Husk meg
Brukernavn
Passord

Sjøhage-eller ny offensiv midtbanespiller.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 27 mar 07, 12:51

Sjøhaga virker til å være en veldig spennende spiller, men etter min mening ville det vært bedre å satse en forespeilet overgangssum på 7-10 millioner, på en erstatter for Simen Brenne.  Når West er tilbake vil vi ha følgende alternativer på spissplass: West, Tarik, Fofana, Hoås, Toth, (Gardar og Heavy). Disse gir oss en del spennende og giftige konstellasjoner. Ike noe minus å forsterke angrepsrekka, men vår sentrale midtbane er definitivt i større behov av en solid forsterkning, og vi bør derfor bruke penger på den plassen synes nå jeg.

Hva synes dere?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 mar 07, 12:54
Endret: 27 mar 07, 12:56
Jeg er enig med deg.

Ville prioritert midlene inn på en sentral midtbanespiller som utfyller Bjørkøy. Og deretter faktisk både høyre midtbane og høyreback før en ny spiss - dersom klubben ikke av en eller annen merkelig grunn skulle komme over et fantastisk tilbud på en fantastisk god spiss som av en eller annen grunn vil til FFK.

Men en midtbanespiller som vet hvor målet står og går rett inn på laget - ja, takk.

Vi er jo overbefolket med spisser allerede. Sjöhage er vel en typisk bakromsspiss. Der har vi allerede Tarik, Fofana og West.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 27 mar 07, 16:28
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg er enig med deg.

Ville prioritert midlene inn på en sentral midtbanespiller som utfyller Bjørkøy. Og deretter faktisk både høyre midtbane og høyreback før en ny spiss - dersom klubben ikke av en eller annen merkelig grunn skulle komme over et fantastisk tilbud på en fantastisk god spiss som av en eller annen grunn vil til FFK.

Men en midtbanespiller som vet hvor målet står og går rett inn på laget - ja, takk.

Vi er jo overbefolket med spisser allerede. Sjöhage er vel en typisk bakromsspiss. Der har vi allerede Tarik, Fofana og West.
Vi får se på cacic

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 27 mar 07, 19:32
Ja Takk. Begge 2!!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 27 mar 07, 20:03

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg er enig med deg.

Vi får se på cacic

Et det jeg har fått med meg, var FFK sånn passe fornøyd med Cacic, så det betyr det vel at de ikke går for han.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 27 mar 07, 20:08
Endret: 27 mar 07, 23:17
Opprinnelig postet av Patrioten

Et det jeg har fått med meg, var FFK sånn passe fornøyd med Cacic, så det betyr det vel at de ikke går for han.

Ja da begynner de og få dårlig tid,har Høili spyttet inn penger så må de nå kjøpe en spiller de vet hva står for.De rekker jo ikke fler på prøvespill.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 28 mar 07, 00:29
Uten at jeg har sett ham, så fikk jeg inntrykk av at Palmi Rafn Palmasson var lovende. Hvis de ikke har funnet noen bedre vil han kanskje ikke gjøre noen skade?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 mar 07, 07:40

FFK fortsatt på spillerjakt.

Anders Grønhagen ønsker seg et par klassespillere, hvis det finnes penger til det.

Og det gjør det vel, vi har vel investorpoolen, eller finnes den ikke lenger?

www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article948810.ece

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914