Tipp utfallet av Tippeligaen 2007
Noen som tør tippe utfallet av årets Tippeliga, eller har noen stynspunkter?
Mitt forslag:
1:Rosenborg
2:Brann
3:Lillestrøm
4:Vålerenga
5:Viking
6:Fredrikstad<3
7:Strømsgodset
8:Stabæk
9:Start
10:Lyn
11:Tromsø
12:Odd Grenland
13:Sandefjord
14:Ålesund
Trur faktisk både Lyn og Start går på noen smeller. Trukke de nye Brassene innfrir så godt som folk skal ha det til. I toppen blir det meget jevnt i år vil jeg tru, så alt er egentli åpent når det gjelder fler av lagene der.
Mod: Ble litt usikker på om jeg skulle stenge denne, som kjent så har vi en interaktiv tabellkonkurranse på denne siden, så alle tips kan legges inn der, men skulle det bli en liten debatt ut av det hele, så kan den alltids få bli værende. Endret i hvert fall til en litt mer beskrivende overskrift.FFK mellom 4 og 5,Lyn mellom 3 og 5.
Enig i at Lyn kommer til å befinne seg på øvre del. De har fått Edu tilbake, mange veldig gode unge spillere har blitt et år eldre og mer erfarne. Han raske fra Lørenskog som vi forsøkte å snappe før Lyn gjorde det bra i trengingskamp mot Viking.
Ellers skjønner jeg ikke hvorfor så mange har tro på Strømsgodset? De kommer muligens til å klare seg, de er bedre enn Ålesund, men tror nok de må kjempe for å unngå nedrykk.
Stabæk kommer nok til å slite litt lenger ned enn i fjor, uten at de er i nedrykkstriden.
Brann kommer til å slite med å henge med Rosenborg, Lillestrøm og Vålerenga.
Ellers enig i mye, men FFK havner et sted fra 6. til 10. plass (en passe blanding realisme og optimisme....).
Ellers mulig å legge inn tipping på tabellen på dette nettstedet.
---------------------------
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Jeg deler opp tabellen i grupper av fire: Topp fire tror jeg blir RBK,LSK,VIF og viking her kan tilfeldigheter avgjøre sølv - 4 pl. mens RBK er så mye strerkere at jeg er sikker på at de tar gull igjen. Den andre gruppa "runner up" består av Brann, Start, Stabæk og Lyn. Mens de beste lagene på nedere halvdel vil være FFK, godset og Tromsø. De som får den vanskeligste sesongen blir Ålesund, Odd og Sandefjord. Jeg tror RBK tidlig skiller seg ut i toppen, og mellom de resterende blir det jevnt. Ålesund rykker nok ned ett par runder før slutt mens det blir et race mellom 6-7 klubber om å unngå nedrykk og kvalikk.
Rosenborg
Lillestrøm
Vålerenga
Viking
Brann
Lyn
Start
Stabæk
Fredrikstad
Tromsø
Strømsgodset
Sandefjord
Odd Grenland
Ålesund
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
1-RBK
2-Viking
3-VIF
4-Brann
5-SIF
6-Start
7-Lyn
8-Stabæk
9-TIL
10-AaFK
11-LSK
12-FFK
13-Odd
14-Sandefjord
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
1-RBK
2-VIF
3-Brann
4-Stabæk
5-Lillestrøm
6-Viking
7-Lyn
8-Strømsgodset
9-Start
10-Fredrikstad
11-Tromsø
12-Odd
13-Sandefjord
14-Ålesund
Muligheter for revideringer her, frem til overgangsvinduet stenger.
cupmester 06, uten tromme
1:Rosenborg
2:LSK
3:Strømsgodset
4:Brann
5:FFK
6:Viking
7:Stabæk
8:Start
9:Vålerenga
10:Lyn
11:Sandefjord
12:Ålesund
13:Tromsø
14:Odd
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
2. RBK
3. Enga
4. Viking
5. Lyn
6. Brann
7. FFK
8. Start
9. Stabæk
10. Godset
11. Ålesund
12. Odd
13. Tromsø
14. Sandefjord
Lenge leve "hjørnet"!
Siden jeg dessverre ikke kan se at vi har den nødvendige kvalitet i spillertroppen må resultatet bli slik:
1: RBK
2: LSK
3: Brann
4: VIF
5: Start
6: Viking
7: Lyn
8:Stabæk
9: Odd
10: Tromsø
11, 12, 13 og 14: FFK, Ålesund, Godset og Sandefjord (helt usikkert hvem som havner hvor).
