Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami til Anderlechts?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 04 mar 07, 11:29
Endret: 04 mar 07, 11:29

. Den tidligere Anderlechts-proffen Pär Zetterberg avtaler et møte med sin landsmann. Han jobber nå for den belgiske storklubben.
det skriver f-b.

Mener ikke å skremme dere på en fin søndag, men jeg skjønte ikke hva fb prøvde å få fram med dette? Trukke møte hadde noe med en overgang å gjøre men man kan jo lure

---------------------------

CUPVINNER 06

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 04 mar 07, 12:14
Opprinnelig postet av TothNR1

. Den tidligere Anderlechts-proffen Pär Zetterberg avtaler et møte med sin landsmann. Han jobber nå for den belgiske storklubben.
det skriver f-b.

Mener ikke å skremme dere på en fin søndag, men jeg skjønte ikke hva fb prøvde å få fram med dette? Trukke møte hadde noe med en overgang å gjøre men man kan jo lure

Bare slapp av ,Rami blir i FFK.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 04 mar 07, 14:17
Opprinnelig postet av TothNR1

det skriver f-b.

Resten av artiklen:

"– Hva gjør du den dagen karrieren er over?
– Jeg snakket faktisk med Pär om det. Jeg tror ikke jeg blir å finne som trener i tredje eller fjerde divisjon. Men en jobb relatert opp mot fotball kan det nok bli, sier Rami.
"

Det ser ut som at Rami snakker med en kæll han kjenner om hva han skal gjøre etter at hans karriere er over og ikke om et mulig karriereskifte nå...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 04 mar 07, 19:25
Rami kommer ikke til å dra, med det første.

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914