Brian West må også få arbeidstilatelse fra UDI
Brian West spilte bare 770 minutter i Tippeligaen ifjor. Han er derfor ikke garantert oppholdstilatelse.
ref:
Det har skjedd tidligere at spillere har kommet i samme situasjon. Etter forrige sesong måtte Fredrikstads Jose Garro forlate landet, uten å ha spilt et eneste minutt i eliteserien. Nå venter folket i plankebyen spent på om Brian West får fornyet sin arbeidstillatelse. Selv ikke han oppfyller kriteriene til UDI og NFF etter å ha spilt 770 minutter i toppdivisjonen
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Brian West spilte bare 770 minutter i Tippeligaen ifjor. Han er derfor ikke garantert oppholdstilatelse.
ref:
Det har skjedd tidligere at spillere har kommet i samme situasjon. Etter forrige sesong måtte Fredrikstads Jose Garro forlate landet, uten å ha spilt et eneste minutt i eliteserien. Nå venter folket i plankebyen spent på om Brian West får fornyet sin arbeidstillatelse. Selv ikke han oppfyller kriteriene til UDI og NFF etter å ha spilt 770 minutter i toppdivisjonen
ja men etter det jeg forstår, så gjelder ikke det når man er skadet, Garro var ikke skadet denne sesongen, ihvafal ikke alvorlig. Derfor ble han kastet ut, Macdonald hadde også blitt kastet ut hvis ikke han hadde vært skadet. Så jeg tror West får bli pågrunn av skaden hans, jeg håper ihvafal detTar jeg feil?eller er det et unntak med skader?
CUPVINNER 06
Regelverket er såvidt jeg har fått med meg slik at man må være på banen i minimum 50 % av kampene for å fornye arbeidstillatelsen, men dette regnes bare ut fra kamper hvor spilleren er disponibel, og ikke dersom klubben kan dokumentere at han har vært skadet. Jeg kan aldri tenke meg at Brian West kommer til å få noen problemer med dette.
Opprinnelig postet av FFK1903
Det er vel en viss prosent han må spille hvis han er skadefri, noe vi ikke kan si Brian West var når han ikke spilte. Han var vel mer eller mindre fast på laget når han var skadefri, så jeg kan ikke se at dette skal være noe problem?
Enig, West var på benken noen ganger men han spelte vel det meste som var før han ble skadet, så hvis han blir utvist blir jeg mektig iritert, da begynner jeg å lure om NFF eller hvem det er som avgjør sånn der er /&%¤#¤v
CUPVINNER 06
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914