Drakter fremvisning i Torvbyen
---------------------------
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Alt for Svein!
math
Opprinnelig postet av math
Men hva er det dillet under venstrearmen på alle draktene?
Det lurte jeg på også. Kan bare se åtte "striper" - hadde det vært ni kunne det vært for antall seriegull... :)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Norgesmester
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av TothNR1
Må si jeg er skuffet når det gjelder hvilken drakt type FFK velgte, Når jeg ser at AAfk har valgt den italienske stilen, Syns vi skulle hatt dem også, er mye bedre med litt tettsittende drakter enn sånn slække svære..
Kvisvik sa han var glad han ikke spillte i Brann nå, fordi at de har de tettsittende draktene. Jeg synes årets drakter ser veldig bra ut. Brenne brukte jo en ganske tettsittende drakt i fjor
Opprinnelig postet av danan2
Opprinnelig postet av TothNR1
Må si jeg er skuffet når det gjelder hvilken drakt type FFK velgte, Når jeg ser at AAfk har valgt den italienske stilen, Syns vi skulle hatt dem også, er mye bedre med litt tettsittende drakter enn sånn slække svære..
Kvisvik sa han var glad han ikke spillte i Brann nå, fordi at de har de tettsittende draktene. Jeg synes årets drakter ser veldig bra ut. Brenne brukte jo en ganske tettsittende drakt i fjor
Det er fordi Brenne bestilte den for barn under 5 år og da hoho
Alt for Svein!
math
Her er AAFK sin. De så jo helt forferdlige ut.
Glad vi ikke valgte den tettsittende jeg. Har sett noen bilder av Aafks keeper, Adin Brown i den modellen, og han ser ut som ei stappa pølse. Når det er sagt så ryktes det at Start får spesialdesignede Umbro-drakter, fordi de er Umbros "topplag" i Norge. Årets FFK-drakt er helt ok, men kunne vært enda bedre, om vi hadde fått noe ala det f.eks Everton har.
jaha? har sett startdrakt med ny logo. men den var akkurat lik fjorårets.. altså, den FFK brukte i noen uker før drakta ble lansert
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
Glad vi ikke valgte den tettsittende jeg. Har sett noen bilder av Aafks keeper, Adin Brown i den modellen, og han ser ut som ei stappa pølse. Når det er sagt så ryktes det at Start får spesialdesignede Umbro-drakter, fordi de er Umbros "topplag" i Norge. Årets FFK-drakt er helt ok, men kunne vært enda bedre, om vi hadde fått noe ala det f.eks Everton har.
jaha? har sett startdrakt med ny logo. men den var akkurat lik fjorårets.. altså, den FFK brukte i noen uker før drakta ble lansert
Joda, men tror det kanskje er det samma som med FFK. Benytter den gamle helt fram til den nye blir lansert. Når det gjelder spesialdesign har jeg bare detta fra Start-folk på diverse fora.
math
Æsj! Ser ut som de spiller med overtrekk efleksvest jo! Tror vi har gjort et riktig valg med å velge spesciali.
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Opprinnelig postet av ari_lg
Æsj! Ser ut som de spiller med overtrekk efleksvest jo! Tror vi har gjort et riktig valg med å velge spesciali.
Haha... Enig, den var rett og slett forferdelig...
Dette blir som en venn av meg alltid sier:
Det skal mye til å være den styggeste.
Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".
makan så stygge drakter, har aldri vært begeistret for de oransje draktene til AAFK tidligere, og bedre ble det ikke nå... hehe, ser ut som de spiller med oransje vest uten på en blå super undertøy genser...
Når det gjelder drakter, har sett borte draktene til FFK, men noen som har bilde av de nye hjemme draktene? Og på det bilde av bortedrakta (kvisvik) er det navn på drakta, blir det navn på draktene i år???? Hadde vært litt kult
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Når det gjelder drakter, har sett borte draktene til FFK, men noen som har bilde av de nye hjemme draktene? Og på det bilde av bortedrakta (kvisvik) er det navn på drakta, blir det navn på draktene i år???? Hadde vært litt kult
Ja. Dette har da vært klart lenge :)
Nummer i gull, og navn under rummeret i samme farge.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Når det gjelder drakter, har sett borte draktene til FFK, men noen som har bilde av de nye hjemme draktene? Og på det bilde av bortedrakta (kvisvik) er det navn på drakta, blir det navn på draktene i år???? Hadde vært litt kultJa. Dette har da vært klart lenge :)
Nummer i gull, og navn under rummeret i samme farge.
tøfft!!! hehe, trodde egentlig det bare var for fremvisningen jeg se...
Blir en bra sesong føler jeg... hehe
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
Alt for Svein!
Opprinnelig postet av Kristian B
Nå blir de svarte draktene lagt ut for salg? Noen som vet??
par uker i følge de i aristokrat kiosken i torvbyen
Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914