Husk meg
Brukernavn
Passord

Skadesituasjon / Skadede spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 16 feb 07, 02:37

Hadde det vært noen mulighet for en fortløpende oppdatering på spillernes skader?

Jeg mener å huske at fredrikstadfk.no hadde et form for "samarbeid" med en eller annen klinikk i byen der vi fikk oppdateringer om spillernes skader. (Var vel på den tiden FFK slet med masse belastningsskader pga feil fottøy)

Noen som husker noe om dette?

Jeg synes hvertfall det hadde vært interessant om FFKs fysio hadde uttalt seg feks en gang i uka til en av moderatorene her inne om "ståa", slik at vi som lurer kan lese om det.

Ke meine folket?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 feb 07, 08:18
Opprinnelig postet av Plankekæll

Hadde det vært noen mulighet for en fortløpende oppdatering på spillernes skader?

Jeg mener å huske at fredrikstadfk.no hadde et form for "samarbeid" med en eller annen klinikk i byen der vi fikk oppdateringer om spillernes skader. (Var vel på den tiden FFK slet med masse belastningsskader pga feil fottøy)

Noen som husker noe om dette?

Jeg synes hvertfall det hadde vært interessant om FFKs fysio hadde uttalt seg feks en gang i uka til en av moderatorene her inne om "ståa", slik at vi som lurer kan lese om det.

Ke meine folket?

Det synes jeg også hadde vært fint om vi kunne fått til noe lignende, kanskje Holters kunne fått til noe?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914