Skadesituasjonen til Berti og West
Opprinnelig postet av Patrioten
Brian West begynte å trene i dag, kanskje han prøver seg i kamp 22.mars mot Hønefoss?
Kun rehab. trening på Brian idag. Tror han snart er klar, virket sånn
---------------------------
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Opprinnelig postet av keiko99
jeg tror ikke noe på vg jeg. Brian West og Trond-Erik Bertelsen blir hjemme på grunn av skader.
Artig bildetekst :
Opprinnelig postet av f-b.no
PÅ TUR Miika Multaharju ser ut som hans er frem til å komme til sydlige breddegrader. Foto: Geir A. Carlsson
f-b.no slår til igjen..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!
EDIT: To sekunder for sent ute :)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av keiko99
jeg tror ikke noe på vg jeg. Brian West og Trond-Erik Bertelsen blir hjemme på grunn av skader.
Han har vært i USA, www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
brian west er mer et uromoment for motstandernes forsvar enn en goalgetter. west vil også stå for en del assist, samt noen goaler. men en west i form er fantastisk god og kan være et angrep alene!
UEFA KØPPEN 2007?!
Opprinnelig postet av Tango
Konge å se West tilbake i trening. Hadde han holdt seg skadefri en sesong, tror jeg vi har en garantist for 15 mål.
15 mål? tja.. Han har jo aldri hatt den goalgetter egenskapene da. Tipper mæx denne sesongen uten skader, 10 mål..
Han skaffer nok en del straffer og frispark i farlige posisjoner som kan tilegnes litt til West. Er ltt redd for at han har tapt seg litt på farten etter uttalelsen på f-btv.
Men West i kanakande form er FFKs beste spiller uten tvil..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
http://www.norskefans.com
"Men West i kanakande form er FFKs beste spiller uten tvil.. "
Oj da.. Var ikke det litt drøyt? Beste spiss muligens, men beste spiller???
RednWhite
Opprinnelig postet av bateman
... men en west i form er fantastisk god og kan være et angrep alene!
Husker godt kampen mot Odd i 2005-sesongen hvor han var nettopp et angrep alene. Han startet på egen banehalvdel og driblet og løp fra det som var av Odd-spillere før han til slutt puttet den i nota. Fantastisk oppvisning. Ser gjerne flere av den sorten.
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Opprinnelig postet av HotDream
"Men West i kanakande form er FFKs beste spiller uten tvil.. "
øøøøhh.. Nei kan ikke si det er drøyt.. Jeg mener at West er såpass viktig for FFK når han er i form at ingen kan måle seg..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av HotDream
øøøøhh.. Nei kan ikke si det er drøyt.. Jeg mener at West er såpass viktig for FFK når han er i form at ingen kan måle seg.."Men West i kanakande form er FFKs beste spiller uten tvil.. "
Ja ja, syns fortsatt det er drøyt jeg da men...du har kanskje rett. Synd han sjelden spiller da
RednWhite
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Opprinnelig postet av freud
Intervju med Bertilsen på fxt.
Du kritiserte også klubben for at det ikke ble operasjon med en gang?
- Han som skrev det, traff meg i den perioden jeg var langt nede. Det kokte inni meg da jeg slo opp skaden. Det ble ikke noe stort oppstyr med klubben, men vi har snakket om det. Klubben skjønte imidlertid at jeg var litt frustrert.
Jeg husker godt det intervjuet og selve tonen i samtalen, det var ikke bare-bare å intervjue Bertelsen den gangen, men jeg skjønner godt at han var nedfor. Vi får håpe Bertelsen snart er tilbake i godt, gammelt slag!
- Det har jo ikke vært noe særlig konkurranse på venstrebacken mens jeg har vært her, så jeg ser frem til den konkurransen. Så får han (les: Prytz) sette seg på benken når jeg er tilbake i form igjen. Den plassen skal jeg ha, sier Bertelsen glisende.
Har du lest forumets retningslinjer?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914