Husk meg
Brukernavn
Passord

Puhh... Ivar Hoff tipper FFK på nedrykk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 12 mar 07, 13:35

Nok en gang tipper Ivar Hoff rødbuksene rett ned. Da vet jo alle at vi klarer oss!

www.fxt.no/tippeligaen/start/article929753.ece

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 mar 07, 13:37
Han tippet oss på kvalik. Sandefjord og Start (!) på direkte nedrykk. Dette var på TV 2 Zebra i helga (Sport & Spill).

Begrunnelsene var ikke all verden... stort sett tapet av Eggen og Brenne som ble nevnt.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 12 mar 07, 14:17
Tror ganske sikkert vi må belage oss på å bli tippet mellom 9 - 12 plass.......... Eggen og Brenne er jo to store grunner det som kommer til å gå igjen.........

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 12 mar 07, 14:38

Vet ikke om savnet etter Eggen vil være der, men derimot brenne, det er en meget god grunn til at vi skal ligge nedi sumpa i år også.

Beholdt brenne og fått en spiss som slo til, da kunne vi ha håpet på 7 plass og oppover

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 12 mar 07, 14:53
Endret: 12 mar 07, 15:45
Vis påstanden om tapet av Eggen og Brenne skal være god nok til og sette FFK på en plass i nedrykkskampen vil jeg gjerne komme med ett kort motargument.

Tapet av Eggen: Eggen som trener har vist at han er en trener uten de største taktiske egenskapene, mange baklengsmål samt få poeng på bortebane. Altså ikke ett tap som trener. Med en mer kynisk trener, færre baklengs og muligheten for flere poeng på nortebane.

Tapet av Brenne: En offansiv midtbanespiller med god teknikk og med en uredd innstilling i den offansive delen av spillet, skårer endel mål. Men som en spiller i den defansive delen av spillet er han en rett og slett en fare, mange unødvendige balltap i gjennvinnigsfasen har skapt flere bakengsmål. Simens arbeidskapasitet kan mange si er ett tap for laget, men jeg vil hevde at det er flere av spillerne på laget idag som har like mye og gå på.

Altså min konklusjon på FFK tap av Eggen og Brenne faktisk kan komme til og ha en positiv forløsende virkning, både på færre baklengsmål og på att flere spillere vil ta ansvar. Men selvføgelig så er det leit følelsesmessig og miste de to, men av sportselige hensyn
 så tror jeg ikke tapet er for stort.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 12 mar 07, 14:58
Endret: 12 mar 07, 15:45
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Vis påstanden om tapet av Eggen og Brenne skal være god nok til og sette FFK på en plass i nedrykkskampen vil jeg gjerne komme med ett kort motargument.

Tapet av Eggen: Eggen som trener har vist at han er en trener uten de største taktiske egenskapene, mange baklengsmål samt få poeng på bortebane. Altså ikke ett tap som trener. Med en mer kynisk trener, færre baklengs og muligheten for flere poeng på nortebane.

Tapet av Brenne: En offansiv midtbanespiller med god teknikk og med en uredd innstilling i den offansive delen av spillet, skårer endel mål. Men som en spiller i den defansive delen av spillet er han en rett og slett en fare, mange unødvendige balltap i gjennvinnigsfasen har skapt flere bakengsmål. Simens arbeidskapasitet kan mange si er ett tap for laget, men jeg vil hevde at det er flere av spillerne på laget idag som har like mye og gå på.

Altså min konklusjon på FFK tap av Eggen og Brenne faktisk kan komme til og ha en positiv forløsende virkning, både på færre baklengsmål og på att flere spillere vil ta ansvar. Men selvføgelig så er det leit følelsesmessig og miste de to, men av sportselige
hensyn så tror jeg ikke tapet er for stort.
Delte meninger her.Jeg mener Grönhagen vil vise seg og være en bedre trener enn Eggen.Jeg mener Fofana og Konan er mye større forsterkninger enn tapet av Brenne,etter og ha sett de på trening i dag,ohh herregud for noen fotballspillere.I tilegg så er vi garantert styrket bakover.Men gled dere til og se våre Ivorianere i aksjon.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 12 mar 07, 15:23
Må si jeg gleder meg til å se ivorianerene. Så håper jeg virkelig alle godordene stemmer, noe som vil være veldig viktig. Skulle gjerne gjerne sett at det var en treningskamp førstkommende helg.........

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 12 mar 07, 15:25

Høres flott ut paco !

Har snakket med flere som har sett de, og de er også imponert.

Ang Grönnis:  nå kommer snart scoobydoo gjengen å drar av maska på`n...hvem har vi under? vår alles kjære Drillo. (som vi ikke likte spillestilen til)

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Gi meg den jævla billetten nå !

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 12 mar 07, 15:31
Ivar Hoff kan gå å legge seg! Hvor får man kjøpt den pinsen med bilde av Ivar Hoff med kryss over? Skal med stolthet bære den på hver kamp.

Dette blir som min bestefar sa:
Ikke hør på Ivar Hoff, nesten bedre å høre en hund si: VOFF

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 12 mar 07, 15:35
Opprinnelig postet av Brukernavn

Høres flott ut paco !

