Terje Høili: Vurderer flere kjøp.
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Var nok ikke bare løse rykter på internett, sjekk denne, søk på hoås på denne siden dere.
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Derry_City_F.C.
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 30 mar 07, 22:15
Endret: 30 mar 07, 22:16
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Opprinnelig postet av wergis
Rykter flommer rundt for tiden.. Jeg selv hørte ikveld at Høili skal ha spøtta inn disse 10mill som skal brukes på en spiller fra Tyskland(?) Vet ikke selv om jeg skal tru..
Hvis vi snakker om Tyskland,så tipper jeg det er Alexander Farnerud i Stuttgart.(Vi har jo en svensk trener he he he) Han har fått lite spilletid der.Han er en offensiv midtbanespiller med landskamper for Sverige.
FFk ser riktignok på en spiller, men han er dessverre ikke av den kaliber dere trur.
Trur de færreste her på forumet har hørt om han før.
Alexander Farnerud, VfB Stuttgart, 5/0
Har också en tråkig tillvaro i Tyskland. Fanns inte med i truppen i helgens match.
Opprinnelig postet av Tiger
Ikke håp for mye gutter, dere vil bare bli skuffet.
FFk ser riktignok på en spiller, men han er dessverre ikke av den kaliber dere trur.
Hvis FFK har ca 10 mill. å handle for og skal ha en spiller som går rett inn på laget,da tror jeg ikke vi blir så skuffet hvis det kommer en slik spiller.
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av benksliter`n
Ikke håp for mye gutter, dere vil bare bli skuffet.
Hvis FFK har ca 10 mill. å handle for og skal ha en spiller som går rett inn på laget,da tror jeg ikke vi blir så skuffet hvis det kommer en slik spiller.
hehe...hvor har du lest eller hørt om 10 mill....
Trur mange lever i en fantasiverden her.
Opprinnelig postet av GurrBass
Skulle vel tro at Farnerud hadde en større prislapp en 10 mill??
Ikke sikkert det. Han er ikke i kamptroppen til Sturtgart engang og heller ikke i det Svenske landslaget for øyeblikket. Han var kanskje verdt 20-30 mill på det beste,men tipper verdien har synkt en del nå.
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 30 mar 07, 23:45
Endret: 30 mar 07, 23:47
hehe...hvor har du lest eller hørt om 10 mill....
Trur mange lever i en fantasiverden her.
Hvis du ønsker å kjøpe Joakim Sjøhage fra Elfsborg,så bør du ha en slik sum i lommeboka de. Synd at han ville fortsette i Elfsborg di.
Skulle vel tro at Farnerud hadde en større prislapp en 10 mill??Ikke sikkert det. Han er ikke i kamptroppen til Sturtgart engang og heller ikke i det Svenske landslaget for øyeblikket. Han var kanskje verdt 20-30 mill på det beste,men tipper verdien har synkt en del nå.
Vil uansett tippe at han er priset høyere enn 10mill for det.. Så der overbeviste du ikke meg,benkesliter`n hehe..
Siden han fortsatt er ung,har hatt landslagskamper og har spilt noen år i utlandet så tviler jeg sterkt på at Norge of FFK er no attraktivt for Farnerud.. Desverre!!
Men det går også rykter om en irsk spiller.. Kan det være han som de prøvde seg på i fjor?? Stephen Ward??
Skulle vel tro at Farnerud hadde en større prislapp en 10 mill??Ikke sikkert det. Han er ikke i kamptroppen til Sturtgart engang og heller ikke i det Svenske landslaget for øyeblikket. Han var kanskje verdt 20-30 mill på det beste,men tipper verdien har synkt en del nå.
Vil uansett tippe at han er priset høyere enn 10mill for det.. Så der overbeviste du ikke meg,benkesliter`n hehe..
Siden han fortsatt er ung,har hatt landslagskamper og har spilt noen år i utlandet så tviler jeg sterkt på at Norge of FFK er no attraktivt for Farnerud.. Desverre!!
Men det går også rykter om en irsk spiller.. Kan det være han som de prøvde seg på i fjor?? Stephen Ward??
Han gikk til Wolves...tror jeg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914