Husk meg
Brukernavn
Passord

Raio skadet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 24 feb 07, 09:02
Leser i FB at Raio sliter med et  muskelfeste, og har fått spilleforbud. Fysioterapeuten håper snarlig bedring, men blir litt bekymret når jeg ser plagene hans startet i januar, og bare har blitt verre. Vi trenger Raio bak der...

I samme sak står det forøvrig at laget iflg. Raio har trent mye hardere i år enn i fjor. Håper det lover godt for god fysisk form og bedre utholdenhet enn laget tidvis har vist.

www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 24 feb 07, 09:15
Ikke bra at Rajo er skada. Vi trenger han i fin form i hele år. Håper han kommer fort tilbake. Enig i at det er bra laget er bedre trent!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 24 feb 07, 13:36
Ikke bra at Piiroja er skadet. Håper han kommer fort tilbake. Enda godt vi har fått Vidar Martinsen,som en god erstatter. Jeg tror Gerrbrandt og Martinsen,kan bli et godt stopperpar også. To spillere med stor fart. Vi trenger det i Tippeligaen,hvor utfordringene kommer til å bli store på midtstopperene mht fart.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 feb 07, 16:52

– Det meste er perfekt her. Det eneste jeg kan sette fingeren på er Rajo Piirjaa skade. Den bekymrer meg, sier FFK-trener Anders Grønhagen.

- Piiroja har pådratt seg en muskelbrist i mageregionen. Den gjør at han ikke kan trene for fullt. Han kan risikere å måtte drive alternativ trening under hele oppholdet her nede. Det er selvsagt litt kjedelig for oss, Ikke minst hadde jeg håpet å få ham med i matchene som står for døren, men slik det ser ut nå er det mer enn tvilsomt. I beste fall snakker det medisinske støtteapparatet at det kan ta to uker før skaden er leget, sier Anders Grønhagen til Demokraten.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 26 feb 07, 17:37
er jo ikke så ille da. hadde vært værre hvis det hadde vært to mnd. da er det ihvertfall ikke noe å bekymre seg for. håper de lar han komme seg helt å ikke kaster han inn i en treningskamp før han er helt bra.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 feb 07, 17:46
Endret: 26 feb 07, 17:47
Opprinnelig postet av scheien
er jo ikke så ille da. hadde vært værre hvis det hadde vært to mnd. da er det ihvertfall ikke noe å bekymre seg for. håper de lar han komme seg helt å ikke kaster han inn i en treningskamp før han er helt bra.

"I beste fall to uker" høres da ikke veldig bra ut. Vi snakker tross alt om en av våre viktigste spillere, kanskje den aller viktigste. Vi begynner tross alt å nærme oss seriestart. Hadde det vært "i verste fall to uker", ville jeg ikke vært bekymret.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 01 mar 07, 04:22
Endret: 01 mar 07, 04:28

Ser ingen grunn til bekymring overhodet over at én spiller er ute med skade for en periode, så lenge det finnes gode erstattere. Jeg var langt mer bekymret så lenge laget ikke hadde en eneste brukbar erstatter for noen av de to midtstopperne. I hele fjor var jeg bekymret hver eneste gang Rajo gikk inn i en duell, fordi det ville være en total katastrofe om han ble skadet. Nå er laget forsterket med spillere som kan gjøre en noe bortimot like god jobb i den tiden Rajo er skadet, og da er jeg ikke bekymret. Alle fotballspillere er skadet fra tid til annen, det må man kunne leve med.

Det sagt så håper jeg selvsagt at Rajo er fit for fight igjen snarest mulig. Har en og blir en viktig spiller for FFK, og på sine mange gode dager er han en av dem som gjør den defensive delen av fotballen til god underholdning med sin enorme innstats, spilleglede og gode humør.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914