Ny aristokraten butikk og billetter til første kampen på stadion.
Virker nesten som det er det eneste stedet man kan kjøpe enkeltbilletter til første kampen, finner ikke noe info noe sted. Kan noen være så snill å fortelle meg at dette ikke stemmer. Jeg vil ha billetter til denne kampen, begynner å bli litt stressa av mangel på informasjon om billetter. For oss som ikke kan dra til Fredrikstad for å kjøpe billetter blir det litt urettferdig om dette er eneste muligheten. Forøvrig må jeg si at plasseringen av ny aristokraten butikk er veldig fin, gleder meg til å se nye klær og effekter.
---------------------------
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Viss du har råd og mulighet så kjøp sessong kort!
da er du sikra.
Ja,kjøp sesongkort. Tipper det blir mye stress før hver kamp,for å få tak i gode billetter i hver kamp. Kan også bli vanskelig å få kjøpt hvis du er sent ute. Tipper på minst 5-6 kamper blir utsolgt.
Går an å kjøpe sesongkort,og få 6 mnd betalingsutsettelse også. Tror det koster mellom 300-400 kr i gebyr,som du kan trekke fra på skatten.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
math
Opprinnelig postet av Pelle
Jeg sendte en forespørsel til klubben for en uke siden med spørsmål om billettsalget til hjemmekampene. Blir det mulig å kjøpe billetter på nett som tidligere for oss som bor utenbys, og når legge billettene til første hjemmekamp ut. Fortsatt intet svar, og det synes jeg er svakt...
Biletter til første hjemmekamp legges ut 31 mars. Ang bestilling over internett, prøv å send en PM til Jaran Berg her på forumet. Han jobber i Aristokraten...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!
Opprinnelig postet av Bob Page
Jeg sendte en forespørsel til klubben for en uke siden med spørsmål om billettsalget til hjemmekampene. Blir det mulig å kjøpe billetter på nett som tidligere for oss som bor utenbys, og når legge billettene til første hjemmekamp ut. Fortsatt intet svar, og det synes jeg er svakt...Biletter til første hjemmekamp legges ut 31 mars. Ang bestilling over internett, prøv å send en PM til Jaran Berg her på forumet. Han jobber i Aristokraten...
Det skal ikke være sånn at man er nødt for å sende PM på et forum til en som jobber for Aristokraten for å få svar på et så grunnleggende spørsmål. Dette er rett og slett uprofesjonelt av Aristokraten. Et inntrykk jeg dessverre har hatt en stund. Nettsiden gir et slett inntrykk og er dårlig oppdatert. Det svares ikke (evt. veldig sent) på henvendelser pr. e-post og telefonnummeret de står oppført med på nettsiden er ikke i bruk. Det er derfor nærmest umulig for alle oss som bor utenbys å komme i kontakt med Aristokraten. Selv måtte jeg grave og lete lenge før jeg til slutt måtte ringe Torvbyen (som heller ikke var lett å få tak i) for å få telefonnummeret.
Og jeg tar det faktisk som en selvfølge at det legges ut billetter til salg på internett - billettservice.no - til enkeltkampene samtidig som det legges ut for salg i Aristokraten. Det ble vel også gjort i fjor? Sesongkort burde for øvrig også kunne kjøpes via internett.
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg sendte en forespørsel til klubben for en uke siden med spørsmål om billettsalget til hjemmekampene. Blir det mulig å kjøpe billetter på nett som tidligere for oss som bor utenbys, og når legge billettene til første hjemmekamp ut. Fortsatt intet svar, og det synes jeg er svakt...Biletter til første hjemmekamp legges ut 31 mars. Ang bestilling over internett, prøv å send en PM til Jaran Berg her på forumet. Han jobber i Aristokraten...
Det skal ikke være sånn at man er nødt for å sende PM på et forum til en som jobber for Aristokraten for å få svar på et så grunnleggende spørsmål. Dette er rett og slett uprofesjonelt av Aristokraten. Et inntrykk jeg dessverre har hatt en stund. Nettsiden gir et slett inntrykk og er dårlig oppdatert. Det svares ikke (evt. veldig sent) på henvendelser pr. e-post og telefonnummeret de står oppført med på nettsiden er ikke i bruk. Det er derfor nærmest umulig for alle oss som bor utenbys å komme i kontakt med Aristokraten. Selv måtte jeg grave og lete lenge før jeg til slutt måtte ringe Torvbyen (som heller ikke var lett å få tak i) for å få telefonnummeret.
Selvfølgelig burde det være en selvfølge å få svar direkte fra Aristokraten. Syns også at nettsidene dems er utrolig dårlige....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
Bite my shiny metal ASS!
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 17 mar 07, 15:48
Endret: 17 mar 07, 19:07
Selvfølgelig burde det være en selvfølge å få svar direkte fra Aristokraten. Syns også at nettsidene dems er utrolig dårlige....
Dette er nok en av grunnene til at FFK ikke har klart å selge alt for mange sesongkort etter det største salget i starten. For dårlig nettsider og markedsføring. Her ligger FFK i adecco-ligaen enda.
Mod: Fjernet unødvendig sitering
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
---
----
----
Bite my shiny metal ASS!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914