg og folk rundt meg vil være, forsetter Høili.
Betyr det at det ikke drives fornuftig, siden han ikke har bidratt noe særlig i år????
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge VG er John Anders Bjørkøy FFKs best betalte spiller med godt over 1,5 millioner i året inkludert sign-on-fee etter at han skrev under på sin fireårskontrakt. Han er best betalt sammen med Rami.
...
Betyr det at det ikke drives fornuftig, siden han ikke har bidratt noe særlig i år????
Synes nivået på lønn høres fornuftig ut. Bjørkøy tegnet en solid langtidskontrakt og har vokst som spiller - og har vært på landslaget. Rami er svensk landslagskeeper (2. valg for øyeblikket, men allikevel).
Når det gjelder årsaken til at Høili ikke har bidratt noe særlig i år, kan det vel kanskje skyldes at han ønsker å se hvordan klubben klarer å styre seg selv... Hvis han åpner lommeboka hele tiden vil det ikke være behov for skikkelig økonomisk kontroll og styring - nå må klubben klare seg selv.
Dersom det rette investeringsobjektet av en spiller dukker opp, tror jeg Høili er klar til å legge penger på bordet. Det samme dersom det skulle oppstå en uforutsett krise i klubben - men jeg tror ikke han er interessert i helt ukritisk å dytte penger inn i FFK-systemet.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
---------------------------
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914