Sandefjord - FFK
---------------------------
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av TothNR1
suvernent..Spesielt at det er Fofana, lover godt for FFK nå.. kjanskje skytt gull fugl?Kansje?
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av TothNR1
suvernent..Spesielt at det er Fofana, lover godt for FFK nå.. kjanskje skytt gull fugl?Kansje?
Jeg har ikke sett han personelig så jeg velger å ikke si for mye..;D
CUPVINNER 06
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
prytz er heller ikke alvorlig skadet.
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Fofana har nå i snitt 2 mål pr kamp eller noe :) det er bra..
2 mål på 2 kamper er 1 i snitt, men også skremmende bra for en som bare har trent med FFK i et par uker...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
i minutter til nå :) men tenker det kommer ett til av Fofana i andre omgang jeg...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
TV2 til Tjøllingbanen - 26.03.2007 |
Tirsdag ettermiddag klokka 16.00 stiller fjorårets cupfinalister Sandefjord og Fredrikstad opp mot hverandre igjen – denne gang til treningskamp på Løveskogen i Tjølling; også kalt Tjøllingbanen. Kampen blir en treningskamp også for TV2, som kommer med fullt utstyr – stor TV-buss med regirom og 6 kameraer plassert rundt banen. De skal trene opp nye folk i TV-produksjon av fotball og har valgt seg Tjøllingbanen. |
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
TV2 til Tjøllingbanen
- 26.03.2007
Tirsdag ettermiddag klokka 16.00 stiller fjorårets cupfinalister Sandefjord og Fredrikstad opp mot hverandre igjen – denne gang til treningskamp på Løveskogen i Tjølling; også kalt Tjøllingbanen. Kampen blir en treningskamp også for TV2, som kommer med fullt utstyr – stor TV-buss med regirom og 6 kameraer plassert rundt banen. De skal trene opp nye folk i TV-produksjon av fotball og har valgt seg Tjøllingbanen.
Kampen blir ikke sendt på lufta, men klubbene får en DVD av kampen etterpå. Produsent for kampen blir TV2s sjefsprodusent for fotball, Jens Cornelius Knudsen
Da kunne de vel svingene meg vist kampen på nettet eller no!!
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Blir sikkert noe på sporten idag. To nedrykks kandidater i treningskamp. Cacic ut ja. Neppe kontrakt
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914