Bjørkøy eller Gerrbrand kaptein
FFKs nyansatte trener Anders Grönhagen har ikke avgjort hvem som blir ny kaptein. Valget står trolig mellom fjorårets kaptein John Anders Bjørkøy og svensken Patrick Gerrbrand.
Hva tenker folk?
---------------------------
Ære være Plankebyen
Jeg går vel ut i fra at det er Bjørkøy som blir kaptein.
Gerrbrandt hadde jeg aldri trodd skulle være et kapteinsemne.. jeg ser for meg Gerrbrandt som en stille og rolig type om mest mulig holder kjeft.. Men det er det jeg har fått for meg...
Vil helst fortsette med Bjørkøy jeg da..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Opprinnelig postet av Shadar
Hva om Grønhagen er enig med vpn-podcast #9 og vurderer Piroija på benken?
Ja, han kan jo prøve seg
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Shadar
Hva om Grønhagen er enig med vpn-podcast #9 og vurderer Piroija på benken?
Ja, han kan jo prøve seg
Hehe.. Samme sier jeg. Navnet Piroija kommer opprinnelig fra latin og betyr "helten blant heltene, og en jævel på hodet".
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Per Egil
Årets kapteiner i Tippeligaen
FFKs nyansatte trener Anders Grönhagen har ikke avgjort hvem som blir ny kaptein. Valget står trolig mellom fjorårets kaptein John Anders Bjørkøy og svensken Patrick Gerrbrand.
Hva tenker folk?
He? Enten så er det en skrivefeil, april-spøk (en dog tidlig) eller så er dette en drøm.
Mulig han er god nok, men det har ikke jeg sett...
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Gi meg den jævla billetten nå !
Jeg blir skuffa hvis ikke bjørkøy blir kaptein az. Tror dere han blir deppa hvis han ikke får være kaptein
CUPVINNER 06
MOD: Slettet mange doble innlegg
CUPVINNER 06
Må si at min stemme går til Gerbrant. En kaptein må kunne gi lyd fra seg.
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av TothNR1
Shit, hva skjedde nå æ?sorry guttær, vakke meninga, vet ikke hva som skjedde, Men Syns Rami burde heller bli kaptein enn gerrbrand
Det som skjedde,var nok spam fra din side
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av T.Olsen
Nice one, Toth-fan
Så derfor mener du Gerrbrandt skal bli kaptein..Jeg har nesten aldri hørt eller sett han gjøre noe ut av seg på eller utenfor banen som tilsier at han gir mye "lyd" fra seg!!!
Ny stadion, og ny tippeligasesong, 2007! =)
Opprinnelig postet av Anne_ffk
Bjørkøy må jo være kaptein...! Og hvis det skal byttes, så hadde jeg ikke sett for meg Gerrbrandt?
Husk Anders og Patrick snakker samme språket, kanskje Rami hadde vært et bedre kapteinsemne, han snakker jo samme språket han også, hi,hi.
Opprinnelig postet av T.Olsen
Nice one, Toth-fan
Så derfor mener du Gerrbrandt skal bli kaptein..Jeg har nesten aldri hørt eller sett han gjøre noe ut av seg på eller utenfor banen som tilsier at han gir mye "lyd" fra seg!!!
Neivel, men det har jeg.
De er begge gode ledertyper, jeg mener Gerrbrandt er noe bedre.
En kaptein skal være tøff, og skal tørre å si ifra, der mener jeg Gerrbrandt er bedre enn Bjørkøy.
Men så er det jo dette med spilletid, da. "Grönis" kan jo ikke akkurat velge ut Gerrbrandt som kaptein om han skal kjøre Vidar og Raijo. Personlig håper jeg på Patrick og Raijo, men det er en annen sak.
"En leder skal være smart, ansvarsfull, og ikke minst tøff."
FFK, i 50 mot toppen.
Gerrbrandt hadde jeg aldri trodd skulle være et kapteinsemne.. jeg ser for meg Gerrbrandt som en stille og rolig type om mest mulig holder kjeft.. Men det er det jeg har fått for meg...
Kan man ikke bruke samme beskrivelse om Bjørkøy...?
Ser ikke helt hvorfor vi skal bytte kaptein, selv om Bjørkøy langt fra er noe typisk kapteinsemne. Ser egentlig for meg Shaaban i den rollen. Han er rutinert og tør å si meninga si.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Patrioten
Husk Anders og Patrick snakker samme språket, kanskje Rami hadde vært et bedre kapteinsemne, han snakker jo samme språket han også, hi,hi.
Jeg håper på bjørkøy jeg, men mener at hvis det skal byttes bør Shaaban, for det første så har han jo den personligheten han har....og for det andre snakker han jo flere språk, blant annet finsk, det er jo et stort pluss
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av Olavesen
Er det et stort pluss om kapteinen vår kan snakke finsk!?
Er jo en fordel at kapteinen kan snakke språket til de fleste spillerne å stallen, nå har jo vi to spillere fra finland
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av Holters
Kan man ikke bruke samme beskrivelse om Bjørkøy...?
Ser ikke helt hvorfor vi skal bytte kaptein, selv om Bjørkøy langt fra er noe typisk kapteinsemne. Ser egentlig for meg Shaaban i den rollen. Han er rutinert og tør å si meninga si.
Man kan vel si det om han.. Men nå har han allerede vært kaptein for laget og alle vet da hvordan han bærer dette kapteinsbindet, og jeg mener hvertfall han har gjort det på en meget god måte.. En perfekt front figur for FFK..
For min del kunne jeg sett Kvisvik hvis vi skulle gått på hvem som er mest frittalende, men han kan til tider bli litt av den barnslige typenpå banen. Derfor har jeg Shaaban som en goood nr. to etter Bjørkøy.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Bjørkøy vokste utvilsomt med oppgavene det innebar å ha kapteinsbindet. Kan ikke forstå hvorfor det skal være noen grunn til å forandre på det. Shaaban er og blir en ledertype med stor autoritet med eller uten kapteinsbindet......
Her synes jeg bedreviteren har et godt poeng. Ettersom Bjørkøy faktisk vokste i prestasjonene etter at han fikk kapteinsbindet, så bør han også beholde det. Vi tar vel ikke sjansen på at han skal bli dårligere hvis vi tar det fra ham?
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Bjørkøy vokste utvilsomt med oppgavene det innebar å ha kapteinsbindet. Kan ikke forstå hvorfor det skal være noen grunn til å forandre på det. Shaaban er og blir en ledertype med stor autoritet med eller uten kapteinsbindet......
Er vel heller ingen her som har stått som trener på sidelinjen under kamp og gitt instruksjoner til spillerne/kapteinen! Sann sett er det ingen her som noe som helst grunnlag for å ha meninger om dette. Alt handler om effektiv kommunikasjon og Grønhagen velger selvsakt den han mener er best egnet til å forstå og ta imot hans budskap og gi det riktig og effektivt videre til de andre på banen i kampens hete. Derfor vil han også bruke de neste treningskampene på å vurdere hvem som fungerer best i rollen.
Opprinnelig postet av Kent
Er vel heller ingen her som har stått som trener på sidelinjen under kamp og gitt instruksjoner til spillerne/kapteinen! Sann sett er det ingen her som noe som helst grunnlag for å ha meninger om dette. Alt handler om effektiv kommunikasjon og Grønhagen velger selvsakt den han mener er best egnet til å forstå og ta imot hans budskap og gi det riktig og effektivt videre til de andre på banen i kampens hete. Derfor vil han også bruke de neste treningskampene på å vurdere hvem som fungerer best i rollen.
Amen.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914