FFK - Hønefoss
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Og der scora jaggu meg Fofana.
2-0 :D
FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007
Fofana får veldig gode skussmål av Sparre Enger (FB) på Radio Fredrikstad nå.
FFK, i 50 mot toppen.
"Nydelig spill av Fofane og Kouadio, sist nevnte legger ballen igjen til Toth som kommer på løp å kliner ballen i mål. Nydelig FFK spill"
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Toth
Bjørn Jervell Hansen
Fra ringblad.no
Ære være Plankebyen
Mål til Fredrikstad 3-0 Mihaly Tóth
Nydelig spill av Fofane og Kouadio, sist nevnte legger ballen igjen til Toth som kommer på løp å kliner ballen i mål. Nydelig FFK spill.---------------------------
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av bjervell
Må si at den liveoppdateringa de serverer på ringblad.no er noe f-b bør vurdere å bli med på!
hvis ikke jeg tar helt feil så jobber Marius Raae i Demokraten...
demokraten.no/fotball/live/
Må si Demokraten.no (a-pressen?) gjør det noe bedre på denne biten enn f-b.no
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Nå skal det sies at disse ivorianerne ikke gjorde mye mere enn de måla.. Men som kjent så er det mål som teller i fotball
Nå skal jeg ikke være så negativ for jeg venta ikke mere av de i den første kampen for Fredrikstad..
Koaudio spilte forøvrig venstre midtbane noe han til dels greide ok, men hang litt etter noen ganger.
Gleder meg tel sesongstart
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Opprinnelig postet av Shadar
Noen som faktisk var på kampen og som har kommet tilbake og kan fortelle om hvordan Fofana og Koaudio var, en litt mer utfyllende rapport ?
Var på kampen. Fofana imponerte meg helt i senk. Vanvittig teknisk, hurtig og klok i alt han gjorde. Ventet han ville score om han bare fikk én mulighet - og det gjorde han. Har ingenting negativt å si, helt Edu-klasse.
Kouadio viste at han manglet hurtighet, men han tar det godt igjen med vanvittig dribleferdighet. Fant kanskje ikke rollen sin i laget like imponerende fort som Fofana, men han kommer utvilsomt til å gjøre nytte for seg han også. De to sammen vil gjøre livet surt for mangt et TL-forsvar, den saken er sikker.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914