Husk meg
Brukernavn
Passord

Juniorlaget sesongen 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 mar 07, 13:16
Jeg tenkte vi kunne ha en egen tråd for juniorlaget hvor vi kan rapportere om kamper med resultater osv. gjennom hele sesongen.

Seriestart er faktisk allerede i morgen, lørdag 10. mars, og det er bortekamp mot Lyn. Kampen skal spilles på Kringsjå kunstgressbane i Oslo, så om noen av dere f.eks. bor på Kringsjå eller Fjellbirkeland studentby er det jo bare noen meter unna. Kampstart er kl. 1400. Hvis noen leser dette og har tenkt seg på kampen, så si gjerne i fra om du er interessert i å skrive noen ord for ffksupporter.net. Det gjelder for øvrig alle kamper gjennom hele sesongen. Vi har et av landets beste juniorlag, så hadde vært morsomt med litt mer fokus på klubbens talenter.

Angående kampen mot Lyn så uttrykker Glenn Rostad litt bekymring i og med at man skal møte et av de desidert beste juniorlagene i Norge, og i tillegg er de beste FFK-juniorene på La Manga. Håper likevel at FFK har såpass bred juniorstall og at noen andre tar ansvar slik at de ikke blir feid av banen. Viktig med en god start på sesongen.

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03

Lagt til: 09 mar 07, 15:11

Hadde egentlig tenkt meg inn imorgen, men må desverre jobbe...

Håper det er noen som blir med på jr.kamper utover:-)

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 09 mar 07, 15:14
Blir nok noen morsomme kamper ut i mai, er jo mange som er russ.

Dette blir som en bekjent av min far sier:
Glasset er ikke fullt før det renner over.

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 mar 07, 16:30
Ifølge lyn.no så vant Lyn kampen med 3-1 etter at FFK gikk opp i ledelsen allerede i kampens første minutt. Kanskje ikke så veldig overraskende at det ble tap... I teorien kunne jo FFK stilt med Lasse Staw, Christian Halvorsen, Agim Shabani, Martin Elvestad og Tarik Elyounoussi. Da kunne det nok sett annerledes ut, men 1-3 borte mot Lyn er uansett ikke direkte avskrekkende. Lyn er blant de absolutt beste juniorlagene.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 10 mar 07, 17:03
Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge lyn.no så vant Lyn kampen med 3-1 etter at FFK gikk opp i ledelsen allerede i kampens første minutt. Kanskje ikke så veldig overraskende at det ble tap... I teorien kunne jo FFK stilt med Lasse Staw, Christian Halvorsen, Agim Shabani, Martin Elvestad og Tarik Elyounoussi. Da kunne det nok sett annerledes ut, men 1-3 borte mot Lyn er uansett ikke direkte avskrekkende. Lyn er blant de absolutt beste juniorlagene.

Tarik kommer vel ikke til å spille så mye på jr. i år regner jeg med.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 mar 07, 17:05
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Selvsagt kommer han ikke til å gjøre det. Han gjorde ikke det i fjor heller. Det samme gjelder Staw og i år også Elvestad og Shabani siden alle disse fire nå er fullverdige medlemmer av a-stallen. Hvis de ikke spiller for a-laget, vil de nok spille for B-laget i 2. div. Ikke for juniorlaget. Det jeg skrev var at de teoretisk kunne spille kampen siden alle fortsatt holder junioralder.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 10 mar 07, 17:11
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Selvsagt kommer han ikke til å gjøre det. Han gjorde ikke det i fjor heller. Det samme gjelder Staw og i år også Elvestad og Shabani siden alle disse fire nå er fullverdige medlemmer av a-stallen. Hvis de ikke spiller for a-laget, vil de nok spille for B-laget i 2. div. Ikke for juniorlaget. Det jeg skrev var at de teoretisk kunne spille kampen siden alle fortsatt holder junioralder.

Derfor synes jeg ikke vi skal ta med disse når jr. våre skal spille kamper. Jeg tror nok juniorene våre kommer til å slite betraktelig mer i år. Jeg tipper de havner midt på tabellen, og da er vi brått ikke blant landets beste lenger.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 16 mar 07, 19:10
Håper noen kan komme med et lite referat fra juniorkampen FFK-IFK Gøteborg i Østfoldhallen?

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 16 mar 07, 23:40
Opprinnelig postet av benksliter`n
Håper noen kan komme med et lite referat fra juniorkampen FFK-IFK Gøteborg i Østfoldhallen?

Litt sent nå, FFK vant 1-0, målscorer Christian Halvorsen..
Men du var vel klar over det fra før nå

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 17 mar 07, 14:56

Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av benksliter`n

Litt sent nå, FFK vant 1-0, målscorer Christian Halvorsen..
Men du var vel klar over det fra før nå

Ok det  

Her er for øvrig video klipp fra kampen og intervju av Halvorsen.

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 07, 00:47
FFK Jr gikk idag til topps i Nordic Cup etter å ha slått Stabæk 3-0. 

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 10 mar 07, 17:07

Du glemte Fofana og Kouadio. De har vel snart arbeidstillatelse i boks. De er jo fortsatt juniorspillere.Litt av noen juniorspillere vi har.  

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914