Har snakket med flere som har sett de, og de er også imponert.

Ang Grönnis:  nå kommer snart scoobydoo gjengen å drar av maska på`n...hvem har vi under? vår alles kjære Drillo. (som vi ikke likte spillestilen til)

Når det gjelder Ivory Boys så har jeg store forventninger. Er dessverre enig med deg når det gjelder Grønhagen. At paco tror han er en bedre trener enn Eggen er jo lov... Selv om en her inne meget treffende sa: "Tro kan man gjøre i kjerka".

RednWhite

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 12 mar 07, 15:57

Altså min konklusjon på FFK tap av Eggen og Brenne faktisk kan komme til og ha en positiv forløsende virkning, både på færre baklengsmål og på att flere spillere vil ta ansvar. Men selvføgelig så er det leit følelsesmessig og miste de to, men av sportselige hensyn
 så tror jeg ikke tapet er for stort.

Jeg har faktisk tenkt litt av den samme tanken,om bortgangen til Eggen og Brenne. Men det vil selvsagt alltid være plusser og minuser med alle. Hvis våres Ivorianere går rett inn i første-11 og imponerer like mye som RBK sine Ivorianere ,så tror jeg Eggen og Brenne fort blir glemt

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 12 mar 07, 16:36
Jeg vil nesten si at FFK har klart seg i TL på tross av en pga Eggen og Brenne.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 12 mar 07, 16:51

Uten en Simen i praktslag både den ene og den andre Høstsesongen hadde selvfølgelig FFK vært i adeccoligaen nå. Synes det er ganske fantastisk å si at FFK har klart seg til tross for en spiller som var sist eller nest sist på 40% av scoringene i fjor. Og ja han la også ned en formidabel jobb defensivt.......

Selvom han ikke er i FFK lenger behøver man ikke totalt miste gangsynet......

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 12 mar 07, 16:55
Hvem skal så ta ansvaret for det? Eggen eller?

Det er jo Eggens feil at han gjør seg så totalt avhengig av formspillere.. Av de 3 sesongene han var i FFK så spillte han flere dårlige kamper en bra kamper.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 12 mar 07, 16:57

Det er jo Eggens feil at han gjør seg så totalt avhengig av formspillere.. Av de 3 sesongene han var i FFK så spillte han flere dårlige kamper en bra kamper.

Da har ikke vi sett samme kamper..... Totalt avhengig av formspillere??? Ja, selvfølgelig har FFK vært avhengig av formspillere.....

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 12 mar 07, 19:28
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Da har ikke vi sett samme kamper..... Totalt avhengig av formspillere??? Ja, selvfølgelig har FFK vært avhengig av formspillere.....

Vil se den treneren som ikke bruker formspillere.... Du er jo helt på jordet Ebenfalk2. Hvem ville du ha brukt? Klippekort-metoden (=den som var med i første kampen kan ikke byttes uansett om andre er i bedre form)?

Når det gjelder Simen Brenne så går han inn i første-elveren på et hvilket som helst Tippeligalag, og når han er på sitt beste er han MEGET god.

RednWhite

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 12 mar 07, 21:38
Endret: 12 mar 07, 21:40

Greit at det finnes delte meninger, men herregud la oss slippe slike påstander, du latterliggjør ingen andre enn deg selv.

Det er ikke uten grunn at Lsk betalte 7 mill for Simen, de visste hva de fikk. Det er heller ikke uten grunn at mange mener Simen burde debutert på landslaget for lenge siden. Eggens merittliste, og at FFK i fjor under hans ledelse gjorde sin  beste sesong på noen og 40 år, taler vel også for seg selv.

Rød.... hvit... og patriot!

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 13 mar 07, 10:39
Det morsomme her er jo svarene til Starts assistentrener:

"- Vi kan ikke bry oss om hva mannen på gata sier. Ivar Hoff er sikkert en grei kar, men jeg er usikker på hvor god peiling han har, sier Wiggen til Nettavisen.

- Hvordan reagerer du på at Start blir tippet på sisteplass?

- Reagerer ikke
- Jeg reagerer ingenting, for å si det sånn. Vi kan ikke forholde oss til hva vanlige folk tipper. Vi må ha fokus på å trene, svarer Wiggen."

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 mar 07, 11:31
Opprinnelig postet av paco
Jeg mener Fofana og Konan er mye større forsterkninger enn tapet av Brenne.

Jeg håper da inderlig at to spillere inn er enn større forsterkning enn tapet av én. Ville vært trist dersom FFK ble bedre enn tidligere ved å miste en spiller.

Har du lest forumets retningslinjer?

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 13 mar 07, 18:34

Og så var alt ved det gamle igjen!!!! Hvordan skal man få stoppet munnen på Ivar Hoff??????

Men, vi har jo en tendens til å klare oss på tross av hans heller dystre spådommer. Han er ihvertfall ingen god spåman.

Uansett, nå er det ikke lenge til det hele starter opp igjen. Håper det er andre som gleder seg også?!!   

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914