Kamptråd: FFK-Lyn 27/2-2007
STRAFFE!!!
1-0 Jonna Bjørkøy!!!
---------------------------
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Alt for Svein!
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Opprinnelig postet av Snæbbis
og der var det 1-0 straffe, hva hendte egentlig?
Hansi skjøt, en Lyn-spiller var nær ballen med hånda i feltet.
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Ære være Plankebyen
Pause
Leder 1-0. Har jo vært feriefotball til de grader, men om noen har vært best så er det kanskje oss! Hatt noen småsjanser!
Alt for Svein!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
CUPVINNER 06
Fortjent 1-0 til pause synes jeg.
Opprinnelig postet av TothNR1
Det står på f-b at Toth er med, jeg ser han ikke på banen. Har noen sett han? Og har Hansi byttet til NR 6?
Toth er ikke på banen.
Korrekt lagoppstilling fra start:
Shaaban - Czwartek, Martinsen, Gerrbrand, Prytz - Bjørkøy, Berg, Ramberg, Kvisvik - Johansson, Elyounoussi.
Så har Stadheim kommet inn for en skadet Berg. Han har gått inn på venstre midtbane, Kvisvik over til høyre og Bjørkøy på sentral midtbane sammen med Ramberg.
Det står på f-b at Toth er med, jeg ser han ikke på banen. Har noen sett han? Og har Hansi byttet til NR 6?
Kan ikke stole på/ta f-b seriøst. Rett og slett.
Toth spiller ikke. Gardar og Tarik spiller på topp. Christian Berg ble bytte ut med Stadheim.
Synes det åpnet litt slurvete, men at det kom seg på slutten. Lyn har vel ikke hatt en eneste stor sjanse, og forsvaret har gjort sakene sine bra. Vil trekke fram Pål Andre, som har tacklet, jobbet, kommet på overlap på overlap, slått gode innlegg, og skapt rom for de andre. Syens også Prytz har hatt god kontroll på sin side. Stopperne har også vært gode. Gerrbrand og Vidar.
Ære være plankebyen!
Hallo... Det finnes nok av brukere som ikke bruker Internet Explorer eller Media Player.
Jeg sitter på Mac og får ikke sett kampen pga ræva støtte for alt annet enn Microsoft-produkter. VG-TV og Dagbladets Web-TV klarer å ha en løsning som fungerer på Mac, så da burde jaggu også FXTV og FB klare det.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Costanza
Toth er ikke på banen.
Korrekt lagoppstilling fra start:
Shaaban - Czwartek, Martinsen, Gerrbrand, Prytz - Bjørkøy, Berg, Ramberg, Kvisvik - Johansson, Elyounoussi.
Så har Stadheim kommet inn for en skadet Berg. Han har gått inn på venstre midtbane, Kvisvik over til høyre og Bjørkøy på sentral midtbane sammen med Ramberg.
Hehe. Akkurat det jeg skrev.... Synes laget funker bra.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Kort pause døm hadde.
Det er bare deilig. De trenger å få kjørt seg...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914