Kamptråd FFK-Sparta
Om to dager skal FFK møte Sparta til match. Jeg håper da at noe av ffks angrepsmønster vil være litt tydligere. Forøvrig satser jeg på å se følgende start elver (Nåværende første elver?)
Shaaban.
Pac - Martinsen- Piroja - Prytz
Tarik - Bjørkøy - Ramberg - Kvisvik
Toth - Hoås (Vourinen inn i 2 omg)
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Tror ikke Martinsen er klar for kamp ennå, han har vel blitt operert?
Shaaban
Pac - Gerrbrandt - Piroja - Prytz
Tarik - Bjørkøy - Berg (Ramberg i 2. omg.) - Kviskvik
Toth - Vourinen (Hoås i 2. omg)
outsidere er islendingen og Stadheim.
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Opprinnelig postet av freud
Tror ikke Martinsen er klar for kamp ennå, han har vel blitt operert?
Så vidt jeg kan se har Martinsen spilt for moss etter operasjonen. (To innhopp)
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Shaaban
Pac - Gerrbrandt - Piroja - Prytz
Tarik - Bjørkøy - Berg - Kviskvik
Toth - Vourinen
-------------------------------------
2. Omgang
Shaaban
Pac - Gerrbrandt - Martinsen - Prytz
Tarik - Stadheim - Ramberg - Kviskvik
Gardar - Hoås
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 20 feb 07, 11:19
Endret: 20 feb 07, 11:22
1 omg.
----------------------Shaaban-----------------------
PAC-------Gerrbrandt-------Raio--------Prytz
Tarik------Bjørkøy-------Ramberg-----Kvisvik
--------------Vourinnen--------Hoås--------------
2. omg
------------------------Staw---------------------------
Martinsen-----Gerrbrandt---Raio---------Prytz
Stadheim----Bjørkøy------Berg---------Kvisvik
-------------Tarik--------Tóth/Gaardar------------
Forsvar: Shabani for sikkert 15-20 min. og kanskje Halvorsen får noen min. i steden for Prytz.
Midbane: Elvestad og/eller Dervishi for sikkert noen min. Multiharju inn for Kvisvik etter hvert, Stadheim over på venstre.
Angrep: Er litt usikker på om Tóth er spilleklar, satt på tribunen mot TIL, kanskje skadet/syk?
Lenge leve "hjørnet"!
Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
2. omg
Staw står nok desverre ikke 2.omg... han er fortsatt syk.
Regner med at Lasse Syversen tar plassen på benken, siden braathen og Lindegaard også er ute med skade/er syk...
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
2. omg
Staw står nok desverre ikke 2.omg... han er fortsatt syk.
Regner med at Lasse Syversen tar plassen på benken, siden braathen og Lindegaard også er ute med skade/er syk...
Det viste jeg ikke, men da står nok Shaaban hele kampen ja.
Lenge leve "hjørnet"!
Costanza:
er du egentlig klar over hvor mye det vil koste å ha direkte sending av kamper? FFK har ikke utstyr til det... men de burde sende høydepunkter fra treningskampene...
FFK-TV er ingen tv-kanal (foreløpig), det er kun en "samling" med film-klipp...
Jaran Berg
Costanza:
er du egentlig klar over hvor mye det vil koste å ha direkte sending av kamper? FFK har ikke utstyr til det...
De flagget iallfall store ambisjoner om FFK-TV da kanalen ble lansert i fjor, men etter å ha gravd litt i diverse arkiver ser jeg nå at man regnet med at det ville skje mer i månedsskiftet februar/mars.
Uansett, dette sitatet er hentet f-b.no da FFK-TV ble lansert i november i fjor:
– Vi ser for oss at vi kanskje i starten vil sende tre dager i uken. Det vil bli masse intervjuer, reportasjer og programmer som vil interesse enhver FFK-supporter, sier Karlsen.
Hvor har det blitt av det?
Og i samme artikkel forteller Morgan Andersen at det vil bli aktuelt å overføre rekrutt- og juniorkamper direkte på FFK-TV. Med andre ord: Ressursene er der tydeligvis, og ja, jeg vet at det er dyrt å ha direktesendte fotballkamper. Jeg regner dog ikke med at FFK-TV vil ha den mest kostbare produksjonen, for å si det sånn... Men regner med at de har kjøpt inn eller skal kjøpe inn det nødvendige utstyret for direktesendinger når Andersen uttalte seg slik. Andre norske klubber har da også hatt direktesendinger på web-tv. Det er ikke akkurat science-fiction for en norsk toppklubb i 2007.
Opprinnelig postet av Costanza
Costanza:
er du egentlig klar over hvor mye det vil koste å ha direkte sending av kamper? FFK har ikke utstyr til det...
De flagget iallfall store ambisjoner om FFK-TV da kanalen ble lansert i fjor, men etter å ha gravd litt i diverse arkiver ser jeg nå at man regnet med at det ville skje mer i månedsskiftet februar/mars.
Uansett, dette sitatet er hentet f-b.no da FFK-TV ble lansert i november i fjor:
– Vi ser for oss at vi kanskje i starten vil sende tre dager i uken. Det vil bli masse intervjuer, reportasjer og programmer som vil interesse enhver FFK-supporter, sier Karlsen.
Hvor har det blitt av det?
Og i samme artikkel forteller Morgan Andersen at det vil bli aktuelt å overføre rekrutt- og juniorkamper direkte på FFK-TV. Med andre ord: Ressursene er der tydeligvis, og ja, jeg vet at det er dyrt å ha direktesendte fotballkamper. Jeg regner dog ikke med at FFK-TV vil ha den mest kostbare produksjonen, for å si det sånn... Men regner med at de har kjøpt inn eller skal kjøpe inn det nødvendige utstyret for direktesendinger når Andersen uttalte seg slik. Andre norske klubber har da også hatt direktesendinger på web-tv. Det er ikke akkurat science-fiction for en norsk toppklubb i 2007.
Når jeg svarte så trodde jeg du mente kampene i La Manga, da jeg var inne å skrev der også...
jeg kan tenke meg FFK-TV vil være oppe å gå når FFK kommer over på nye stadion, som vil være i månedsskiftet feb/mars ++...
Jaran Berg
Opprinnelig postet av Costanza
Hvorfor kan ikke FFK vise disse treningskampene på FFK-TV? Jeg trodde noe av meningen med å opprette FFK-TV nettopp var at de skulle overføre blant annet treningskamper... Hadde vært et flott tilbud til oss som bor utenbys. Jeg er i det hele tatt litt skuffet over konseptet så langt - det har ikke vært noe nytt innslag siden cupfinalefeiringen... hvorfor ikke overføre pressekonferanse, noen treninger eller iallfall treningskamper? Jeg mener å ha lest at det var meningen, men så var det ord vs. handling da...
FFK kommer til å sende direkte med sitt we-tv fra LaManga tirsdag 27. februar klokken 16.00 og fredag 2. mars klokken 13.30.
Stolt Oslo Aristokrat
Spilles kampen 1730 i østfoldhallen?
Heia FFK
Opprinnelig postet av keiko99
det er 47 min igjen til kamp start
er det i østfoldhallen?
Heia FFK
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914