25 dager til neste kamp??
Håper virkelig dem får ordnet en kamp til der nede på La Manga. Det bør vel strengt talt også ordnes en kamp til her hjemme før Sandefjord den 27 Mars. Føler at det er mye uavklart. Hvem skal spille sammen med Raijo. Vidar har aldri gjort det før og bør bli kjent med han. Hvem skal spille høyre back Gerrbrand og Vidar bør kanskje også prøves litt der for å se om dem kan gi Chwartek kamp. Nytt system, fortsatt mye å øve på offensivt. Og ikke minst spisspar. Skulle gjerne sett Toth og Heavy få prøvd seg skikkelig sammen, eventuellt Tarik sammen med henholdsvis begge to.
To kamper er teminfestet før seriestart, det må være altfor lite for Grønhagen fram til seriestart.....
De burde få til en kamp eller to ja!
Var jo på Nya Ullevi i fjor mot Ørgryte! Ble tap men var ett fint sted å se på kamp!
---------------------------
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
"1-0 mot et eliteserielag, er ikke som 5-0 mot et annendivisjons lag, men ganske nærme."
Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".
Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".
Opprinnelig postet av T.Olsen
Ja, men kanskje kjøre den siste treningskampen mot et møkk-dårlig lag, hadde nok ikke vært så dumt..
He he, det får vi vel? Skal jo møte Rosenborg 1.april
RednWhite
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er et lag som heter Cartagena de skal møte onsdag, er det noen vet hvilken divisjon de spiller i?
Fant dette på nettet
Fútbol Club Cartagena is a football team based in Cartagena in the autonomous community of Murcia. Founded in 1995, its plays in Segunda División B - Group 4. Her stadium is Estadio Cartagonova with capacity of 15,105 seaters.
RednWhite
Det er et lag som heter Cartagena de skal møte onsdag, er det noen vet hvilken divisjon de spiller i?
Kampen begynner klokken 16.30.
http://www.futbolclubcartagena.com/ er bare å kunne spansk da?
http://www.futbolclubcartagena.com/clasificacion.html er i divisjon med sevilla 2.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Vet ikke om det er spansk 1div eller 2div..
Men en ting jeg lurer på.. Spilte ikke Christer George for Cordoba en stund??
Vet heller ikke om de har samme regler som det vi har her hjemme.. At 2lag spiller 2 div under 1lag!?
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av HotDream
Det er et lag som heter Cartagena de skal møte onsdag, er det noen vet hvilken divisjon de spiller i?Fant dette på nettet
Fútbol Club Cartagena is a football team based in Cartagena in the autonomous community of Murcia. Founded in 1995, its plays in Segunda División B - Group 4. Her stadium is Estadio Cartagonova with capacity of 15,105 seaters.
Jeg la ut ovenstående...Problemer med å lese folkens!?! Det er vel nærmest et tredjedivisjonslag.....Bare å klikke på linkene.
RednWhite
FFK jobber med å få til en treningskamp den 22, eller 23. mars. Mostander er ikke klar enda.
Det blir kamp hjemme torsdag 22.mars mot Hønefoss.
Forrøvrig skal spillerne ha treningsleir i Nederland 2-7. april, med muligens en kamp.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914