Vet det er mange som blir provosert over at jeg egentlig tipper laget mitt ned, men vi mangler kvalitet i samtlige ledd, med unntak av keeperplassen. Dessuten har Grönhagen tilgode å bevise at han fremdeles har det som trengs på dette nivået. At spillerne heller ikke har klart å holde den fysiske formen ved like i løpet av vinteren er vel heller ikke spesielt positivt.
I det hele tatt ser jeg ikke mye å glede seg over ved dagens situasjon i klubben.
Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.
Opprinnelig postet av Carlsberg
I det hele tatt ser jeg ikke mye å glede seg over ved dagens situasjon i klubben.
Det er faktisk mulig å finne lyspunkter:
Lyspunkt 1: To forsterkninger i forsvaret, Prytz og Martinsen. Med en skadet midtstopper så hadde det i fjor høst blitt Szekeres og Shabani i stedet. Mao nå tåler vi en skade til i forsvaret uten "supporter-infarkt".
Lyspunkt 2: To svært gode unge afrikanere. Alle som har sett dem i aksjon (Kvisvik, MA, trenere, Snæbbus etc) skryter mye av dem. Så da må det være lov å ha forhåpninger!
Lyspunkt 3: Ny trener. Det var kun en heldig borteseier mot Lyn som gjorde at Eggen kunne gå selv uten å bli kastet ( i min subjektive verden). Tror at det kan bli bra. Litt færre mål bakover hadde vært deilig. Det er noen som heller vil ha 3-2 seier enn 1-0 seier. Men det er bare det at det fort da helst blir 1-2 tap... Det var ikke få seire på hjemmebane i fjor som startet med bortescoring først, det vil jeg slippe litt oftere.
Lyspunkt 4: Morgan Andersen. Jeg ser at han har vært involvert i en del kontroverser opp igjennom, men han har iallefall handlingsevne. I motsetning til pratemakerne Kværneng og Mykkelbost. Hadde vi fått ansatt en kapasitet som sportsdirektør i tillegg så hadde det vært enda et lyspunkt.
Lyspunkt 5: Ny stadion!!!!!!!!!! Selv om den tråden er på forumet er mest opptatt av å fokusere på et par søyler (FFK kunne unngått negativ omtale ved å prisdifferensiere disse setene) så er jo det et megastort lyspunkt. Gleder meg allerede som en unge til 14. april.
........ellers ønsker jeg også et kjøp ala Start for å få en publikumsprofil som ikke erstatter Brenne, men som hadde satt ham ut av laget!
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Opprinnelig postet av freud
Det er faktisk mulig å finne lyspunkter:
Lyspunkt 1: To forsterkninger i forsvaret, Prytz og Martinsen. Med en skadet midtstopper så hadde det i fjor høst blitt Szekeres og Shabani i stedet. Mao nå tåler vi en skade til i forsvaret uten "supporter-infarkt".
Lyspunkt 2: To svært gode unge afrikanere. Alle som har sett dem i aksjon (Kvisvik, MA, trenere, Snæbbus etc) skryter mye av dem. Så da må det være lov å ha forhåpninger!
Lyspunkt 3: Ny trener. Det var kun en heldig borteseier mot Lyn som gjorde at Eggen kunne gå selv uten å bli kastet ( i min subjektive verden). Tror at det kan bli bra. Litt færre mål bakover hadde vært deilig. Det er noen som heller vil ha 3-2 seier enn 1-0 seier. Men det er bare det at det fort da helst blir 1-2 tap... Det var ikke få seire på hjemmebane i fjor som startet med bortescoring først, det vil jeg slippe litt oftere.
Lyspunkt 4: Morgan Andersen. Jeg ser at han har vært involvert i en del kontroverser opp igjennom, men han har iallefall handlingsevne. I motsetning til pratemakerne Kværneng og Mykkelbost. Hadde vi fått ansatt en kapasitet som sportsdirektør i tillegg så hadde det vært enda et lyspunkt.
Lyspunkt 5: Ny stadion!!!!!!!!!! Selv om den tråden er på forumet er mest opptatt av å fokusere på et par søyler (FFK kunne unngått negativ omtale ved å prisdifferensiere disse setene) så er jo det et megastort lyspunkt. Gleder meg allerede som en unge til 14. april.
........ellers ønsker jeg også et kjøp ala Start for å få en publikumsprofil som ikke erstatter Brenne, men som hadde satt ham ut av laget!
Lyspunkt nr. 2 og 3 er jo svært usikre faktorer da.... Ivory Boys er sikkert gode, men kommer det oss (FFK) til gode? Grønhagen har mye og bevise. Er jo etter min mening et skikkelig sjanseprosjekt. Kan ikke vise til mye i karrieren som trener. På tide nå!?!
RednWhite
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914